بازدید 20013
۹

آخرین آمار کرونا در ایران تا نهم دی/ مجموع واکسن‌های تزریق شده از مرز ۱۱۹ میلیون دوز گذشت

در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۱۹ میلیون و ۵۴ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از ۲ هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۲۷۱۳ تن از ایشان وخیم است.
کد خبر: ۱۰۹۶۰۷۷
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۲ 30 December 2021
تابناک اجتماعیتاکنون ۵۹ میلیون و ۷۷۰ هزار و ۷۹۵ دوز اول و ۵۱ میلیون و ۸۰۷ هزار و ۱۶۰ دوز دوم واکسن کرونا در کشورمان تزریق شده و همچنین ۷ میلیون و ۴۷۶ هزار و ۳۲۴ نفر دوز سوم را دریافت کرده‌اند؛ تزریق مجموعا ۱۱۹ میلیون و ۵۴ هزار و ۲۷۹ دوز واکسن در ایران که ۵۱۹ هزار و ۲۱۵ دوز از آن‌ها در شبانه روز اخیر تزریق شده است.

به گزارش «تابناک»؛ بر پایه اطلاعیه مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، از ظهر دیروز تا ظهر امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، هزار و ۹۳۶ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شده و از این بیماران، ۳۱۸ مورد بستری شدند. با احتساب این افراد، مجموع آمار مبتلایان قطعی در کشورمان به ۶ میلیون و ۱۹۲ هزار و ۶۹۸ تن رسید.

در ۲۴ ساعت اخیر، ۴۵ تن از مبتلایان جانشان را از دست داده‌اند؛ بنابراین، تا ظهر امروز، متاسفانه آمار جان‌باختگان این بیماری در کشورمان به ۱۳۱ هزار و ۵۷۲ تن رسیده است، در حالی که تا به امروز خوشبختانه ۶ میلیون و ۳۴ هزار و ۸۲۱ تن از بیماران بهبود یافته‌اند.

همچنین ۲۷۱۳ تن از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند و همچنین تاکنون ۴۱ میلیون و ۸۸۷ هزار و ۷۴۳ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

بر پایه آمار‌های ۲۴ ساعت اخیر، «نرخ مرگ» در کشورمان ۲.۱ درصد است و به همین تناسب، «نرخ بهبود» ۹۷.۹ درصد؛ وضعیتی شبیه میانگین جهانی نرخ مرگ این بیماری.

 
 
برای مشاهده آخرین و به روزترین آمار مبتلایان، جان باختگان و بهبود یافتگان ویروس کرونا و همچنین اطلاع از «نرخ مرگ» و «نرخ بهبود» در کشورمان و جهان، اینجا را کلیک کنید.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۹
امیدوارم که مسببین از بین رفتن بیخود وبیجهت این هم هموطن خیر نبینند و آنچنان زندگی باهاشون رفتار کند که شایسته آن هستند
خدا شاهده این چند روز وقتی آمار را می‌بینم هم خوشحال میشوم که آمار کاهش پیدا کرده و هم دلم می‌گیرد برای دوستانی که از دست دادیم تا عده ای به خواستهاشان برسند و الحق هم که رسیدند!!
دقیقا میشد که ما این آمار را اردیبهشت ماه داشته باشیم ولی نمی‌دانم چرا نخواستند!! یک عده شروع کردند به شعار درمانی و مخالفت با این واکسن وان واکسن نتیجه هم شد این وضعیتی که مردم در آن گرفتار امدند
پدر همین آقای مرندی که الان توی تیم هسته ای هست و می‌گوید قعطنامه هم علیه ایران صادر بشود مهم نیست!! نقش بسزایی در وارد نشدن به موقع واکسن و مخالفت با واکسن‌های آمریکایی و انگلیسی داشته و باید روزی پاسخگو باشد
چرا آمار تلفات ویروس کرونا در ایران کاهش یافته اما آمار بیماران بدحال از 2700 نفر کمتر نمی شود؟ چرا اول گفتند تزریق دز سوم برای همه لازم نیست اما حالا می گویند افراد بالای 18 سال باید دز سوم تزریق کنند؟ چرا برای بازگشایی مدارس و برگزاری امتحانات حضوری سماجت به خرج می دهند؟ چرا آمار تلفات قربانیهای کرونا را که بعد از ترزیق واکسن ؛ دار فانی را وداع گفتند به صورت رسمی منتشر نمی کنند؟ چرا برای رفع ازدحام اتوبوسهای واحد و متروی تهران کاری نمی کنند؟
فقط همین دلقک بازی ها رو بلدین تا مردم رو از مشکلات اصلی دور نگه دارین
اول آمار فوتی هایی که واکسن زده بودند رو اعلام کنید
لابد اگر همه کسانی که فوت کرده باشند واکسن زده باشند، باز میاین میگین اینا دوز دهمشون رو نزده بودند
واکسنی که باید هر سه چهار ماه تکرار بشه دیگه واکسن نیست، غذایه ! اون هم با این همه عوارض ناشناخته
من که واکسن نزدم چه ضرری برای تو دارم. تو که واکسنت رو زدی به من چی کار داری
جهش های ویروس که با واکسن زدن یا نزدن کل جمعیت هم متوقف نمیشه
چجوریه که مرگ و میر روی چهل و پنجاه مونده وپایینتر نمیاد؟
قرار بود واکسن تولید کنید
بعد این همه وعده و وعید چی شد
نکنه رفت پیش دستگاه کرونایاب مستعان
لطفا وقتی کاری را نمی توانید انجام دهید با جان مردم بازی نکنید
اگر از روز اول شروع به واردات واکسن می کردید و ورود انها را ممنوع نمی کردید شاید یکصد هزار نفر کمتر کشته داشتیم
در مورد ساخت اتومبیل هم شما اینکاره نیستید
پس خواهشا اجازه واردات اتومبیل های استاندارد را بدهید حتی اگر دست دوم باشند و با جان و مال مردم بیش از این بازی نکنید
شاید شما اعتقاد نداشته باشید ولی قیامتی هست و یک روز باید حساب پس دهید
واقعا مگه شما وجدان ندارید که وقتی بهترین ماشین استاندارد روز دنیا مثل فورد و یا بی ام و با قیمت حدود ۱۱ هزار دلار می تونه بدست مردم برسه
شما اجازه وارداتش را نمی دید و اگر هم بصورت محدود وارد بشه به ۵ الی ۱۰ برابر قیمت به خورد مردم می دهید تازه زبانتان هم دراز است که بنزین ارزان مصرف می کنید
مگه روی قیمت اتومبیل قیمت چندبن برابر مصرف بنزین هر اتومبیل که تا اخر عمرش مصرف کنه را نگرفتید
پس چرا باز هم طلب کار هستید ....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۲
آمریکا خودش حساب های ایران رو می بست که نتونه واکسن بخره بعد میومد همان روز اول به ایران واکسن میداد؟ عاشق چشم و آبروی تو بود؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار