بازدید 15046
بازتاب

ردصلاحیت قطعی یک رییس فدراسیون المپیکی

اینکه روسای فدراسیون ها در چهار سال خدمت چطور عمل می کنند که برای دوره بعد تایید صلاحیت نمی شوند قابل تامل است و در اصل بخش بزرگی از درد ورزش ما را در بر می گیرد
کد خبر: ۱۰۹۶۸۷۵
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۰ 03 January 2022

این روزها روسای ۹ فدراسیون ورزشی سخت مشغول پروسه تایید صلاحیت گرفتن هستند و نکته جالب این است که برخی از آنها بعد از چهار سال خدمت به مردم آنقدر پرونده‌های قطور دارند که تایید صلاحیت نمی شوند!

به گزارش تابناک ورزشی، بعداز اینکه دو رییس فدراسیون المپیکی توانستند رای رد صلاحیت شدن‌شان را فعلا بازگرداند حالا خبر می رسد که یک رییس فدراسیون المپیکی دیگر که طی چند سال گذشته در تامین تجهیزات رشته اش هم با مشکلات عدیده ای روبرو بوده، برای انتخابات پیش رو رد صلاحیت قطعی شده و این رای غیرقابل بازگشت است. روزنامه گل درباره مشخصات این رئیس فدراسیون نوشته: او که در فدراسیونش نیروی صادراتی به رسانه های خارج از کشور هم داشته، عضو هیات اجرایی کمیته ملی المپیک نیز است!
ردصلاحیت قطعی یک رییس فدراسیون المپیکی
اینکه روسای فدراسیون ها در چهار سال خدمت چطور عمل می کنند که برای دوره بعد تایید صلاحیت نمی شوند قابل تامل است و در اصل بخش بزرگی از درد ورزش ما را در بر می گیرد که میراث آن عمدتا بدهی های مالی انباشته شده، نابودی ورزشکاران و بسیاری از مشکلات دیگر است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل