بازدید 8011

واکنش عجیب وزیر ورزش به پرداخت بدهی استقلال و پرسپولیس

کد خبر: ۱۰۹۷۱۱۳
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۹ 04 January 2022

حمید سجادی پرداخت بخشی از مطالبات بازیکنان و مربیان سابق پرسپولیس و استقلال را تکذیب کرد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ وزارت ورزش که مدیران دو تیم دولتی استقلال و پرسپولیس را تعیین می‌کند، زیر بار پرداخت بدهی های سنگین این دو تیم که حاصل مدیریت ضعیف سرخابی‌هاست ، نمی‌رود.

وزبر ورزش در واکنش به این موضوع که گفته می‌شود قول داده درخصوص مطالبات برخی بازیکنان فوتبال اقداماتی انجام بدهد، گفت: مگر مسئولیت ما پرداخت مطالبات است؟ من در این باره شخصاً قولی نداده‌ام، ولی اگر باشگاه‌ها قول داده‌اند، به هر حال مدیریت اجرایی داخل باشگاه‌ها به خودشان ارتباط دارد و حتما باید به قولی که داده‌اند متعهد باشند و اگر باید پرداختی انجام بدهند، باید حساب و کتاب‌های مالی مشخص باشد. در واقع اگر به سمت حرفه‌ای شدن می‌رویم، یکی از آن مراحل عبور از همین اتفاقات مالی و شفاف‌سازی و چنین مواردی است.

وزیر ورزش در واکنش به این مسئله که شنیده می‌شود برخی به دنبال واسطه‌گری در این باره هستند، عنوان کرد: اینکه واسطه‌ها به این مسائل ورود می‌کنند، من چیزی نشنیده‌ام. من خودم زمانی که در باشگاه‌ها کار می‌کردم، اجازه ورود واسطه‌ها را نمی‌دادم. این، دیگر به مدیریت داخل باشگاه‌ها برمی‌گردد.

وی درباره پرداخت طلب 22 میلیاردی کالدرون سرمربی سابق پرسپولیس از صندوق کارآفرینی امید و تسهیلات استعغال‌زایی محرومان گفت: به اندازه کافی روی این پرونده صحبت شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل