بازدید 3675

زخمی شدن ۱۲۷ فلسطینی در نابلس

همزمان با راهپیمایی شهرک نشینان صهیونیست به سوی شهرک حومش، درگیری‌هایی میان اشغالگران صهیونیست و اهالی روستای برقه در نابلس روی داد.
کد خبر: ۱۰۹۴۸۵۲
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۴ 24 December 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیما از شبکه تلویزیونی الجزیره، سازمان هلال احمر فلسطین اعلام کرد، ۱۲۷ فلسطینی در درگیری با نظامیان اشغالگر و شهرک نشینان صهیونیست در روستای "برقه" در شمال غرب نابلس زخمی شدند.

شبکه تلویزیونی العالم نیز به نقل از منابع فلسطینی گزارش داد: شهرک نشینان صهیونیست در مسیر بازگشت از منطقه "حومش" به سوی شهرک "شافی" نزدیک نابلس در کرانه باختری، هدف تیراندازی قرار گرفتند، ولی خبری از زخمی شدن آن‌ها منتشر نشده است.

ویدئویی درباره درخواست از مساجد برای مقابله با حمله شهرک نشینان و نظامیان صهیونیست به خانه‌ها در شهرک برقه در کانال تلگرامی فلسطین الیوم منتشر شد.

همچنین؛ کانال تلگرام خبرگزاری سند نوشت: حافظ ابوصبره خبرنگار فلسطینی در درگیری با نیرو‌های اسرائیلی در شهرک برقه در شمال غرب نابلس زخمی شد.

پیشتر منابع خبری اعلام کردند، همزمان با راهپیمایی شهرک نشینان به سوی شهرک صهیونیست نشین حومش، درگیری‌هایی میان اشغالگران صهیونیست و اهالی روستای برقه در شمال غربی نابلس در کرانه باختری روی داد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست