بازدید 5559

قیمت ورق سیاه برندهای مختلف را از اینجا ببینید

کد خبر: ۱۰۹۶۳۴۹
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۹ 01 January 2022

قیمت ورق سیاه تحت تأثیر نواسانات بازار مدام در حال تغییر است. به همین دلیل لازم است که مهندسان و مدیران پروژه به منبع دقیق و قابل اعتمادی از قیمت‌ لحظه ای ورق سیاه دسترسی داشته‌باشند. نیک فولاد دقیقاً همین منبع دقیق و به‌روز قیمت ورق سیاه و اطلاعات کاربردی مربوط به آن است. در نیک فولاد قیمت انواع ورق سیاه در قالب جدول‌ ارائه می‌شود. این جداول شامل ویژگی ها و اطلاعاتی است که به شما کمک می کند تا خریدی با کیفیت و بدون دردسر داشته باشید. اما برای درک بهتر این جداول، به اطلاعاتی نیاز دارید که در همین نوشته در اختیارتان قرار می‌گیرد. با همه این اوصاف اگر با ابهامی در تفسیر اطلاعات جداول قیمتی ورق سیاه روبرو شدید، تنها با یک تماس تلفنی میتوانید سوالات خود را با ما درمیان بگذارید.

قیمت روز فولاد و تأثیر آن بر قیمت ورق سیاه

ماده اصلی که ورق سیاه را از آن می‌سازند، فولاد است. دو نوع فولاد  A36 و A1011 در ساخت این محصول به کار می‌روند. در واقع این دو نوع فولاد را با هم ترکیب کرده و از آن شمش‌های فولادی می‌سازند. شمش‌های فولاد را با استفاده از دستگاه‌های مخصوص و غلطک به صورت ورق درآورده و در اندازه‌های مختلف برش می‌زنند. البته تمام این مراحل را در فرآیندی به نام نورد گرم انجام می‌دهند. نورد گرم استحکام و مقاومت ورق فولادی را چندین برابر می‌کند. به همین دلیل از این محصول با عنوان ورق گرم نیز یاد می‌شود.

درضمن قیمت روز فولاد خود تحت تأثیر نرخ ارز و دلار مدام در حال تغییر است. و این تغییرات بازار آهن‌آلات و محصولاتی مانند ورق سیاه را نیز تحت تأثیر قرار می‌دهد.

نکته مهم دیگر قیمت جهانی اسلب و قراضه است که بر قیمت ورق سیاه در ایران تأثیرگذار است. هزینه‌ی حمل و نقل نیز به عنوان یک فاکتور تاثیرگذار در این زمینه میتواند قیمت این محصول را تحت تاثیر خود قرار دهد.

قیمت ورق سیاه برندهای مختلف را از اینجا ببینید

تاثیر ضخامت در قیمت روز ورق آهن

دو ورق سیاه مشابه با ضخامت‌های متفاوت قیمت یکسانی ندارند. چراکه ضخامت ورق، نقش مهمی در کاربرد و بازار تقاضای این محصول دارد. بنابراین قیمت ورق سیاه ۲، ورق سیاه ۳، ورق سیاه ۴، ورق سیاه ۵ و یا ورق سیاه ۴۰، ۴۵ و ۵۰ هر کدام قیمت متفاوتی دارند. برای خرید هرکدام از این ورق ها لازم است که در ابتدای کار نیازسنجی کرده و ببینید برای صنعت شما کدام ورق کاربرد دارد. گاه تغییر چند صدم میلی متر در ضخامت ممکن است کاربرد ان را برای صنعت شما محدود کند.

قیمت ورق سیاه کارخانجات مختلف

یکی از عواملی که روی قیمت روز ورق سیاه اثر می‌گذارد، کارخانه تولیدکننده است. این فاکتور به دو شکل مختلف نرخ ورق سیاه را در بازار مشخص می‌کند. اول اینکه کارخانه تولید کننده محصول می‌تواند قیمت نهایی فروش را مشخص کند. دوم اینکه نام و اعتبار برند می‌تواند نرخ‌ محصولات مشابه را در بازار افزایش یا کاهش دهد. یعنی گاهی فقط نام یک برند خاص کافی است تا محصولات آن با قیمتی بالاتر از دیگر برندها به فروش برسد. البته این اعتبار معمولاً ناشی از کیفیت محصولات، نحوه عرضه و خدمات پس از فروش است و تفاوت قیمت ناشی از آن ارزشش را دارد. به این ترتیب ورق سیاه فولاد مبارکه ، ورق سیاه گیلان، ورق سیاه اکسین اهواز و ورق سیاه کاویان اهواز هر کدام با قیمت متفاوتی در بازار به فروش می‌رسد. خوشبختانه قیمت روز همه این برندهای ورق سیاه در نیک فولاد وجود دارد. همچنین امکان استعلام هر برندی از ورق از طریق تماس با کارشناسان مجموعه قابل پیگیری است.

ارزیابی قیمت ابعاد و اندازه‌های مختلف ورق سیاه

این محصول را در کارخانه به صورت رول، شیت، فابریک و برش خورده آماده کرده و مطابق با خواسته مشتری عرضه می‌کنند. هر کدام از این حالت‌ها فاکتورهای مربوط به ابعاد و اندازه متفاوتی دارد.  ورق‌ها از عرض‌های ۱۰۰۰، ۱۲۵۰ و ۱۵۰۰ گرفته تا ابعاد ۲۵۰۰*۱۲۵۰، ۲۰۰۰*۱۰۰۰، ۱۵۰۰*۶۰۰۰، ۱۵۰۰*۳۰۰۰، ۱۰۰۰*۶۰۰۰، ۱۲۵۰*۶۰۰۰، ۶۰۰۰*۲۰۰۰ و ۱۲۰۰۰*۲۰۰ تولید می‌شود. علاوه براینکه قیمت لحظه‌ای ابعاد مختلف ورق سیاه در نیک فولاد وجود دارد، همه انواع این محصولات نیز در این مجموعه به فروش می‌رسد.

قیمت ورق سیاه ST37

پرکاربردترین نوع ورق سیاه در پروژه‌های ساخت‌وساز دارای استاندارد ST37 است. اسکلت‌های فلزی و بخش‌های مختلف سازه را با استفاده از این نوع ورق می‌سازند. بنابراین ورق ST37 از پرکاربردترین انواع این مقطع فلزی محسوب می‌شود. به همین دلیل قیمت ورق ST37 نوسان قابل‌توجهی در بازار دارد.

پیش‌بینی بازار ورق سیاه در آینده

بازار آهن‌آلات و محصولات فولادی مانند این نوع ورق، تحت تأثیر نرخ دلار است. علاوه بر این تورم موجود در بازارهای داخلی نیز تأثیر قابل‌توجهی روی قیمت‌‌های روز این محصول دارند. بنابراین با افزایش نرخ دلار و تورم داخلی، قیمت روزانه ورق سیاه نیز بیشتر می‌شود. پس ارزیابی قیمت‌ انواع ورق سیاه در آینده همسو با بازار پرنوسان محصولات فولادی و قیمت ارز و دلار در جهان تغییر می‌کند‌. ناگفته نماند که افزایش صادرات این محصول و کمبود ورق در داخل کشور  وافزایش تقاضا می تواند به افزایش قیمت آن کمک کند.

به طور کلی قیمت ورق سیاه صنعتی تا حد زیادی تحت تأثیر قیمت روز ورق ST52 است. از طرفی خود این فاکتور نقش مهمی در قیمت‌گذاری پروژه‌های صنعتی دارد. بنابراین قیمت‌گذاری در صنایع الکترونیک، صنعت تولید لوازم خانگی، خودروسازی، صنعت ساخت ماشین‌آلات صنعتی و تعداد زیادی از دیگر صنایع به قیمت ورق سیاه وابسته‌اند.

بازار هدف ورق سیاه

کسب‌ وکارهای بیشماری به اطلاع از قیمت و شناخت مراکز فروش ورق سیاه وابسته‌اند. درواقع فروش این محصول بازار گسترده‌ای دارد. بخش از بازار هدف این محصول عبارتنداز:

  • کارخانه‌های تولید مقاطع فلزی مانند قوطی و پروفیل
  • مجریان پروژه‌های ساختمانی
  • کشتی‌سازی‌ها
  • صنعت هوافضا
  • تانکر و مخزن سازی‌ها
  • واحدهای تولیدی ابزار و تجهیزات فلزی
  • صنعتگران و هنرمندان مجسمه‌ساز
  • صادرکنندگان ورق سیاه و محصولات فلزی

هرکدام از این صنایع ورق سیاه با آلیاژهای خاصی را مورد استفاده قرار میدهند. اگر نمی دانید برای صنعت تولیدی خود از کدام نوع از ورق سیاه استفاده کنید، متخصصان ما در این مجموعه به شما کمک خواهند کرد تا به هدف خود برسید. اطلاعاتی که این متخصصان به شما میدهند شامل مشخصات مکانیکی و ساختاری می باشد.

صادرات، بورس و بازار ورق سیاه در سال ۱۴۰۰

خرید و فروش ورق سیاه فقط به معاملات داخلی محدود نمی شود. صادرات این ورق از جمله تجارت سودساز برای فعالان و تولیدکنندگان ورق سیاه است. جالب است بدانید که حدود ۱۰ درصد از کل صادرات ایران در زمینه آهن‌آلات مختص صادرات ورق گرم بوده است. این محصول در کشورهای اروپایی تقاضای قابل‌توجهی دارد. در این میان ایتالیا بیشترین خرید ورق گرم را از ایران انجام می‌دهد. در ضمن ضخامت کمتر از ۳ میلی‌متر بیشترین تقاضا را در بخش صادرات ورق گرم داشته‌ است. میزان صادرات این محصول در حدود ۱۷۱ هزار تن بوده‌است.

از طرفی نیاز غیرقابل انکار صنایع مختلف و به خصوص ساخت‌وساز به ورق گرم، آن را به یکی از محصولات کلیدی در دنیای بورس و سهام تبدیل کرده است. به این ترتیب بسیاری بر روی خرید سهام کارخانه‌های سازنده این محصول سرمایه‌گذاری می‌کنند.

قیمت ورق سیاه برندهای مختلف را از اینجا ببینید

استعلام قیمت، خرید و خدمات ورق سیاه در نیک فولاد

در نهایت با توجه به اهمیت مقایسه قیمت ورق سیاه کارخانجات مختلف ، این امکان برای شما فراهم شده تا قیمت روز ورق آهنی در نیک فولاد را به صورت لحظه ای و با در نظر داشتن تمامی پارامترها ببینید. در مجموعه ی ما صفر تا صد نیاز شما به انواع ورق شامل ورق سیاه ، ورق آجدار ، ورق استیل ، ورق گالوانیزه، قلع اندود ، اسیدشویی و ...  برآورده می‌شود. شما می‌توانید به جداول دقیق و به‌روز ورق سیاه دسترسی داشته‌باشید، یا قیمت‌ها را از طریق کارشناسان مجموعه استعلام کنید. در جداول قیمت‌گذاری ، هر فاکتوری قابل تغییر است و شما بدون دردسر و در کسری از دقیقه به اطلاعات مورد نظرتان دست پیدا می‌کنید. همچنین خدمات مربوط به مشاوره، خرید و خدمات پس از فروش در این مجموعه ارائه می‌شود. این خدمات شامل فروش اعتباری، امکان مرجوعی محصول و تحویل انواع ورق سیاه در داخل و خارج کشور است. کافیست یک بار از ما خرید کنید تا به خانواده بزرگ ما بپیوندید و خریدهای بی دردسر و با کیفیت را تجربه نمایید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/ 

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی