بازدید 6651

۱۰ کشته و ۵ مجروح در تصادف زنجیره‌ای محور اهواز - خرمشهر

کد خبر: ۱۰۹۵۳۸۸
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۸ 26 December 2021

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان خوزستان از ۱۰ کشته و پنج مصدوم در تصادف زنجیره‌ای محور اهواز- خرمشهر خبر داد.

به گزارش ایسنا، علی پهلوان در جمع خبرنگاران افزود: حوالی ساعت ۷ صبح دیروز، پنج دستگاه خودرو از جمله یک مینی بوس و یک دستگاه کامیونت ایسوزو در محور اهواز-خرمشهر (جاده قدیم نیشکر میرزا کوچک خان) با یکدیگر برخورد کردند و چهار تیم امداد و نجات جمعیت هلال احمر به منطقه اعزام شدند. وی ادامه داد: با توجه به شدت حادثه متاسفانه ۱۰ نفر از سرنشینان مینی بوس و راننده ایسوزو فوت کردند و پنج نفر نیز مصدوم شدند.

کارگران یک شرکت، قربانیان حادثه

اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز نیز از اعزام ۱۲ آمبولانس به محل حادثه تصادف زنجیره‌ای در محور اهواز- خرمشهر خبر داد و اعلام کرد این تصادف میان خاور حامل بار گوسفند، رانا، پژو، پراید و کامیون اتفاق افتاده که منجر به واژگونی کامیون و سوختن خودروی رانا در آتش شده است. در این حادثه عده ای از کارگران حاضر در سرویس یک شرکت جان باختند.

آمارهای متناقض از جان باختگان و مصدومان

بنا به اعلام روابط عمومی‌دانشگاه علوم پزشکی اهواز، تعداد کشته شدگان این حادثه هشت نفر و مجروحان این حادثه ۱۳ نفر بود، در حالی که پلیس راه خوزستان آمار کشته شدگان را ۱۰ نفر اعلام کرد. همچنین به گزارش شبکه خبر، خالدی سخنگوی اورژانس کشور آمار اولیه جان‌باختگان این حادثه را هشت نفر و مصدومان را ۱۶ نفر اعلام کرد.

علت وقوع حادثه

فرمانده پلیس راه خوزستان علت اولیه این حادثه را برخورد کامیون ایسوزو حامل احشام از سمت پهلو به مینی بوس حامل کارگران یک شرکت اعلام و اظهار کرد: راننده کامیون ایسوزو نیز در این حادثه تصادف جان خود را از دست داد.

سرهنگ رضا دولتشاهی افزود: کمیسیونی برای بررسی کارشناسی حادثه تصادف تشکیل می شود تا مقصر یا مقصران واقعی آن مشخص شوند.

همچنین به گزارش مهر، رئیس پلیس راه خوزستان عصر دیروز گفت: پس از بررسی‌های انجام شده تجاوز به چپ خودروی ایسوزو به دلیل خواب آلودگی و خستگی راننده علت وقوع این حادثه گزارش شده است. محور اهواز به خرمشهر جزو محورهای حادثه خیز و پر تصادف خوزستان است.

دستور رئیس کل دادگستری خوزستان

همچنین به گزارش ایرنا، رئیس کل دادگستری استان خوزستان به دادستان خرمشهر دستور داد درباره تصادف زنجیره‌ای صبح شنبه در جاده خرمشهر - اهواز، بررسی و پیگیری فوری را انجام دهد.

حجت الاسلام صادق مرادی رئیس کل دادگستری استان خوزستان در این باره گفت: دستور رسیدگی در خصوص مشخص شدن مقصران اعم از رانندگان یا دیگر عوامل تاثیرگذار در وقوع این حادثه صادر شده است.وی افزود: دستور لازم برای بررسی دلیل وقوع این حادثه صادر شده که پس از تکمیل تحقیقات، نتایج آن به صورت کامل به اطلاع هموطنان خواهد رسید.

اعلام یک روز عزای عمومی در شادگان

فرمانداری شادگان در پی سانحه دلخراش تصادف زنجیره‌ای در جاده خرمشهر - اهواز که منجر به کشته و مصدوم شدن چندین نفر از اهالی شادگان شد، امروز را در این شهرستان عزای عمومی اعلام کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی