بازدید 6749

چطور پرواز ارزان پیدا کنیم؟

ما در این مطلب قرار است با شما درباره راه‌های تهیه کردن ارزان‌ترین بلیط پرواز و مرجعی امن و مطمئن صحبت کنیم که باعث می‌شود حتی هزینه‌های پرواز هم شما را از رسیدن به این آرزو عقب نگه ندارد! در این مطلب همراه ما بمانید تا به شما بگوییم چطور ارزان‌ترین پرواز را پیدا کنید.
کد خبر: ۱۰۹۶۶۳۹
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۵ 02 January 2022

چطور پرواز ارزان پیدا کنیم؟

پرواز همیشه آرزوی دیرینه و مهم آدم‌ها بوده است. اینکه آدمی با تمام هیبت و جبروتش بتواند مثل یک پَر، آزاد و رها در آسمان‌ها پرواز کند و به هرجایی که می‌خواهد برسد؛ زیبا‌ترین و درعین‌حال، دور از دسترس‌ترین تصوری بود که همیشه از خود داشت. بااین‌وجود، حتی توانست این آرزو هم به واقعیت تبدیل کند. امروز پرواز کردن دیگر چیز دور از دسترس و غیرممکنی نیست، البته اگر بتوانید از پس هزینه‌های تهیه بلیط بربیایید! نگران نباشید.

راه‌های پیداکردن بلیط پرواز ارزان

هنگام برنامه‌ ریزی سفر ممکن است به این موضوع برخورد کنید که اکثر اوقات تهیه بلیط پرواز بیشترین سهم بودجه سفر شما را به خودش اختصاص می‌دهد. خب، این چیزی است که کار را سخت می‌کند، اما نا امید نشوید. لزومی ندارد سهم زیادی از بودجه‌ای که برای سفرتان در نظر گرفته‌اید را خرج بلیط پرواز سفر کنید.

با استفاده از ابزارهای مناسب، داشتن طرز فکر مناسب و به‌کارگیری برخی استراتژی‌های صرفه‌جویی در هزینه، می‌توانید هزینه پروازهای معمولی خود را به نصف یا بیشتر کاهش دهید. برای انجام این کار به اطلاعات مناسب و ترفند‌های کارآمدی نیاز دارید. راهنمایی‌های بد و اطلاعات غلط زیادی در مورد بهترین نکات و ترفندها برای یافتن یک معامله خوب در پروازها وجود دارد.

گاهی اوقات وقتی این کارها انجام می‌دهید و در عمل متوجه می‌شوید که هیچ فایده‌ای ندارد، تصور می‌کنید پیداکردن بلیط پرواز ارزان تبلیغی بیش نیست. درواقع گفتن اینکه وقتی در جستجوی یک پرواز ارزان هستید چه کاری باید انجام دهید تا بلیط ارزان پیدا کنید دشوار است، اما اگر ترفند‌های واقعی این کار را بدانید، به‌راحتی می‌توانید بلیط هواپیما چارتر ارزان و به‌صرفه برای خودتان رزرو کنید. این ترفند‌های واقعی چیست؟ این سؤالی که قرار است در ادامه این بخش به پاسخ آن برسید، پس خواندن را ادامه دهید.

زمان پرواز خود را در همان روزهای اولیه برنامه‌ریزی مشخص کنید

شاید بارها این جملات معروف درباره سفر را شنیده باشید که مقصد را انتخاب کنید، تاریخ خود را برنامه‌ریزی کنید، پروازهای را رزرو کنید و بروید. به همین راحتی! خب، بله به همین راحتی می‌توان سفر کرد، اما یک مشکل وجود دارد؛ آن هم اینکه این سفر ممکن است برای شما هزینه زیادی داشته باشد. اگر به‌محض اینکه تصمیم به سفر و تعیین تاریخ سفر گرفتید پرواز کنید، احتمالاً پرهزینه‌ترین اشتباه در طول سفر را انجام می‌دهید. این کار به‌راحتی می‌تواند میلیون‌ها تومان برای شما هزینه داشته باشد. اینجاست که ما به شما قانون اول پرواز را یاد می‌دهیم.

قانون اول پرواز به ما می‌گوید سعی کنید تاریخ سفر را روی ارزان‌ترین تاریخ‌های ممکن برنامه‌ریزی کنید. وارد صفحه فلایتیو شوید، صفحه پروازهای مقصد موردنظرتان را جست‌وجو کنید و ارزان‌ترین و به‌صرفه‌ترین تاریخ‌ها را پیدا کنید. اگر بتوانید تاریخ‌های مختلف و انعطاف‌پذیرتری را برای سفرتان در نظر بگیرید می‌توانید صرفه‌جویی بیشتری در هزینه پرواز داشته باشید. برای مثال ممکن است با تغییر یک یا نهایت دو روز تاریخ سفر، بتوانید حتی بلیط ارزان‌تری پیدا کنید. البته اگر هتلتان را هم رزرو کرده باشید، ممکن است داشتن تاریخ پرواز منعطف کار سختی باشد. به‌هرحال این هم یک روش برای کم‌کردن هزینه‌ها است.

چطور پرواز ارزان پیدا کنیم؟

پرواز مستقیم ممکن است هزینه بیشترین نسبت به زمان داشته باشد

همان‌طور که در روش قبلی گفتیم، انعطاف‌پذیری سفر برای شما یک کلید ارزشمند است. زمانی که می‌خواهید پس‌انداز بزرگی برای سفر خود ذخیره کنید، لازم است انرژی بیشتری برای تعیین تاریخ و مقصد بگذارید تا بتوانید در هزینه‌هایتان سود کنید. وقتی در سایت مشغول پیداکردن بلیط هواپیما فلایتیو هستید، روی سفرهایی که پرواز چند توقفی دارند بیشتر تمرکز کنید.

شاید کمی غیرقابل‌درک به نظر برسد وقتی می‌توان پرواز مستقیم به مقصد داشت، اما نکته مهم، صرفه‌جویی‌ای است که با پرواز چند توقف می‌توانید در هزینه‌های خود داشته باشید. درواقع معامله این‌طور انجام می‌شود که شما در ازای صرف زمان بیشتر، هزینه کمتری پرداخت می‌کنید. خب، اگر می‌توانید این معامله را انجام دهید و زمان کافی دارید، چرا که نه! این یک راه عالی برای یافتن پروازهای ارزان‌تر است.

در زمان مناسب سفر کنید

یکی دیگر از مهم‌ترین توصیه‌هایی که برای پیداکردن پرواز ارزان به شما داریم، سفر در زمان مناسب است. اگر مجبور نیستید که حتماً سفری در یک‌زمان مقرر داشته باشید، سفرتان را به روزهای خلوت‌تر و غیر تعطیلات موکول کنید. حتی می‌توانید خلاف جریان رود باشید! برای مثال، وقتی که در روزهای شهادت یا ولادت امام رضا (ع) قصد رفتن به مشهد را دارید، بهترین کاری که می‌توانید بکنید تا یک سفر ارزان داشته باشید، این است که وقتی همه مسافران به سمت مشهد حرکت می‌کنند، شما مسافرتتان را انجام داده باشید و از مشهد به شهر خودتان برگردید.

پرواز‌هایی برگشتی که در این زمان انجام می‌شود، به‌خاطر ترافیکی که در سمت پروازهای رفت وجود دارد، بسیار ارزان‌تر هستند، و برعکس. برای سفرهای خارجی هم همین‌طور است. روزهایی مثل تعطیلات کریسمس زمانی است که بیشتر مسافران یا مهاجران از کشورهای محل زندگی خود به ایران برمی‌گردند و مسیر رفت خلوت‌تر است یا در زمانی که هنوز تعطیلات شروع نشده است و همه آماده رفتن هستند، مسیر رفت شلوغ‌تر است و بهتر است برگشت خود را برای آن زمان بگذارید.

چطور پرواز ارزان پیدا کنیم؟

ارزان‌ترین بلیط هواپیما را با فلایتیو پیدا کنید

ده‌ها سایت رزرو پرواز وجود دارند که شما با استفاده از آنها می‌توانید بلیط پرواز خود را رزرو کنید، اما ما توصیه می‌کنیم برای تهیه بلیط ارزان، سفر خود را از طریق فلایتیو رزرو کنید.

فلایتیو با ارائه بهترین موتور جست‌وجو پرواز به شما کمک می‌کند ارزان‌ترین پرواز‌ها پیدا کنید. فلایتیو مملو از ویژگی‌ها و امکانات قدرتمندی است که سایر موتورهای جست‌وجو ندارند و باعث می‌شود چندین گزینه مختلف برای انتخاب پرواز خود داشته باشید و بهترین و مناسب‌ترین را انتخاب کنید.

اگر در رزرو کردن بلیط پرواز خود تازه‌کار هستید، نگران نباشید. ما در فلایتیو تلاش کردیم تا همه آنچه در مورد نحوه دریافت بلیط ارزان هواپیما نیاز دارید با شما به اشتراک بگذاریم. علاوه بر این، فلایتیو با داشتن پشتیبانی آنلاین ۲۴ ساعته، همراه و هم‌سفر شماست تا سفری امن، راحت، مطمئن و آسان داشته باشید. علاوه بر این، می‌توانید در بخش آموزش سایت هم درباره هر موضوعی که سؤال دارید، مطالعه کنید و به جواب برسید. فلایتیو فقط یک سایت سفر نیست. ما هم‌ وطنانمان را مثل اعضای خانواده خود می‌دانیم؛ در تمام سال‌های فعالیت خود تلاش کردیم تا بهترین و کامل‌ترین امکانات و پشتیبانی‌ها را برای اعضای خانواده خود فراهم کنیم.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست