بازدید 28065

جزئیات افزایش پلکانی حقوق کارمندان

کارمندانی که زیر ۱۰ میلیون تومان حقوق می‌گیرند از افزایش بیشتری برخوردار خواهند شد و کارمندانی که متوسط دریافتی آن‌ها بیشتر از ۱۰ میلیون تومان است افزایش حقوق کمتری خواهند داشت.
کد خبر: ۱۰۹۷۹۸۵
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۸ 09 January 2022

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، یک نماینده مجلس از افزایش حقوق کارمندان در بودجه سال آینده از ۵ تا ۲۹ درصد خبر داد و گفت: این افزایش حقوق با توجه به متوسط دریافتی آن‌ها متغیر است.

 سیدالبرز حسینی نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی در خصوص نحوه افزایش حقوق کارمندان در سال ۱۴۰۱ با توجه به لایحه پیشنهادی دولت گفت: افزایش حقوق کارمندان در بودجه سال آینده بین ۵ تا ۲۹ درصد خواهد بود که با توجه به متوسط دریافتی آن‌ها متغیر است یعنی افرادی که حقوق بالاتری می‌گیرند افزایش حقوق کمتری خواهند داشت. البته میانگین افزایش حقوق کارمندان ۱۰ درصد پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه افزایش حقوق کارمندان پلکانی خواهد بود، تاکید کرد: کارمندانی که زیر ۱۰ میلیون تومان حقوق می‌گیرند از افزایش بیشتری برخوردار خواهند شد و کارمندانی که متوسط دریافتی آن‌ها بیشتر از ۱۰ میلیون تومان است افزایش حقوق کمتری خواهند داشت.

این نماینده مجلس در ادامه گفت: اگر افزایش پلکانی حقوق کارمندان به سمتی برود که طیف وسیعی از آن‌ها افزایش حقوق خوبی داشته باشند، مورد پذیرش مجلس خواهد بود، اما اگر پس از بررسی‌های نمایندگان به این نتیجه برسیم که طیف کمتری از کارمندان از این قاعده افزایش حقوق بهره‌مند خواهند شد، باید در نحوه افزایش حقوق‌ها در سال آینده تجدیدنظر شود.

حسینی با بیان اینکه این شیوه افزایش حقوق روش منطقی‌تری نسبت به روش‌های دیگر است، بر لزوم تطبیق میزان افزایش حقوق با تورم تاکید کرد و افزود: اگر تورم در کشور کنترل شود به نفع حقوق‌بگیران ثابت است، اما اگر تورم کنترل نشود، هرچقدر هم حقوق کارمندان یا کارگران را افزایش دهیم چندان اثر مثبتی در زندگی طیف حقوق بگیر نخواهد داشت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳۰
انتشار یافته: ۱۵
ماليات رو هم پلكاني كردن كه در نتيجه برخي كارمندان در اين تورم كمر شكن ، افزايش حقوقي نخواهند داشت !!!!!
مگه چقدر کارمند داریم که حقوقشون رو تورم تاثیر بذاره؟!!!!! آب از آسیاب گل آلوده
منطقی ترین و عادلانه ترین روش افزایش حقوق که حتی از روش پلکانی خیلی بهتر است این است که حقوق ها مساوی شوند.نهایتا روش پلکانی هم پس از چند سال به همین نقطه خواهد رسید. میزان نیاز مردم به پوشاک غذا و مسکن هیچ ربطی به مدرک تحصیلی یا تجربه کاری ندارد.کدام منطق گفته یک دکتر نسبت به یک کارگر زودتر و بیشتر گرسنه می شود؟!!یا بیشتر لباس لازم دارد یا خانه بزرگتری لازم دارند!!؟
پاسخ ها
محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۰
پس چه فرقی بین اونی که تلاش میکنه و اونی که هیچی تلاش نکرده هست؟
اینجوری که شما میگی منم تا بیست سالگی دنبال خوشگذرونیم و با یه پارتی میرم وارد یه سازمان میشم و ادعای حقوق برابر دارم دیگه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۰
عقل و تدبیر از این پیام می باره. کجای دنیا همچین سیستمی هست که شما میگی؟؟
این دولت های خالی از اقتصاد دان عرضه کنترل تورم ندارن
بدبختی مردم در این 42 سال ناشی از بیسوادی نمایندگان مجلس و ورزای دولت میباشد که هرساله گریبان ملت را گرفته
اگر افزایش حقوق هر چقدر باشد ومتناسب با تورم پیش بینی شده سال اینده باشد بازنشسته وبطور کلی حقوق در یافتی خانواده تقریبا تعادلی با معیشت خانواده باشد مورد رضایت خواهد بود وگرنه هرضریبی افزایش حقوق داشته باشد ملت فلج خواهند شد بهتر است قبل از تعیین ضریب افزایش بفکر کنترل تورم سال اینده باشند
فقط زورشون به کارمندا میرسه. تورم مملکت بخاطر بیسوادی اینا ۵۰ درصده بعد افزایش حقوق ۵ درصد. خودشون آیفون ۱۳ پرو بخرن بعد کارمند شرمنده بچش بشه نتونه یه گوشی درست حسابی بخره. خدا ازتون نگذره
این چه دلیلیست ک در صورت تورم اگه حقوق هم اظافه کنیم تاثیری در زندگی کارمند ندارد پس اضافه نمیکنیم
همین الان بعضی فقراء خونه دارن ولی کارمندان مستاجر هستند و هنوز هیچی برای کارمندا مصوب نشده قیمت همه چیز را 50 برابر میکنن بعد میگن حقوق کارمندا تورم میاره ???????????????
سیستم عریص و طویل ناکارامد با حقوق های بالا
بقیه مردم باید جور حقوق زیاد کردن اینها را بکشند.
ایکاش کار میکردند و حقوق میگرفتند.
بدبختی های این کشور بدلیل کار نکردن و حقوق بالا گرفتن کارشکند های نطام است.
اشکال جای دیگه ای هست ، مگه این مملکت چقدر کارمند داره صدها آرگان و مراکز دیگه هست که خارج از محاسبات بودجه افزایشی دارند
پس بازنشستگان چی چرا حرفی از آنها نمی زنید می دانید که افزایش مبلغی ثابت یعنی بی ارزش کردن مدرک پس لطفا همه چیز لحاظ شود که در حق کسی اجحاف نشود
لطفا برای بازنشستگان اول تکلیف همسانسازی مشخص شود بعد افزایش سنواتی
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی