بازدید 39363
ارجاع پرونده تیم‌های ایرانی به کمیته انضباطی و اخلاق کنفدراسیون قاره

AFC رسما اعلام کرد؛ اخراج قطعی استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا

سرانجام پس از چند هفته رایزنی و بازی با افکار عمومی از سوی مدیران فوتبال و ورزش ایران، امروز کنفدراسیون فوتبال آسیا، سه تیم از ایران را به صورت قطعی از شرکت در مسابقات لیگ قهرمانان قاره محروم کرد. جرایم دیگری هم در راه است.
کد خبر: ۱۰۹۷۵۴۳
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۹ 07 January 2022

رسوایی و تقلب بزرگ فوتبال ایران در اعطای مجوز‌های نادرست حرفه‌ای به باشگاه‌های ایرانی افشا شد و نهاد ناظر بر فوتبال قاره آسیا، نمایندگان کشورمان را از حضور در رقابت‌های حرفه‌ای لیگ قهرمانان آسیا محروم کرد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا با انتشار بیانیه‌ای، از قطعی شدن محرومیت سه باشگاه استقلال، پرسپولیس و گل‌گهرسیرجان از لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۲ خبر داد.

به این ترتیب، به بیش از دو دهه سندسازی غیرواقعی و فریب بازرسان کنفدراسیون فوتبال آسیا و فیفا پایان داده شد و فوتبال ایران بالاخره با کابوسی که سال‌ها پیش باید با آن روبه رو می‌شد، مواجه شد.

 

AFC رسما اعلام کرد؛ حذف قطعی استقلال، پرسپولیس و گل‌گهر از لیگ قهرمانان آسیا

مدیران ارشد ورزش و فوتبال ایران در کنار مسئولان کمیته بدوی و استیناف مجوز حرفه‌ای فوتبال کشورمان، طی دو هفته اخیر که نامه کنفدراسیون آسیا به فدراسیون ایران ابلاغ شده بود، در تلاش بودند با خبرسازی غیرواقعی و فریب افکار عمومی، قطعی شدن اخراج سرخابی‌ها را به تعویق بیندازند و با افکارعمومی و رسانه‌ها بازی کنند؛ اما این حذف از همان دو هفته قبل، قطعی بود و قرار نبود هیچ معجزه خاصی رخ بدهد.

اقداماتی تکراری نظیر نامه وزیر ورزش به‌ ای اف سی، سفر رئیس فدراسیون فوتبال به کوالالامپور برای دیدار مستقیم با شیخ سلمان و قول‌های کتبی و شفاهی و وعده‌های غیرعملی برای فرار از این واقعیت، هیچ تاثیری نداشت و اتفاقی که چند سال قبل باید می‌افتاد، سرانجام رقم خورد تا فوتبال آماتور ایران به خودش بیاید.

این همه شکایت و پرونده مطالباتی از باشگاه‌های ایرانی بخصوص پرسپولیس و استقلال، ارائه اسناد دروغین حق پخش تلویزیونی، مالکیت‌های مشترک و دولتی ۹۰درصد تیم‌های لیگ برتری، نداشتن امکانات اختصاصی و زمین تمرین استاندارد و مالکیت مادی و معنوی بر حقوق حرفه‌ای هر باشگاه، مجموعه‌ای از دلایل مدیران کنفدراسیون فوتبال آسیا برای این تصمیم بوده است.

در بیانیه AFC آمده است: کمیته مستقل کنترل کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم به لغو مجوز حضور سه باشگاه پرسپولیس، استقلال و گل‌گهر سیرجان (هر سه باشگاه از ایران) به دلیل نداشتن مجوز حرفه‌ای مطابق بند‌های ۱۴.۴ و ۱۴.۵ اساسنامه صدور مجوز حرفه‌ای برای باشگاه‌های، گرفته است.

کمیته مستقل کنترل AFC اعلام کرده که این سه باشگاه نتوانسته‌اند معیار‌های ضروری (مطابق بند‌های ۳.۱ و ۳.۲ اساسنامه صدور مجوز برای باشگاه در AFC) را فراهم کنند و مطابق آن نباید اجازه ورود به لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۲۲ را داشته باشند. به علاوه این کمیته اعلام کرده که مدارک اضافی ارائه شده از سوی باشگاه گل گهرسیرجان را هم رد کرده است.

پرونده این سه باشگاه به دبیرخانه کمیته انضباطی و اخلاق کنفدراسیون فوتبال برای بررسی و اقدام ارجاع داده شد.

AFC رسما اعلام کرد؛ حذف قطعی استقلال، پرسپولیس و گل‌گهر از لیگ قهرمانان آسیا

بدین ترتیب سپاهان اصفهان و فولاد خوزستان، نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان ۲۰۲۲ خواهند بود. پرسپولیس و استقلال دیگر نمایندگان کشورمان در این رقابت‌ها بودند که حذف شدند و گل‌گهر سیرجان نیز با اینکه سهمیه نداشت، با توجه به اقدام برای کسب مجوز حرفه‌ای، می‌توانست جای پرسپولیس و استقلال به لیگ قهرمانان برود که ایراد در مدارک ارسالی و نقص مدارک، زمینه‌ساز حذف این تیم نیز شد.


جریمه‌های نقدی استقلال و پرسپولیس در کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا قطعی است و باید منتظر غرامت سنگین مالی این دو تیم دولتی ماند؛ زیان تازه‌ای که مدیریت نوع دولتی در کاسه ورزش و آبروی فوتبال ایران گذاشته است.

حالا باید دید آیا فوتبال و ورزش ایران به خودش خواهد آمد و از این اقدام قانونی ای‌اف‌سی به نفع اصلاح خود بهره خواهد جست یا اینکه به فریبکاری و فرافکنی ادامه خواهد داد و در به همین پاشنه خواهد چرخید؟

نویسنده: پژمان حسین‌زاده

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۲
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۱۳۷
حذف شیرین تر از عسل!
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۱۷:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۷
پیشنهاد من اینه که به وزیر سابق ورزش و رییس فدراسیون فوتبالو مدیران این دوتیم بخاطر مدیریت توام با «تدبیروامید»مدال افتخارداده باشه
این حالت تسری بدین به جای جای مدیریت فشل سازمان ها و وزارت خانه های سند ساز و آمار ساز
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۷
مدیریت کدومه؟ اینا اومدن تتمه بیت المال رو‌ بالا بکشن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۸
همین تفکر شما که فکر می کنید فوتبال امری دولتیه باعث حذف شده. فوتبال یک بازیه که مردم با هم انجام میدن و دولت حق ورود به آن را ندارد. اگر این تفکر از اول حکمفرما میشد و مردم از دولت، توسعه تیمها را طلب نمی کردند، الان وضع ما این نبود.
مبارک است. کم کم بی کفایتی های مدیران داره تو همه زمینه ها خودش رو‌ نشون میده. باشد که بزرگان‌ عبرت بگیرند و از انتصاب مدیران متعهد بی کفایت و نادیده گرفتن قوانین بین المللی دست بردارند.
پاسخ ها
ناشناس
| Switzerland |
۱۶:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۷
اینها فقط به جیبشان تعهد دارند نه چیز دیگر اگر تعهد داشتند باز جای شکرش باقی بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۸
کسی که تعهد دارد، بدون تخصص و کفایت لازم، مسئولیت نمی پذیرد و مسئول نمی گمارد
تبریک به تمام مردم ایران به دلیل انتقام AFC از تیم های منفور پایتخت که با تمامیت خواهی بیکران، تبانی و رانت تمام امکانات مالی، رسانه ایی و تبلیغاتی فوتبال کشور را شش دانگ به نام خود زده اند. دست خدا از آستین AFC بیرون آمد!!!
خدا لعنت کنه اون کسی رو که بیاد غرامت این متقلب ها رو از سر سفره ما برداره بپردازه
خبر خوب
خدا رو شکر به امید ریشه کن شدن لیگ ایران
چه عجب، بالاخره این اتفاق افتاد، ببینیم آیا اقدام مثبتی میشه یا ...
خداروشکر. بی نهایت خوشحال شدم. سالها AFC رو فریب دادن ولی بالاخره مچشون گرفته شد. فوتبال تا بن دندان دولتی مگه میتونه حرفه ای باشه؟ هرگز حتی اگه بهترین امکانات داشته باشه مثل عربستان. البتهAFC تو این سالها فقط و فقط به خاطر تماشاگر با اینها مماشات کرد ولی الان دیگه اینقد گند کار دراومد که مجبور شد از این مورد هم گذرکنه. سپاهان و فولاد هم اصلا وابدا حرفه ای نیستن و کاملا عادلانه بود اگر اینها هم حذف میشدن که امیدوارم هرچه زودتر این مورد هم اتفاق بیفته.
چه بهتر .
فکر کردین afc هم مثل ما ملت تو‌سری خوره؟
دست AFC درد نکند , بلاخره تقلب و سند سازی یک روزی برملا می شود .

باید یاد بگیریم و فرهنگ بشود برای ما , که راه درست و صداقت بهترین است .
پسته وقالیجه و....جواب نداد ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۷
این جور چیزا در داخل افاقه می کنه
علی برکت الله
پیشرفت به معنای واقعی کلمه اتفاق افتاده!
کشور های دیگر کار خاصی نکرده اند .فقط دست دولت و افراد وابسته به حکومت را در دست اندازی به این بازار کوتاه کرده اند و اجازه داده اند این ثنعت مستقل از حکومت اما تحت نظر آن و با رعایت اصول و قوانین به فعالیت بپردازد .
باشگاه های ایران از خودشون هیچی ندارند همین حق پخش ، تبلیغات ، و استفاده تجاری از امکانات خودشون که در تمام دنیا ده ها سال هست که برای باشگاه ها به رسمیت سناخته شده رو در اختیار ندارند .
دولتی ها و امنیتی ها بروند کنار و فقط وظایف حاکمیتی خودشون رو در این بازار انجام بدهند همه چیز درست میشه
البته همانطوریکه در گزارش آمده فریبکاری و ظاهر فریبی وادای بچه زرنگ هارو درآوردن متاسفانه در مملکت ما نهادینه شده
و اگر قرار باشه فوتبال اصلاح بشه باید کلا در همه امور این اصلاح صورت بگیره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۷
احسنت
نوش جان
بدون حاشیه. چه عالی
ماشاء الله به این مدیریت که از در و دیوار کشور داره می ریزه و ول کن ملت هم نیست!
جالب تو دعوا هواداران پرسپوليس استقلال دو تيم خيلي دولتي ديگه! بارشون بستند هم سپاهان هم فولاد ا كارخانه هاي دولتي بريز بپاش ميكنند و مالياتشون همين هواداران و امثالهم ميدن الان وقت اتحاد قرمز و آبي حتي بطور موقت! كه حفقمون از تيمهاي صنعتي بگيريم
احسنت
مبارک مدیران
به درک....
حقمان است ، دمِ AFC گرم
خدا را صد هزار مرتبه شکر
مدیریت غیر فوتبالی یعنی همین جای برنامه نود و عادل خالی حالا کی جواب مردم رو میخواد بده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۷
فروغی جواب میده:))
اصلا فوتبال نخواستیم. به عنوان هوادار پرسپولیس میگم این قدر هر روز پنجره بسته میشه بدهی جدید اضافه میشه بازیکن بی کیفیت با دلالی میاد امکانات نیست خسته شدم. حرف زدن راجع به این فونبال فقط باعث سردرد میشه.
چه بهتر. وقتی پول مفت بیت المال زیر دست یه مشت مدیر بی عرضه و بی کفایته که هرجور دلشون بخواد بی حساب و کتاب خرج میکنن، اصلا فوتبال ایران کلا تعطیل بشه منفعتش بیشتره
هر چیزی مافیایی باشه یه روز رسوا خواهد شد امروز فوتبال فردا خودرو سازی یه روز دیگه ....
اگر خارجی ها کاری کنند.
وزارت ورزش تو ایران چغندره و ممنوعیت ورزشی برای زنان و مردان صادر میکنه وگر نه خارج ایران سیب زمینی یه
اتحاد سرخ و ابی
بهتر همه این تحریم ها تعلیق ها و محرومیت ها در کوتاه مدت شاید به ضرر مردم باشه اما در بلند مدت حتما به نفع مردم ایران خواهد بود تا یاد بگیریم در یه دنیای سالم سالم و درست زندگی کنیم
وطنم پاره تنم


لعنت بر باعث و بانی این وضیعت



لعنتی ها چرا با طرفدارانتان همچین کارایی میکنید؟
ای والله !
الهی شکر
کلی مخارج بیهوده ای که برای فوتبال میکردیم و هیچ خاصیتی هم نداشت را در این دوران وانفسائی که اسلام در خطر است، با کمال میل صرفه جوئی و بجای هزینه کردن برای فوتبال و امثالهم ، نذر نهضت های آزادیبخش منطقه میکنیم تا :
هم به درد دنیایمان بخورد و هم عقبایمان را بنحوی ، راحت تر و متحمل تر نماید
حالا از شنبه مدیران و روسا بصورت جهادی شروع به تلاش و پیگیری بی وقفه میکنن
آقا تموم شد دیگه
خدا را شکر کلا این دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را منحل کنید و اینهمه هزینه برای کشور از بیت المال خرجشان نکنید
حضرات فکر کردند در اونجا هم میشه حاجی بازی و سردار بازی کرد.
اینم از مدیریت جهادی تیمهای استقلال و پرسپولیس
از بی درایتی آنها باید از سرمایه و بیت المال کشور پول سرازیر بشه به جیب خارجی ها.
بهتره فوتبال که هیچی جز ضرر برای کشور نداره تعطیل کنند و هزینه را صرف ورزشهای دیگر کنند.
نه قهرمانی تو باشگاههای آسیا ، نه قهرمانی آسیا و ....

هیچ مدیری هم پاسخگو نیست . !!!!!!!!!!!!
البت اگر واقعا مدیر بودند کار به اینجاها نمی رسید.
خدارا شکر این دو باشگاه را کنار گذاشتن تا سرنوشت این دو باشگاه شود بلشگاه استقلال وقف است اقایان می خواهند بفروشند از این خواب بلند شوید
چر استقلال باید چوب گند کاری های پرسپولیس رو بخوره
چه بهتر.باشه این کار AFC تلنگری باشه واسه مدیران که با ایشالا ایشالا کارها رو سپری نکنن و این دو باشگاه رو از دولت بگیرن بدن بخش خصوصی و مالکیت جدا داشته باشند و استادیوم جدا
خوب شد.پول فوتبال رو خرج مردم مستضعف کنید.ملتی که نون خوردن نداره نیازی به فوتبال نداره.این هزینه ها برای فوتبال بیشتر واسه این هست که شرایط کشور ر عادی جلوه بدن
خیلی خوشحال شدم....خدایا شکر
اون روزی که باشگاه پیروزی و مهدی طارمی اقدام به جعل سند کردن ، اگه یک نفر ، فقط یک نفر از فوتبال ایران به AFC شکایت کرده بود و اون قضیه پیگیری میشد و باشگاه پیروزی و مهدی طارمی با مجازات سنگین و محرومیت های چند ساله روبرو میشدن و خود فدراسیون فوتبال ایران هم به خاطر همدستی در این تقلب محروم میشد، کار به اینجا کشیده نمیشد.
این فدراسیون پر از فساد و زد و بند و تقلب و جعل باید هر چه سریع تر منحل بشه و ساختارش هم تغییر بکنه
ای جانم کنفدراسیون فوتبال آسیا !
دستتان درد نکند !
افتضاح دولت ایران تمامی ندارد و کوچکترین دلخوشی مردم را با جهالت از بین میبرد.
متولیان ایندو باشگاه باید محاکمه شوند و دولت ایران موظف به پرداخت غرامت این افتضاح مدیریت است.
با شما مدیران و مسئولان ایران هستم از هر نوعی:
به ما زورتون میرسه و هر روز دروغ میگویید!
به دتیا هم می خواهید دروغ بگویید و تقاص ندید؟
خبر خوبی است برای اقایان مسئولین خفته در خواب زمستانی. امیدوارم مذاکرات وین هم به نتیجه نرسد شاید برخی خودشیفتگان به خودشان بیایند و مملکت را رها کنند.
دمشون گرم خوب شد.
۱ پول بیت المال بیخود خرج چندتا تیم با بازی افتضاح میشد
۲ از ورود بانوان سرزمینم به ورزشگاه جلوگیری میشد
۳ تا یاد بگیرن نمیشه خودشونو از دنیا جدا بدونن
تیم ملی هم اگر حذف بشه بازم خوبه
باید فساد و رانتخواری و کثافت کاریهای این دو باشگاه جمع می شد
اتفاق مبارکی هست
رسما داریم از همه دنیا طرد می شیم چه در سیاست، چه در ورزش، چه در سفر، چه در....
الحمدالله بهتر .. زودتر باید این اتفاق می افتاد
خداراشکر!همان دربی بازی کنندهمیشه سردومساوی ویاتیمهای ضعیف راببرندخوش بحال ملت بشودوزارت ورزش هم مسئولیتش که ازبین بردن این دوتیم طاغوتی!بودبه هدفش برسدانشالله…
واقعیتش AFC اصلا نگران حرفه ای شدن فوتبال ایران نیست. اصلا دنبال درست شدن اوضاع در ایران نیست. با این شرایط هیچ وقت تیمهای ایرانی قهرمان نمیشن و این از نظرشون بد نیست.
ضمنا خود AFC غرق فساد هست و نگران فساد دور و اطرافش هم نبوده و نخواهد بود.
AFC همیشه نگاهش به طرفداران پرسپولیس و استقلال بوده و با اعتبار این تعداد هوادار، برا خودش همیشه اعتبار کسب میکرده. الان سه تا اتفاق مهم افتاده:
یکی کرونا که باعث شد جلوی طرفدارها گرفته شه و به این خاطر نه تنها دیگه نمی تونه از اعتبار طرفدارهای پرسپولیس و استقلال استفاده کنه بلکه میتونه متوسل به این بهونه بشه و کم بودن طرفدارها توجیه بشه.
دوم اینکه احتمالا در دو سه سال آینده بازیها متمرکز خواهد بود و نیازی به طرفدارهای ایرانی نداره، تازه ش هم نق و غر نمایندگان ایرانی رو نمیشنوه که هی ادعا بکنند ما هم میخواهیم برگزار کننده باشیم.
سوم اینکه اخیرا خود AFC ابراز خوشحالی کرده که در قطر و برخی کشورهای دیگه طرفداران فوتبال زیاد شدند و میتونند ورزشگاه رو پر کنند.
با این تفاسیر بنظر وقتشه که یه حال اساسی به فوتبال ایران بده و دق و دلی اش رو خالی کنه. تازه کلی هم از سوی بحرین و امارات و عربستان تشویق میشه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۷
عزیزم با این تئوری شما موافق نیستم چون قبل از اینکه استقلال و پرسپولیس حذف بشوند سال گذشته دو تیم الاهلی و الاتحاد عربستان که اتفاقاً تیمهای متمولی هم هستند به همین دلیل حذف شدند !
حالا نویسنده چرا اینقدر ذوغ زده شده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۷
مجید دلبندم اونی که تو نوشتی دوغ هست نه ذوق
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۷
ذوق
بابا مسعود کجایی که لنگتو جر دادند!!؟؟
"به این ترتیب، به بیش از دو دهه سندسازی غیرواقعی و فریب بازرسان کنفدراسیون فوتبال آسیا و فیفا پایان داده شد و فوتبال ایران بالاخره با کابوسی که سال‌ها پیش باید با آن روبه رو می‌شد، مواجه شد.
رسوایی و تقلب بزرگ فوتبال ایران در اعطای مجوز‌های نادرست حرفه‌ای به باشگاه‌های ایرانی افشا شد و نهاد ناظر بر فوتبال قاره آسیا، نمایندگان کشورمان را از حضور در رقابت‌های حرفه‌ای لیگ قهرمانان آسیا محروم کرد"

این دو پاراگراف تصویر واضح از مدیریت کلان ماست، چه اقتصاد، چه فرهنگ، چه ورزش چه هسته ای و نظامی و تمام امور
از خودروسارزی
از بانک مرکزی
از خاوری ها و ب ز

ریشه این مملکت توسط همین اصول توسط خودش زده میشه متاسفانه .
سندسازی غیرواقعی و فریب بازرسان ، رسوایی و تقلب بزرگ
کسانی که مسئول این جرم در حق ملت ایران هستند در فدراسیون ها نشستند.
با توجه به تعداد ضربه هایی که مسئولین فدراسیون فوتبال فقط امسال به مملکت زدند ایشان باید تحت بازداشت باشند.
فوتبالمان هم مثل سیاستمون اقتصادمون چی درست داریم که این درست باشه
بقیه کشور که عملا از صحنه جهانی اقتصاد و بازرگانی و سفر و جهانگردی و تبادلات فرهنگی محو شده است. چرا فوتبال نشه؟
سلام ای کاش مدیرانی که باعث این مورد شدند مواخذه می شدند و پاسخ گو بودند.ای کاش مایه عبرت شود و دیگر این فریب کاریها و ضایع کردن بیت المال تکرار نشود هرچند بعید است
کل مملکت رو هواست! دوتا تیم هم روش
مگه مهمه!
فکر کنم توطئەبین المللی است تا باشگاە‌های قدرتمند ما رو حذف کنند . والا مدیران ‌ ما کە قرارە مدیران جهان را آموزش دهند
خـــــــــــــــداروشکر داد مظــــــــــــــلوم از ظالم گرفته شد

پول های مفت میلیاردی که از جیب بیت المال به جیب آقازاده ها می رفت و میرود
خدا رو شکر. تا نباشد چوب تر فرمان نبرد.....
دمشون گرم
بسیار اقدام خوب و بجایی بوده. وقتی یک مجموعه تاریک و کاملا غیرشفاف به اسم فدراسیون فوتبال و چند مثلا باشگاه، بودجه دولتی رو که باید صرف دسترسی ارزانتر و راحتتر به دارو و خدمات بهداشتی درمانی، حفظ محیط زیست و ورزش همگانی بشه رو بین یه عده آدم معلوم الحال تقسیم می کنند و به ریش ملت میخندند و به احدی هم پاسخگو نیستند، در چنین شرایطی باید واقعا ممنون بود از AFC و هر نهاد بین المللی دیگری که اینها رو مجبور میکنه به شفافیت مالی
کاش حذف این دو تیم سال ها قبل اتفاق می افتاد تا الان شاید درست شده بودند
خداروشکرکه دیگه کلکسیون اقتدار ومدیریت جهانیمون داره تکمیل میشه انشالله تیم ملی فوتبال هم باهمین مدیریت به اقتدارجهانی برسه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۷
امین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۷
آقا جون چزا همه چیز را با هم قاطی میکنید جوگیر تر از شما ها باز هم خودتونید دو تا باشگاه اشکال دارند چه ربطی به تیم ملی داره ؟ربطی هم به کلکسیون افتخارات و اقتدار نداره یک کار مدیریتی است که در همه کشورهای دنیا و برای هر تیمی ممکن است اتفاق بیفتد دیگه استقلال و پرسپولیس از چلسی که بالاتر نیستند که بخاط حسابهای مالی اشان نقره داغ شدند !
الان مسئولین میان میگن این کار دشمن بوده و برای اینکه تو دهنی به دشمن بزنیم و انتقام سخت بگیریم ما خودمان کنفدراسیون فوتبال آسیا و جهانی و کهکشانی تاسیس میکنیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۷
ای جان افرین به اقتدارت.
خوب شد
باید به فندراسیونگ فوتبال حمله کنیم و با موشک آنجا بزنیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۷
بزن من هواتو دارم
این نشان دارد از شفاف و قاطع بودن قوانین در دنیای امروز. ویژگی هایی که در ایران به شوخی هم ارزشی ندارد. برای قانونی که حتی ارزش جوک نویسی هم ندارد.
سر تعظیم به شفافیت قوانین بین الملللی فرود می آورم.
حقمونه !
فکر کردن مثل داخل مملکته که با دروغ گفتن کارهاشون پیش بره
نه جانم ! اینهم نتیجش !
خيلي خوب شد حداقل اينكه بيت المالي كه توسط اين دو تا تيم قرار بود حيف وميل بشه جلوش گرفته شد جون اين دوتا تيم هيچ موقع لياقت قهرماني اسيا را ندارند وبلاخره مي خواستند در وسط راه حذف شوند فقط اعصاب خورد كني براي طرفدرانشان مي ماند اين جوري خيلي بهتر شد اميدواريم كلا از ليگ ايران نيز حذف شوند كساني كه اين دوتا تيم را نون دوني خودشان درست كردند وبيت المال را به بهانه اين تيم ها هاپولو مي كنند نقره داغ شوند
مدیران سپاهی بگید بهتره
خدارو شاکرم، دو تیم که شدن محل ریاو اختلاس حذف شدند
چوب خدا صدا ندارد
حقشونه. آبروی جمهوری اسلام رو هم بردن با این فساد اداری و کارهای نادرستشون. باید مدیران نالایق این باشگاه در ملاء عام اعدام بشن
این بخشی از بدنامه جهانی علیه ورزش ایرانه. یعنی عربهای منطقه درست به باشگاهاشون مجوز میدن؟ اونا دولتی نیستن؟ کل ورزش عدبستان و امارات مال چند تا خونواده دولتیه. اونا پول دولتی خرج باشگاهاشون نمیشه؟ مداخله نمیکنن تو تصمیمات باشگاهاشون اصلا تو منطقه باشگاه خصوصی داریم؟
خاک بر سرشون اصلا کلا باید فوتبال ایران جمع بشه
اینم مدیریت سریع جهادی انقلابی
خوب شد . تا گوشی دست حضرات بیاد اونجا دیگه زیر مجموعه خودشون نیست تا با دروغ و دونگ سر هم ماجرا رو هم بیارن.
وزارت ورزش مسئول اصلی این واقعه است که بیش از ده سال با عنوان خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس با افکار عمومی بازی کرد.
حالا بازی داخلی این وزارت خونه شروع می شه که کی بود کی بود من نبودم و ما که تازه اومدیم و برید یقه ی قبلی ها رو بگیرید .
مبارک همه وزیران، مدیران و مسئولین بی کفایت فوتبال ما باشه. تا این جور آدمها هستن تا 100 سال دیگه فوتبال ما حرفه ای نمی شه. فقط دلم برای هواداران پرسپولیس و استقلال می سوزه که امسال سوژه ای برای کری خوندن ندارن.
با این مدیریت ... فکر کردن میتونن سر خارجیها رو هم گول بمالن و هر کاری که بخوان انجام بدن!
سلام.وقتی در صدا و سیمای ایران فردی از فدراسیون و مجری برنامه علتا اعلام میکنند ما دروغ میگوییم و باید تنبیه هم بشویم و به کمسته انظباطی پرونده ما فرستاده خواهد شد .انتظار برای رای مثبت حضور در مسابقات بیشتر به یک جک و لطیفه شبیه است.اگر حتی میخواستند چشم پوشی کنند و برای گرم تر شدن تنور مسابقات تیمهای ما را با تماشاگر زیاد نگه دارند این گل به خودی چاره ای برای آنها باقی نمیگذاشت که هم محروم شویم هم تنبیه.در اهمال کاری و خطاهای بسیار مسئولان شکی نیست اما دوستان نادان البته اگر از روی جهالت اینچنین برنامه ای را قبل از اعلام ای اف سی ترتیب داده اند . یقینا حجت را برکنفدراسیون آسیا تمام و راههای چشمپوشی را کاملا بسته اند
آیا 40 و اندی سال براشون وقت نبوده؟

نداشتن حق پخش تلویزیونی، مالیکت دولتی، نداشتن امکانات اختصاصی، ...
آیا این ها هم به توطئه استکبار جهانی مرتبطه؟
مشتی از خروار

انصاف بده کدام ....تریم؟
کی مسئول بوده اخراجش کنید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۷
بهشون باید جایزه هم بدن
لطفاً انتقال هر چه سریعتر سرخابی‌های سوگولی پایتخت به بخش خصوصی و حذف دست این دو باشگاه دولتی از جیب بیت‌المال
ای اف سی نوکر عربها و سگ دست پرورده صهیونیستهاست خاک عالم بر سر تورنمنتی که در آن این دوتیم نباشند ولی متاسفانه درآمد این دو باشگاه کم خواهد شد و این مشکل در نهادهای نوکر صفت جهانی روز به روز بیشتر ظهور خواهد کرد اعراب دشمن واقعی ملت ایران هستند باید با درایت بیشتر حرکت کنیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۷
اب رو بریز اون جایی که میسوزه
بنده
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۷
به نظرم اسمت باید محمد علی، یا ابوالفصل باید باشه نه کوروش
چقدر خوب. حداقل یه مدت پول کمتری به بازیکنا و مربیای بی خاصیت میدن
خیلی هم عالی از این به بعد به جای تماشای فوتبال در استادیوم آزادی همه بروند نماز جمعه شرکت کنند فضای خوبی هم داره
چشم مسئولین روشن.
مديريت كشور ايران مثل مديران اين دو تيم است
هر جای دنیا این فضاحت اتفاق می افتاد، رییس فدراسیون فوتبال استعفا می داد.
حالا اینجا را نگاه کنید، هیچ استعفایی در کار نخواهد بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۷
من بودم به این مدیران دست مریزاد میگفتم و جایزه هم میدادم چون هزینه هنگفتی را دوش این مردم برداشتند. دست آورد این دو تیم در این مدت برای کشور و مردم چی بوده؟
وزارت اطلاعات کشور باید لطف کنند این خائنینی در کامنت ها و نوشتن این مقالات انقدر خوشحال و ذوق زده هستند را دستگیر کنند. وقتی به کشور اینطوری ضربه میزنین اون پول تو جیبت و نون سر سفرتون کمرنگ میشه دیگه حماقت تا چه حد...
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۰:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۷
تکتیر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۷
معلومه چی گفتی؟ کامنت نوشتن له یا علیه تیمهای هزینه زا
هم امنیتی شد؟ اتفاقا باید شما را دستگیر کنند که علیه آزادی بیان حرف میزنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۷
اگه قراه برای نظر در یک سایت داخلی حکومتی دستگیرمان کنند همه این خوشحالی ها واقعا بجاست.
خوب شد، دیگی که برای ما زنها نجوشه، .... توش بجوشه
بهتره ایران این بازیها را تحریم کند وتیم سپاهان هم را. ولرداین بازیها نکند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۷
فوتبال ما از این جوانمردیها و غیرت ورزیها درش نیست
خداروشکر کمتر از پول بیت المال حیف و میل میشه...
آقایون مدیر دولتی هم واقعا اگه دلشون میسوزه،کل تیم ها رو خصوصی کنین،تا واقعا ریخت و پاش ها از روی شکم سیری نباشه
بهتر شد روزی بایس این جراحتی صورت بگیره
آقا کی میگه دستاورد نداشته :
دستاورد از این مهمتر "سفر رئیس فدراسیون فوتبال به کوالالامپور"
هیچ دستاوردی مهمتر از سفر یک از مقامات به خارج از کشور به خرج بیت المال نیست
اخیش دلم خنک شد،
تصمیم سیاسی توسط کنفدراسیون شیوخ عرب
رو تعصب الکی حرف نزنید یه کم واقع بین باشید چند ساله که این دو باشگاه فقط مصرف کننده هستند در سال چند بازیکن حرفه ای از این باشگاها به اروپا می‌ره .ما بازیکنی که اسم و رسم پیدا کرده از امارات و قطر رفته .این دو باشگاه باید تعطیل بشن تا کسانی که کنار اینا داره دزدی می‌کنه جلوش گرفته بشه
وقتی بازیکنایی که دویست میلیون هم نمی‌ارزد باشگاهها باهاشون قرارداد چندین میلیاردی می‌بندند خوب همین مشکلات هم پیش میاد نصفشو میدن ب بازیکن نصفشو خودشون برمیدارن
پس چی؟ خیال کردید سازمانهای جهانی هم فریب سندسازی های ما را میخورند.
متاسفانه در اکثر موارد مسئو لین ما فقط بخیال خود ، مردم و جهان را فریب میدهند، غافل از اینکه : آبروی خود و کشور را میبرند ... چندین سال است وعدهء واگذاری دو تیم عزیز دوردونهء پرسپولیس و استقلال را میدهند اما کو عمل ؟ در عوض اکثر مواقع تیم های مقابلشانرا نا عادلانه و با کمک بعضی عوامل مغلوب میکنند . نتیجه کو ....!
عالیه
خیلی هم‌ خوب شد! چهل ساله از جیب ملت میلیاردها دلار خرج این دو تا تیم بی خاصیت شده که جیب مافیای فوتبال را پر کرده و باعث نبودن پول برای رشته های ورزشی دیگر و‌ رشته های پایه مثل شنا، دو‌میدانی و‌ ژیمناستیک و ورزش مدارس شده بود ‌و کلا باعث‌عقب افتادگی ورزش ایران شده اند.
اگر این‌ پول را خرج ورزش مدارس و دانشگاه‌ها کرده بودین الان هر سال دهها مدال طلا در المپیک و جامهای جهانی جارو میکردیم.
چه بهتر راحت شديم پول بيت المال كمتر خرج اين فوتبال بي در و پيكر ميشه.
بعد از مدتها خبر خوبی شنیدیم
عدو شود سبب خیر گر خدا خواهد . تبریک به ملت ایران
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر