بازدید 6366
چه كسى براى AFC حساسيت ايجاد كرد؟

وقتى اوليايى مجوز حرفه اى را به دستور مقامات گره زد

پيش از مديران پرسپوليس و استقلال اوليايى بود كه با صراحت اعلام كرد دو باشگاه مجوز حرفه اى دريافت كرده اند و البته با اشاره به دستور مراجع بالادستى عملا شائبه خطرناك دخالت دولت در فوتبال را مطرح كرد
کد خبر: ۱۰۹۵۱۷۱
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۸ 25 December 2021

پس از ماجراهاى روزهاى گذشته در خصوص حذف پرسپوليس و استقلال از آسيا حالا معرفى مقصران اصلى ماجرا به سوژه مورد توجه رسانه ها مبدل شده است.

به گزارش تابناک ورزشی، كاظم اوليايى عضو كميته استيناف مجوز حرفه اى كه شايد بيش از هر شخص ديگرى در اين خصوص با رسانه ها مصاحبه كرده حالا مدعى است كه مديران دو باشگاه پرسپوليس و استقلال با مصاحبه هاى هفته هاى گذشته خودشان در خصوص حل مشكل مجوز حرفه اى باعث اين اتفاق شدند و در واقع اظهار نظر آنها براى AFC حساسيت برانگيز بوده اما عجيب است كه اوليايى اظهارات حساسيت برانگيز و بى سابقه خودش را در اين بخش فراموش كرده است.

وقتى اوليايى مجوز حرفه اى را به دستور مقامات گره زد
عضو كميته استيناف مجوز حرفه اى نهم آبان ماه در گفت و گويى در اين خصوص اظهار داشت: به قول امروزی‌ها باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس با تک ماده و مشروط مشکل‌شان حل شد. مجوز استقلال و پرسپولیس صادر شد و تضمین دادند مشکلات به زودی برطرف شوند.
اوليايى همچنين در عجيب ترين و جنجالى تربن اظهار نظر ممكن در اين خصوص كه بدون ترديد موجب حساسيت AFC و حتى فيفا است گفت: باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال با فشار مراجع بالاتر و مشروط مجوز حرفه‌ای گرفتند!

در واقع پيش از مديران پرسپوليس و استقلال اوليايى بود كه با صراحت اعلام كرد دو باشگاه مجوز حرفه اى دريافت كرده اند و البته با اشاره به دستور مراجع بالادستى عملا شائبه خطرناك دخالت دولت در فوتبال را مطرح كرد كه اقدامى عجيب و كم سابقه به شمار رفته و مى تواند پيامدهاى سنگينى براى فوتبال ايران به همراه داشته باشد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
وب گردی