بازدید 10139

صادرات نفت ایران به یک ونیم میلیون بشکه در روز رسید

امروز کم‌هوش‌ترین و فراموشکارترین افراد هم می‌دانند که دولت فعلی چه شرایطی را از دولت قبلی به ارث برده و غیرپیگیرترین افراد هم می‌بینند، رئیس‌جمهور و دولتمردان چگونه شبانه‌روز تلاش می‌کنند تا خسارت‌ها را جبران نمایند.
کد خبر: ۱۰۹۶۰۰۸
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۰ 30 December 2021

به گزارش «تابناک»، روزنامه کیهان نوشت: امروز کم‌هوش‌ترین و فراموشکارترین افراد هم می‌دانند که دولت فعلی چه شرایطی را از دولت قبلی به ارث برده و غیرپیگیرترین افراد هم می‌بینند، رئیس‌جمهور و دولتمردان چگونه شبانه‌روز تلاش می‌کنند تا خسارت‌ها را جبران نمایند.

در برخی حوزه‌ها هم نتایج این تلاش‌ها طی همین ۴ ماهی که دولت روی کار آمده، خیلی واضح خود را نشان داده است. افزایش فروش نفت به یک و نیم میلیون بشکه در روز، با وجود تشدید تحریم‌ها. (در دولت قبل میزان صادرات نفت با وجود آن همه مذاکره و امتیاز‌های یک طرفه به ۳۰۰ هزار بشکه در روز رسیده بود)

و آغاز ساخت ۷۰۰ هزار مسکن ذیل «طرح نهضت ملی مسکن». (مسکن به‌عنوان یکی از اصلی‌ترین نیاز‌های مردم در دولت قبل تقریبا رها شده بود چرا که برخی مسئولین وقت چنین طرح‌هایی را «مزخرف» و برخی نیز آن را «قوطی» می‌نامیدند و همین نگاه باعث انباشت تقاضای ۶ میلیونی مسکن و در نتیجه، وضعیتی فعلی آن شده است. در حالی که می‌شد ضعف‌های چنین طرح‌هایی را رفع و مانع از بحران فعلی مسکن شد)

وجدان خود را قاضی کنید و میزان تلاش‌های دو رئیس‌جمهور فعلی و قبلی را کنار هم بگذارید. همین‌طور واکنش رسانه‌های جریان تحریف را نسبت به تلاش‌های دو دولت و ثمرات آن. اصلا قابل مقایسه هست؟! آنجا که نمی‌شود موفقیت‌های دولت جدید را پنهان کرد، مصادره‌اش می‌کنند و آنجا که می‌شود، پنهانش می‌کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۴
انتشار یافته: ۱۰
حاج آقا در مورد ارزانی زایدالوصف همه مایحتاج عمومی توسط دولت کنونی که مردم با پوست و گوشت و استخوان هر روز حس می کنند نیز در جریده وزین خود بنویس. حاج آقا در مورد کنترل تورم و وضعیت مناسب بورس و انتصابات غیر فامیلی و صرفا بر مبنای تخصص هم بنویس. حاج آقا در مورد تلاش شبانه روزی دولت انقلابی برای احیای قرارداد معطر ( که برخی به ان لاشه متعفن میگفتند) هم بنویس.
نفت صادر می کنند جایش چای و هویج و شلغم و خرت و پرت می گیرند . همون صادر نکردن نفت خیلی بهتره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۹
تو چیکاره ای نظر میدی نظر نده سردر نمیاری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۹
خوش به حال لبنان و..........بردران نیازمند این کشورها
اگه انقدر صادرات داریم، درآمدش رو کی داره می‌خوره که به خزانه‌ی دولت نمی‌رسه؟ باز شریعتمداری ناپرهیزی کرد؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۹
چهارصد هزار میلیاردی که دولت قبل کسری بودجه ایجاد کرده داره میخوره
والا ما که ندیدیم قیمت اجناس هم بالاتر رفته
خود گویی و خود خندی عجب شریعتمداری مرد هنرمندی
فراموشکارترین افراد می‌دانند این دولت‌ها شروع کارش دلار ۲۵۰۰۰ تومان تحویل گرفت والان ۰۰۰۰۰
این دولت مثل قبلی ها تورم ویرانی برای مردم به ارمغان میاره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۹
دروغ نگید رد دولت قبل دلار تا سی تومن هم رفت بیشتر در بیست هفت تومن نوسان داشت اخراش یکم اوردن پایین که اینطوری تحویل بدن البته با کسری بودجه چهارصد هزار میلیاردتومنی و واکسن نزدن جامعه و عدم فروش نفت
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر
آخرین اخبار
وب گردی