بازدید 4770
۲

مردم مراقب کلاهبرداران فضای مجازی باشند

ریس پلیس فتای استان قم نسبت به سواستفاده کلاهبرداران در فضای مجازی هشدار داد.
کد خبر: ۱۰۹۵۰۳۱
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۸ 25 December 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، سرهنگ موالی به شگردهای کلاهبرداری که مدام درحال تغییرهستند اشاره کرد و گفت: حفظ حریم خصوصی و عدم به اشتراک گذاری اطلاعات شخصی اولین قدم دررسیدن به امنیت نسبی در فضای مجازی است.

وی تاکید کرد: استعلام هرگونه اطلاعات مربوط به ثبت نام دولتی، نصب و راه اندازی هرگونه ابزار یا اپلیکیشن باید از مبادی رسمی و مورد اعتماد انجام شود.

ریس پلیس فتای استان قم نسبت به خریدهای اینترنتی، پرداخت بیعانه واعتماد به کانالها و شبکه های مجازی فاقد سایت معتبر هشدار داد و گفت: واریز وجه ازطریق درگاه نامعتبر منجر به سرقت رفتن اطلاعات حساب خواهد شد .

سرهنگ موالی افزود: مردم در صورت مشاهده هر گونه سوِء استفاده در فضای مجازی می‌توانند با مراجعه به پلیس فتا یا ثبت درخواست در سایت سایپر پلیس دات ای ار اطلاع دهند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
کلاه بردارانی که مردم را به بورس دعوت کردند
مردم مراقب آگهی های استخدام سایت دیوار باشند .
در این سایت میشه با مخفی کردن شماره و تنها با ای دی تلگرام اگهی استخدام ثبت کرد !
رایجترین شکل کلاهبرداری اینترنتی که تا الان هزاران قربانی داشته و داره اگهی استخدام تایپ و گویندگی است که به بهانه استخدام از هر کارجوی بیخیر 70 الی 100 هزار تومان اخاذی میشه و کسی برای چنین مبالغی نمیره شکایت کنه !
روزانه در همه شهرهای ایران اگهی با ای دی تلگرام با موضوع کار اینترنتی در منزل ثبت و به همین شکل هزاران نفر مورد کلاهبرداری قرار می گیرن
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست