بازدید 20596

آخرین آمار کرونا در ایران تا یازدهم دی/ شناسایی ۱۰۰۲ بیمار جدید در شبانه روز اخیر

در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۱۹ میلیون و ۶۸۶ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش حدود هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۲۶۷۶ تن از ایشان وخیم است.
کد خبر: ۱۰۹۶۴۱۸
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۹ 01 January 2022
تابناک اجتماعیتاکنون ۵۹ میلیون و ۸۳۶ هزار و ۴۵۵ دوز اول و ۵۱ میلیون و ۹۶۲ هزار و ۴۹۸ دوز دوم واکسن کرونا در کشورمان تزریق شده و همچنین ۷ میلیون و ۸۸۷ هزار و ۲۸۸ نفر دوز سوم را دریافت کرده‌اند؛ تزریق مجموعا ۱۱۹ میلیون و ۶۸۶ هزار و ۲۴۱ دوز واکسن در ایران که ۳۱۴ هزار و ۷۳۴ دوز از آن‌ها در شبانه روز اخیر تزریق شده است.

به گزارش «تابناک»؛ بر پایه اطلاعیه مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، از ظهر دیروز تا ظهر امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، هزار و ۲ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شده و از این بیماران، ۲۲۲ مورد بستری شدند. با احتساب این افراد، مجموع آمار مبتلایان قطعی در کشورمان به ۶ میلیون و ۱۹۵ هزار و ۴۰۳ تن رسید.

در ۲۴ ساعت اخیر، ۳۳ تن از مبتلایان جانشان را از دست داده‌اند؛ بنابراین، تا ظهر امروز، متاسفانه آمار جان‌باختگان این بیماری در کشورمان به ۱۳۱ هزار و ۶۳۹ تن رسیده است، در حالی که تا به امروز خوشبختانه ۶ میلیون و ۳۹ هزار و ۱۷۱ تن از بیماران بهبود یافته‌اند.

همچنین ۲۶۷۶ تن از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند و همچنین تاکنون ۴۲ میلیون و ۷۸ هزار و ۹۳۷ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

بر پایه آمار‌های ۲۴ ساعت اخیر، «نرخ مرگ» در کشورمان ۲.۱ درصد است و به همین تناسب، «نرخ بهبود» ۹۷.۹ درصد؛ وضعیتی شبیه میانگین جهانی نرخ مرگ این بیماری.

 
 
برای مشاهده آخرین و به روزترین آمار مبتلایان، جان باختگان و بهبود یافتگان ویروس کرونا و همچنین اطلاع از «نرخ مرگ» و «نرخ بهبود» در کشورمان و جهان، اینجا را کلیک کنید.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۰
دلمون سوخت فقط چون یک عده ای خیالشان از بابت خودشان و خانواده‌هایشان راحت بود و به فکر مردم نبودند
چرا بیماریابی و به تبع آن تعداد بیماران کمتر شده است؟
تست ها قدرت تشخیص سویه جدید را داراست؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۱
دلت خوشه ها! آمارها کمه چون اصلاً امکان تست و تشخیص امیکرون رو ندارم. اصلاً کیت لازم برای این کار در ایران نداریم.
بهتر نیست یه هدف گذاری برای تک رقمی شدن مرگ و میرها بزاریم و ملت رو برای رسیدن به این هدف تشویق کنیم و روزی که به این هدف رسیدیم رو جشن بگیریم.
دقت کنید که این فقط کشته شدگان آمار کرونای دلتا است و کشته شدگان کرونا‌ی امیکرون به دلیل اینکه تشخیص داده نمی‌شوند و سرماخوردگی و انفلوانزا ثبت می‌شوند در این آمار نیامده است.
بار دیگر قرار است بی‌کفایتی هزاران هزار کشته بر دست مردم بگذارد.
پاسخ ها
حق بین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۱
اُمیکرون تنها ابتلا را بشدت زیاد کرده اما قوت مرگ و میر دلتا را ندارد. لذا به ندرت از اُمیکرون کسی فوت می شود... نگران نباشید... اُمیکرون آمده تا دلتا را عقیم کند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۱
نا امیدی تا این حد هم خوب نیست،امیدوارم تن همه ی جمعیت جهان خاکی،سالم و تندرست باشد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۱
فوتی ها به کنار. در این آمار حتی تعداد مبتلاها هم دیده نمیشه. چون کیت های قدیمی برای تشخیص سویه امیکرون به درد نمی خوره
میزان ابتلا به اومیکرون در کل دنیا جهش وحشتناکی پیداکرده مثلا در کشورهای اروپایی حدود ۲۰۰ هزارنفر در روز به این ویروس مبتلا میشوند اونوقت تعداد مبتلایان در ایران ۱۷۰۰ نفر اعلام میشود ؟؟؟!!!!
مرگ و میر اومیکرون کمتر از دلتا و گونه های دیگه هست فقط شیوعش بیشتره
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل