بازدید 8131

بازداشت دندانپزشک قلابی در رشت

دادستان عمومی و انقلاب مرکز گیلان از دستگیری دندانپزشک قلابی در شهرستان رشت خبر داد و گفت: سایر مجرمین که با وی همکاری داشتند تحت تعقیب قانونی بوده و متهم دستگیر شده نیز با قرار قانونی روانه زندان شد.
کد خبر: ۱۰۹۶۰۰۵
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۷ 30 December 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، سید مهدی فلاح میری امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه فردی جوان دارای مدرک مهندسی عمران بدون دانش و تخصص و تحصیلات مرتبط پزشکی بصورت غیرقانونی اقدام به تأسیس مجتمع دندانپزشکی در شهر رشت کرده بود، اظهار کرد: این فرد تمام خدمات دندانپزشکی را برای مراجعان با قیمت ارزان‌تر در مرکزی به نام مجتمع مروارید در دو فاز خیابان رشتیان و خیابان شهید نظری بدون گذراندن هیچ دوره و مجوزی ارائه می‌کرد و مبالغ هنگفتی از این راه به دست آورده است.

وی با بیان اینکه در پی شکایت احدی از مراجعه کنندگان به آن مرکز، پزشک قلابی دستگیر و مطب نیز پلمب شده است، افزود: سایر مجرمین که با وی همکاری داشتند تحت تعقیب قانونی بوده و متهم دستگیر شده نیز با قرار قانونی روانه زندان شد.

دادستان مرکز استان گیلان از مردم شریف استان گیلان خواست تا برای حفظ سلامتی وعدم ابتلا به بیماریهای واگیر و غیره به افراد و مکان‌های غیر مجاز در حوزه بهداشت و درمان مراجعه نکنند و درصورت مشاهده هر گونه مورد مشکوک، موضوع را به دستگاه انتظامی یا قضایی و علوم پزشکی گزارش کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست