بازدید 11007

ادعاهای واهی ملک سلمان علیه ایران و مقاومت

پادشاه عربستان طی سخنرانی مجازی سالانه در مجلس شورای این کشور بدون اشاره به سیاست های جنگ افروزانه سعودی در منطقه به بیان ادعاهای واهی علیه ایران و محور مقاومت پرداخت.
کد خبر: ۱۰۹۶۰۳۷
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۸ 30 December 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر از واس، پادشاه عربستان سعودی با یاد کردن از ایران به عنوان یک کشور همسایه، در عین حال به بیان ادعاهای بی پایه و اساس علیه ایران پرداخت.

«سلمان بن عبدالعزیز» در سخنرانی سالانه در مجلس شورای سعودی که به صورت مجازی انجام شد، گفت: ایران یک کشور همسایه برای عربستان است که امیدواریم سیاست و رفتار منفی خود را در منطقه تغییر داده و به سمت گفتگو و همکاری حرکت کند.

ملک سلمان با فراموش کردن سیاست های جنگ افروزانه رژیم متبوعش در منطقه، در ادامه ادعاهای خود افزود: ما با نگرانی بسیار سیاست رژیم ایران را که برهم زننده امنیت و ثبات در منطقه است، دنبال می کنیم. از جمله این سیاست ها ایجاد و حمایت از شبه نظامیان طایفه ای و مسلح و ترویج سازمان یافته توانمندی های نظامی در کشورهای منطقه و عدم همکاری با جامعه بین الملل درباره برنامه هسته ای و توسعه برنامه موشک های بالستیک است.

وی همچنین بدون اشاره به حملات وحشیانه کشورش به یمن که نزدیک به ۷ سال است مردم این کشور را به خاک و خون می کشد، ادعاهایی را علیه ایران درباره حمایت از نیروهای یمنی و طولانی تر شدن زمان جنگ و تشدید بحران انسانی در یمن مطرح کرد.

ملک سلمان مدعی شد: عربستان سعودی به امنیت و ثبات جمهوری یمن و منطقه اهتمام دارد و در جهت رفع درد و رنج ملت یمن و سوق دادن تمام طرف ها به پذیرش راهکارهای سیاسی برای بازگشت امنیت و ثبات به یمن و مواجهه با تهدید علیه عربستان و منطقه تلاش می کند.

سلمان بن عبدالعزیز خشم خود را از محور مقاومت در منطقه هم پنهان نکرده و مدعی شد: عربستان در کنار مردم لبنان ایستاده است و تمام رهبران این کشور را به ارجح شمردن منافع مردم و تلاش برای تحقق مطالبات آن از جمله امنیت، ثبات و رفاه و توقف هیمنه حزب الله بر زمان دولت دعوت می کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱۲
سلام شما که ازاعش گروهای ترویستی النصره حمایت نکردید مرگ بر جنایتکاران
راست میگه. اینکه بگیم ایران هیچ کمک تسحیلاتی نمیکنه دروغه
آب رو بریزید جایی که میسوزه !!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Romania |
۱۴:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۹
الان کجای یمن دست شماست که حتی سفیر هم نمی تونست برگرده
پولهایی که به جای آبادانی ایران در عراق و سوریه و یمن و لبنان و غیره خرج میشه چرا ؟ واقعا چرا؟ آیا جوابگویی هست ؟
کل دنیا در مورد ما توهم زده !
مرگ بر بقیه دنیا بجز خودمون !
شما داعيه يمن نزن دشمن ملت شمائيد و بس
خود این آقا بزرگترین و اولین تامین کننده منابع برای تروریست های داعش و بن و لادن و ... هست
ایران با چین قرارداد دوستی 25 ساله می بندد . آن وقت چین با همکاری عربستان سعودی که دشمن انقلاب اسلامی است . کارخانه مونتاژ موشک بالستیک راه میندازد . موشکهایی که تمام ایران را زیر برد خود دارد !!!

مانند همین داستان را با روسها هم داریم .. ببینید ما را چطور در سوریه چپ و راست میزنند ؟؟ آن هم کنار گوش روسها !!
ديكتاتور
"از جمله این سیاست ها ایجاد و حمایت از شبه نظامیان طایفه ای و مسلح و ترویج سازمان یافته توانمندی های نظامی در کشورهای منطقه و عدم همکاری با جامعه بین الملل درباره برنامه هسته ای و توسعه برنامه موشک های بالستیک است..."
خیلی هم واهی نیست هست؟!
یکسال بیاد ایران زندگی کنه. تا ببینه تورم یعنی چی.
اخه کشوری که تورمش منفیه یا صفره ، کشوره.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس