بازدید 7580
۲

بازی ایران با عراق و امارات هم بدون تماشاگر شد؟

کد خبر: ۱۰۹۷۷۱۶
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۷ 08 January 2022

رئیس فدراسیون فوتبال درخصوص احتمال حضور هواداران در ورزشگاه آزادی برای بازی ایران مقابل عراق و امارات، پاسخ داد: مشغول برنامه ریزی با وزارت ورزش، صداوسیما و شهرداری تهران هستیم تا کار جمعی و مشترکی را برای جشن صعود تیم ملی انجام بدهیم‌. البته درباره حضور تماشاگران هنوز چیزی قطعی نیست!

به گزارش تابناک ورزشی، عزیزی خادم گفت: با توجه به شرایط سخت فعلی کرونا، باید درباره برخی الزامات و استانداردها از وزارت بهداشت کسب تکلیف کنیم. البته در هر دو حالت مشغول برنامه ریزی هستیم تا در مسیری که پروتکل‌های بهداشتی به ما اجازه می‌دهد قدم برداریم.

 تیم فیفا برای آموزش VAR به داوران ما می‌آید و خودمان هم تیمی به دوحه اعزام می‌کنیم

عزیزی خادم درمورد آخرین وضعیت استفاده از سیستم VAR در فوتبال کشورمان، گفت: فدراسیون برای آوردن این سیستم تلاش هایش را انجام داده و همچنان انجام می‌دهد. در همین راستا توافقی با فیفا داشتیم. اوایل بهمن تیمی برای آموزش داوران ما و جا نماندن آنها، به تهران سفر کرده و برخی آموزش های تئوریک را انجام می‌دهند. با فدراسیون قطر هم توافقاتی داشتیم. قرار است تیمی از داوران ما به دوحه بروند و در آنجا آموزش ببینند. در کنار این صحبت‌هایی با رئیس فیفا داشته و اقداماتی را انجام دادیم اما اجازه بدهید جلو برویم.

هنوز مانده‌ایم به چه دلیلی اجازه راه‌اندازی VAR را ندادند 

وی افزود: در گذشته هم اقدامات موثری برای VAR انجام دادیم و این سیستم را به ایران هم آوردیم. ابایی از گفتن این حرف ندارم و می‌گویم هنوز مانده‌ایم به چه دلیل این اتفاق نیفتاد و اجازه راه اندازی اش را ندادند. هنوز در پی پاسخ هستیم اما امیدواریم همه یاد بگیریم اغراض شخصی را کنار گذاشته و آینده فوتبال کشورمان، منافع جمعی و منافع ملی را ببینیم. این نکته مهمی درباره تجربه خودم از VAR بود. مطمئن باشید اکنون هم فدراسیون تلاش خود را انجام می‌دهد و استفاده از این سیستم دور از ذهن و دور از دسترس نیست زیرا یک بار این کار را انجام دادیم و اکنون هم قوی‌تر از قبل در این مسیر قدم برمی‌داریم. امیدوارم دوستان ما در کمیته داوران و کارگروه VAR در آینده خیلی نزدیک آخرین تحولات و کارکرد خود را برای افکار عمومی بیان کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۲
بدون تماشاگر بخاطر شرایط سخت کرونا یا چیزای دیگه؟!!
بیخود کرونا رو بهانه نکنین. این همه مراسم عزاداری و تشییع برگزار میکنین و کسی هم ماسک نمیزنه، اشکالی نداره ولی رغتن مردم به ورزشگاه ایراد داره؟ شما چون نمیخواین خانمها رو به ورزشگاه راه بدین الکی کرونا رو بهانه کردین
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل