بازدید 20123

آخرین آمار کرونا در ایران تا ۷ دی/ تزریق ۶۱۹ هزار دوز واکسن در شبانه روز گذشته

در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۱۷ میلیون و ۹۶۰ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از ۲ هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۲۷۵۱ تن از ایشان وخیم است.
کد خبر: ۱۰۹۵۷۱۳
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۸ 28 December 2021
تابناک اجتماعیتاکنون ۵۹ میلیون و ۶۵۶ هزار و ۱۶۴ دوز اول و ۵۱ میلیون و ۵۴۷ هزار و ۷۴۶ دوز دوم واکسن کرونا در کشورمان تزریق شده و همچنین ۶ میلیون و ۷۵۶ هزار و ۱۱۹ نفر دوز سوم را دریافت کرده‌اند؛ تزریق مجموعا ۱۱۷ میلیون و ۹۶۰ هزار و ۲۹ دوز واکسن در ایران که ۶۱۹ هزار و ۶۰۵ دوز از آن‌ها در شبانه روز اخیر تزریق شده است.

به گزارش «تابناک»؛ بر پایه اطلاعیه مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، از ظهر دیروز تا ظهر امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۲ هزار و ۷۵۱ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شده و از این بیماران، ۳۵۱ مورد بستری شدند. با احتساب این افراد، مجموع آمار مبتلایان قطعی در کشورمان به ۶ میلیون و ۱۸۸ هزار و ۸۵۷ تن رسید.

در ۲۴ ساعت اخیر، ۴۰ تن از مبتلایان جانشان را از دست داده‌اند؛ بنابراین، تا ظهر امروز، متاسفانه آمار جان‌باختگان این بیماری در کشورمان به ۱۳۱ هزار و ۴۷۴ تن رسیده است، در حالی که تا به امروز خوشبختانه ۶ میلیون و ۳۰ هزار و ۶۳۲ تن از بیماران بهبود یافته‌اند.

در شبانه رو گذشته مجددا ۲۵ استان کشور، مرگ و میر صفر و یک داشته اند، اما بیشترین تعداد موارد فوت بیماران کرونایی مربوط به استان‌های اصفهان با ۱۲ نفر و تهران با ۷ نفر بوده است. در این بازه زمانی، در ۱۶ استان کشور هیچ موردی از مرگ و میر بیماران کرونایی ثبت نشده و ۹ استان نیز، یک فوتی داشته اند.

همچنین ۲۷۵۱ تن از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند و همچنین تاکنون ۴۱ میلیون و ۶۹۳ هزار و ۱۲۱ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

بر پایه آمار‌های ۲۴ ساعت اخیر، «نرخ مرگ» در کشورمان ۲.۱ درصد است و به همین تناسب، «نرخ بهبود» ۹۷.۹ درصد؛ وضعیتی دقیقا مشابه میانگین جهانی نرخ مرگ این بیماری.

 
 
برای مشاهده آخرین و به روزترین آمار مبتلایان، جان باختگان و بهبود یافتگان ویروس کرونا و همچنین اطلاع از «نرخ مرگ» و «نرخ بهبود» در کشورمان و جهان، اینجا را کلیک کنید.
 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۰
چرا آماری درباره اینکه این بستری شدگان واکسن زده اند با نه نمی دهند. یا چند درصد از مبتلایان واکسن تزریق کرده اند.
آمار غلط و غلوط داره!
موج ششم بر اساس پیش بینی ها باید توی آبان ایجاد میشد که الحمدالله واکسیناسیون مانع از ایجاد موج ششم وقتل عام مردم شداین نشان می‌دهد که میشد با واکسیناسیون به موقع جلوی موجهای قبلی را نیز گرفت تا شاهد مرگ روزی چند هزار نفر در تابستان نباشیم!! ولی خوب ظاهرا برای کسی مهم نبود!؟
درسته که این بیماری برای مردم مرگ و بدبختی و ورشکستگی در پی داشت ولی به خیلی‌ها ساخت و از کنار این بیماری برای خودشان پستهای وزارت و شهرداری و.... دست وپا کردند!! و در کنار آنها دامادها و پسر وخاله و پسر عمه ها هم به نان ونوایی رسیدند؟ خوش باشید!!!!
به والله آدم باید خیلی رو داشته باشد که امر این چند وقت را نگاه کند و بعد بخاطر افتضاحی که در این مدت به بار آورده یک عذر خواهی خشک و خالی هم از مردم نکند!!!!خیلی به مردم بدهکارید
اگر میشد از مردم راجع به عملکرد در مورد این بیماری یک نظر سنجی برگزار می‌شد مسببین این اتفاقات بهتر متوجه عمق فاجعه می‌شدند و می‌دانستند با زندگی بسیاری از مردم چه کرده اند
دست مسوولین خدوم و سازندگان سامانه مستعان درد نکند امیدواریم سامانه مستعان ویروس آُ میکرون و دول میکرون را هم تشخیص داده و از ورود آنها به کشور جلوگیری کند
آمارتون اشتباه تایپی دار ه اصلاح کنید
۲۷۵۱ تعداد بیماران بد حال است
۲۱۲۸ تعداد بیماران جدید
۳۵۱ بیماران بستری جدید
سینوفارم آشغال چینی است ‌واکسن نیست.
واکسن فایزر است که هنوز نیامده
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر