بازدید 15460

رئیس فراکسیون ورزش: مهدوی‌کیا بی‌گناه است، فدراسیون جواب بدهد

کد خبر: ۱۰۹۵۳۶۳
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۳ 26 December 2021

محمدمهدی فروردین رییس فراکسیون ورزش مجلس از سکوت فدراسیون فوتبال در قبال حضور مهدی مهدوی کیا در بازی نمادین فیفا، انتقاد کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، محمدمهدی فروردین در رابطه با حضور مهدوی کیا در بازی نمادین فیفا به دانشجو گفت: اگر بخواهیم شخص مهدوی کیا را متهم کنیم درست نیست. ایشان در این ماجرا اراده ای برای حضور یا عدم حضورش نداشته و باید از مافوق خود دستور می گرفت. اینجا فدراسیون فوتبال باید جوابگو باشد. در این مسابقه ورزشکاران الجزایری هم دعوت بودند اما فدراسیون این کشور خیلی شفاف موضع خودش را اعلام کرد و همین موضع بین کشورهای مسلمان بازتاب مثیتی داشت و همه هم تایید کردند.

فروردین افزود: نمی‌توانیم بگوییم مهدوی‌کیا در جهت حمایت از کشور غاصب چنین حرکتی انجام داده است. فدراسیون پیش از این هم در بحث VAR چنین اشتباهی مرتکب شده بود ولی متاسفانه نادیده گرفته شد و به خاطر همین نادیده گرفتن، چنین اقدامی تکرار شد و چهره بین المللی مثل مهدوی کیا بی گناه سوزانده شد. به نظرم فدراسیون باید پاسخگو باشد.

رئیس فراکسیون ورزش: مهدوی‌کیا بی‌گناه است، فدراسیون جواب بدهد

رییس فراکسیون ورزش مجلس گفت: قبل از آن که بخواهیم مهدوی کیا را متهم کنیم، باید شخص رییس فدراسیون و عوامل دست اندرکار آنها را بازخواست کنیم. به هر حال برای آنها دعوتنامه فرستاده می شود و آنها باید با دقت آن را مطالعه کنند و ببینند فرآیند به شکلی طی می شود و چه کشورهایی هستند. می توانستند طی یک جلسه خصوصی اعلام کنند ما در این بازی تشریفاتی شرکت نمی کنیم. البته همیشه بهانه تعلیق را هم می آورند و تا صحبتی می شود چماق تعلیق را بالا می آورند. به هر حال به نظرم فدراسیون باید پاسخگو باشد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۴
تشکر اقای نماینده اگر پوشیدن لباس ورزشی بین المللی فیفا که عکس تمام پرچمهای کشورها روی ان دیده میشود فدراسیون بنظر شما باید پاسخگو باشد بنابراین رژه رفتن دربازیهای المپیک ودیگر ورزشها که پرچم رژیم صهیونیستی نیز قرار دارد باید برخورد شدیدتری انجام پذیرد
اگر پوشیدن لباس ورزشی که عکس پرچم رژیم صهیونیستی روی آن دیده شده جرم محسوب می شود چگونه ریئس جمهمور اسبق در غرفه رژیم اشغالگر قدس درنمایشگاه امارات و گرفتن عکس یادگاری ، جرم محسوب نمی شود و صدای هیچکسی هم در نمیآید!!!!!!!!
تمام مشکلات مملکت همین بود که شما ها هم متخصص فراری دادن نخبگان و جوانان هستید
چطور ورزشکاران دیگر کشور ها پرچم صهیونیستی رو مخدوش کردند ولی ایشون این کار رو نکرد که هیچ به مردم هم توهین کرد.
برای حاشیه ودنبال حاشیه رفتن وذهن روبردن به منفی بافی ،همینه تودنیاهیچکی قبولمون نداره، اصلا اسراییل محوشدودودشدرفت هوا،فکری به حال فقروجنایتی که دامن مردم روگرفته بکنید....
سفیر ایران در سازمان ملل متحد در آمریکا هر روز وارد ساختمانی می شود که پرچم اسرائیل غاصب در کنار پرچم جمهوری اسلامی ایران بر فراز آن در احتزاز می باشد.
بابا دست بر دارید از گرونی چه خبر
با سلام، بنده هم با نظر آقا اکبر موافقم. در شرایط مشابه، باید مشارکت شود. بهانه و دلایل مطرح شده، دیگر خیلی نخ نما و غیر منطقی است. اینطور باشد، ما نباید در هیچ مجمع جهانی ( از جمله نشست عمومی سازمان ملل، یونسکو و .... ) شرکت کنیم.!!!!
تروخدا جمع کنین خودتون رو. مردم نون شب ندارن بخورن ، واسه سیرکردن شکم زن و بچه تا کمر تو سطل زباله ها خمن...اونوقت دارن درمورد چه چیزایی فکر و بحث میکنن آقایون...بابا تمومش کنید این بازی رو...
موافقم.فدراسیون‌فوتبال‌بایدپاسخگوباشه‌وجلوی‌به‌دام‌انداختن‌و
سوءاستفاده‌اززیرمجموعه‌‌ی‌فوتبال‌این‌کشورگرفته‌بشه.آوردن‌یک‌
ورزشکارایرانی‌توبازی‌به‌اصطلاح‌دوستانه‌‌ای‌که‌درکل‌به‌ماربطی‌نداره
یعنی‌‌سوءاستفاده‌ی‌تبلیغاتی‌وسیاسی‌ازایشون.البتّه‌ای‌کاش‌مامردم
هم‌دست‌برداریم‌ازافراطوتفریط‌های‌احساسی‌واجازه‌بدیم‌همه‌چیز
روال‌منطقی‌وآرام‌خودش‌روبگذرونه،چون‌زندگی‌واقعی‌یک‌ورزشکار
بابردآرمان‌گرایانه‌ی‌جناب‌نقی‌معمولی‌درسریال((پایتخت۳))فرق‌داره.
سطح مشلات و دغدغه اقایون با سطح مشکلات و دغدغه مردم فرسنگ ها فاصله داره...
واقعا دیگر هیچ مشکلی نداریم که کلهم به مشکل مهدوی کیا می‌پردازیم..
خوتون را مضنکه نکنید سر هیج وپوچ افتادین به جان هم اسرائیل تماسا میکنه چرا به جای جار وجنجال ومسایل حاشیه ای به دادمردم فلک زده ووضعیت بحرانی کشور نمیرسید؟!!!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار