بازدید 6321

امدادرسانی به ۳۴۰۰ نفر در برف و کولاک

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: بیش از سه هزار نفر در برف و کولاک ۷۲ ساعت گذشته در سراسر کشور امداد و کمک رسانی شدند.
کد خبر: ۱۰۹۶۳۳۰
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۴ 01 January 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از جمعیت هلال احمر، مهدی ولی پور افزود: در ۷۲ ساعته گذشته، ۱۲ استان خوزستان، بوشهر، هرمزگان، کرمان، سیستان و بلوچستان، فارس، کهگیلویه و بویراحمد، خراسان های جنوبی و رضوی، اصفهان، یزد و چهار محال و بختیاری درگیر برف و کولاک و نیز آب گرفتگی بودند.

وی ادامه داد:از بین این استان ها هشت استان نیازمند امدادرسانی بودند که ۳۳ شهرستان، ۱۶ شهر، ۳۰ روستا، سه منطقه عشایر و ۱۶ محور کوهستانی را شامل می‌شد.

ولی پور تصریح کرد: عوامل عملیاتی هلال احمر در این استان ها به ۳۴۰۰ نفر امدادرسانی کردند که ۱۲۶۴ نفر را اسکان اضطراری یافته و ۴۸ نفر را به مناطق امن منتقل کردند.

وی بیان کرد: امدادگران و نجاتگران هلال احمر یک مصدوم را به مرکز درمانی منتقل و یک نفر را به طور سرپایی مداوا کردند.

رئیس امداد ونجات گفت: ۴۴۳ نفر در قالب ۱۱۰ تیم وظیفه امدادرسانی را داشتند و در این مدت، ۱۰۳ دستگاه خودرو از برف و کولاک رهاسازی‌ و ۱۳ واحد خانه تخلیه آب انجام شد و علاوه بر این ۳۵ دستگاه چادر، ۵۴۶ تخته موکت، یک هزار و ۵۲۲ کیلوگرم نایلون، ۱۲۱ بسته غذایی، ۲ هزار و ۱۲۵ کیلوگرم برنج و یک هزار و ۸۰۰ بسته غذایی توزیع شد.

وی افزود: امدادرسانی در ۱۵ شهرستان سیستان و بلوچستان، هرمزگان، کرمان، فارس و کهگیلویه و بویراحمد ادامه دارد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر