بازدید 12230

آخرین خبرها از جدیدترین کارت گرافیک ایسوس

شرکت ایسوس همیشه ما را با محصولات خارق‌العاده‌اش، شگفت‌زده می‌کند. این بار ما با یک غول پردازش گرافیکی روبه‌رو هستیم که به گفته‌ی کارشناسان سریع‌ترین و قوی‌ترین کارت گرافیک ایسوس است.
کد خبر: ۱۰۹۵۴۸۵
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۸ 27 December 2021

آخرین خبرها از جدیدترین کارت گرافیک ایسوس

کارت گرافیک ایسوس مدل RTX 3090 Ti TUF یکی از بهترین‌های بازار با ظرفیت رم 24 گیگابایتی از نوع GDDR6X است. این یکی از بهترین کارت‌های گرافیکی برای کسانیست که می‌خواهند آخرین سیستم را برای اهداف گیمینگ خود داشته باشند. در واقع با استفاده از این کارت گرافیک، دیگر هیچ گیمی باقی نخواهد ماند که نتوانید آن را اجرا کنید! ناگفته‌ نماند که برای داشتن چنین کارت گرافیکی، علاوه بر CPU و رم قوی باید حتما منبع تغذیه یا پاور خوبی برای برق‌رسانی به این سخت‌افزار قدر داشته باشید.

شاید برای گیمرهایی که قصد دارند تنها، بازی‌های حرفه‌ای را اجرا کنند خرید کارت گرافیک RTX 3090 Ti TUF 1500 دلاری، آنچنان واجب نباشد. اما برای کسانی که کار استریم، گیمینگ حرفه‌ای، ساخت انیمیشن، ادیت حرفه‌ای ویدئو و یا طراحی سه‌بعدی انجام می‌دهند و حتی از این راه منبع درآمد دارند، به نظر می‌رسد صرف چنین رقم قابل توجهی، خالی از لطف نباشد. چرا که شما با سرمایه‌گذاری روی سخت‌افزارتان، ابزاری بسیار قوی برای بالا بردن سطح کارتان خواهید داشت. این موضوع حتی به ارتقا درآمدتان هم کمک کرده و باعث خواهد شد با بالاتر رفتن کیفیت کارهایتان درآمدتان هم افزایش پیدا کند. اما برای افرادی که فقط قصد استفاده از یک سیستم نسبتا معمولی دارند، شاید هزینه کردن برای خرید این سخت‌افزار کمی غیر معقول به نظر برسد!

RTX 3090 Ti TUF؛ گزینه‌ای عالی برای گیمینگ

خرید کارت گرافیک فقط یک استفاده‌ی خاص ندارد و می‌توان کارهای بسیار زیادی با آن کرد. همان‌طور که در بالا توضیح دادیم، عده‌ای با استفاده از کارهایی که نیاز به کارت گرافیکی قوی دارد، منبع درآمد قابل توجهی دارند. بحث گیمینگ و جنبه‌ی تفریحی آن، یکی از مزایای خرید کارت گرافیک گران‌قیمت است. در واقع شما با خرید کارت گرافیک ایسوس RTX 3090 Ti TUF نه تنها قادر خواهید بود بهترین و عالی‌ترین گیم‌ها را بازی کنید، بلکه کارهای دیگرتان را هم به کمک این پردازنده‌ی قدرتمند، مثل آب خوردن انجام خواهید داد.

برای مثال، یکی از نرم‌افزارهای ویرایش فیلم که داوینچی (DaVinci Resolve Studio) نام دارد، یک امکان بسیار جالب برای خروجی گرفتن فایل‌های تصویری گذاشته است. در اینجا شما می‌توانید کار پردازش را به جای CPU برای کارت گرافیک‌تان تنظیم کنید. یعنی نرم‌افزار به جای CPU از کارت گرافیک شما برای خروجی گرفتن از پروژه‌ی نهایی استفاده خواهد کرد. در چنین شرایطی که شما یک کارت گرافیک قدرتمند داشته باشید، طبیعیست که کارت خروجی گرفتن از پروژه‌ی نهایی‌تان در کمترین زمان ممکن به اتمام خواهد رسید. این تنها، یکی از هزاران مزایای داشتن کارت گرافیک قدرتمند است که شما از آن بهره‌مند خواهید شد.

آخرین خبرها از جدیدترین کارت گرافیک ایسوس

تجربه کیفیت 8K با یکی از بهترین‌های دنیا

امروزه با پیشرفت سخت‌افزارها، می‌توانیم شاهد ارتقا کیفیت در تمامی زمینه‌ها باشیم. برای مثال، تا چند سال قبل دوربین‌های فیلم‌برداری و یا تلفن‌های هوشمند، حتی قابلیت فیلمبرداری با کیفیت Full HD را نداشتند. اما امروزه همگی شاهد این ماجرا هستیم که کیفیت فیلمبرداری و تماشای فایل‌های ویدئویی نه تنها به 4K بلکه به 8K هم ارتقا پیدا کرده است. اما آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده‌اید که ویرایش این فایل‌های ویدئویی چگونه انجام می‌گیرد؟ وقتی که صحبت از 8K می‌شود، ما با حجم عظیمی از جزئیات تصویری سر و کار خواهیم داشت که باید به خوبی پردازش شوند. در این میان بدون شک نیاز به یک کارت گرافیک عالی و باکیفیت خواهیم بود. چیزی که کارت گرافیک ایسوس مدل RTX 3090 Ti TUF، قادر به انجام آن است.

شما با استفاده از کارت گرافیک ایسوس مدل RTX 3090 Ti TUF،‌ می‌توانید تمام فیلم‌ها و ویدئوهای 4K و یا 8K را به راحتی ادیت و یا ویرایش کنید. بحث ویرایش کردن و عدم افت سرعت در حین ادیت به کنار، چیزی که بسیار مهم است، خروجی گرفتن فایل‌های ویدئویی با چنین کیفیت‌‌های عظیم بوده که کار هر پردازشگر معمولی نیست! اما شما یک کارت گرافیکی 1500 دلاری را صرفا برای بازی‌های رایانه‌ای خریداری نمی‌کنید، بلکه می‌توانید با آن کارهای بسیار خارق‌العاده انجام داده و همه را شگفت‌زده کنید. با این که چنین پردازنده‌ی گرافیکی قدرتمندی بیشتر برای کار گیمینگ ساخته شده است، اما چه کسی می‌تواند چنین غول گرافیکی را برای انجام کارهای دیگر محدود کند؟!

محیط‌ها و مناظر شگفت انگیز بازی‌ها با قدرت RTX 3090 Ti TUF

برخی از گیم‌ها با کیفیت 4K در هر سیستم عادی اجرا نمی‌شوند. حتی اگر شما یک سیستم قوی هم داشته باشید، نیاز به یک پردازشگر گرافیکی قدرتمند برای نمایش بیشتر جزئیات چنین گیم‌هایی خواهید داشت. قطعا اگر یک بار بازی مشابهی را در دو کارت گرافیک ایسوس مدل RTX 3090 Ti TUF و کارت گرافیک ام اس آی معمولی تست کنید، خودتان متوجه منظورمان خواهید شد. البته ام اس آی برندهای بسیار قدرتمندی دارد که نمی‌توان آن‌ها را نادیده گرفت. ولی منظور ما فقط مقایسه دو کارت گرافیک عالی و متوسط هنگام اجرای بازی‌های 4K است. چرا که چنین کارت گرافیکی، نه تنها قادر است بازی‌های 4K را مثل آب خوردن اجرا کند بلکه شما را در اجرای گیم‌های 8K هم شگفت‌زده خواهد کرد!

آخرین خبرها از جدیدترین کارت گرافیک ایسوس

ناگفته نماند که برای اجرا کردن بازی‌های 8K شما نیاز به مانیتور و یا صفحه‌ نمایشگر 8K خواهید بود. چرا که همه چیز باید دقیقا در یک رنج کیفیت مشخصی اجرا شود و این موضوع شامل حال صفحه‌ی نمایشگر هم خواهد شد. به خاطر این که بسیاری از افراد ممکن است بازی‌های 8K را در مانیتورهای عادی اجرا کرده و هیچ نتیجه و یا تغییر بالقوه‌ای را مشاهده نکنند. اما کسانی که از سیستم‌های بسیار باکیفیت و مانیتورهای عالی بهره‌مند هستند، به خوبی می‌دانند که کیفیت 8K چقدر متفاوت‌تر از سایر کیفیت‌ّهاست. شما این موضوع را فقط با تجربه عینی (از نزدیک) می‌توانید احساس کنید.

به طور کلی شما با خرید کارت گرافیک ایسوس مدل RTX 3090 Ti TUF، تا چند سال نیازی به تغییر سیستم و یا به‌روزرسانی آن نخواهید داشت. چرا که یکی از بهترین و سریع‌ترین کارت‌های گرافیک روز دنیا را خریداری کرده‌اید و می‌توانید تا چند سال، بدون مشکل از آن استفاده کنید. این مثال، دقیقا مانند کسانیست که برای اولین بار در چند سال گذشته، CPU هفت هسته‌ای (Core i7) برای کیس کامپیوتر خود خریداری کرده بودند و تا چند سال هیچ نیازی به ارتقا سیستمشان نداشتند، تا زمانی که نسل‌های (Core i9) و بالاتر، وارد بازار شدند. در مورد کارت گرافیک ایسوس مدل RTX 3090 Ti TUF هم چنین موضوعی صدق می‌کند. حتی اگر بالاتر از این مدل هم وارد بازار شود، باز هم شما می‌توانید با بهترین کارت گرافیکی دنیا، تا چند سال، کارهای متعددی انجام داده و بهترین گیم‌های روز دنیا را در آن اجرا کنید و از آن نهایت لذت را ببرید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی