بازدید 8625
۸
بعداز محکومیت پوشیدن پیراهن با پرچم اسراییل؛

مهدوی‌کیا از دسترس خارج شد!

کد خبر: ۱۰۹۴۴۸۴
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۱ 21 December 2021

با گذشت چند روز از برگزاری دیدار نمادین تیم‌های فوتبال منتخب جهان با ستارگان عرب که به میزبانی قطر و برای به رسمیت شناختن جام عرب از سوی فیفا برگزار شد، فدراسیون فوتبال در برابر حضور سرمربی تیم فوتبال امید ایران در این مسابقه سکوت کرده است.

یکی از بازیکنانی که در این دیدار حضور داشت مهدی مهدوی کیا بازیکن و کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران بود که در حال حاضر سرمربی تیم امید است و در مجموعه فدراسیون فوتبال کار می‌کند. این پیشکسوت فوتبال ایران در شرایطی در ترکیب تیم ستارگان عرب به میدان رفت که بر روی پیراهن‌های طراحی شده از سوی مسئولان برگزاری پرچم رژیم اشغالگر قدس هم در کنار سایر پرچم‌ها قرار داشت اما وی توجهی به این امر نداشت و با همان پیراهن به میدان رفت.

سکوت فدراسیون فوتبال در مورد اقدام مهدوی‌کیا/ در انتظار برخورد

این اتفاق در حالی از سوی بازیکن و کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال ایران رخ داد که چند بازیکن عرب به نشانه اعتراض به حضور یک سرمربی اسرائیلی در این دیدار و قرار داشتن پرچم رژیم اشغالگر قدس روی پیراهن تیم از حضور در بازی امتناع کردند و چند بازیکن هم با محو کردن پرچم رژیم صهیونیستی به میدان رفتند.

رباح ماجر اسطوره فوتبال الجزایر و دو ستاره دیگر این کشور با دیدن این مربی صهیونیست حاضر نشدند در این بازی شرکت کنند. به همین دلیل، از روی سکوها تماشاگر این مسابقه نمادین و به نوعی عادی ساز روابط با رژیم اشغالگر بودند.

«نواف التمیاط» ستاره سابق تیم ملی عربستان و «عماد الحوسنی» ستاره سابق فوتبال عمان دو بازیکنی بودند که پس از انتشار تصاویر حضور آنها در این دیدار مشخص شد که پرچم رژیم اشغالگر قدس را از روی پیراهن خود پاک کرده‌اند تا از این طریق به رسمیت نشناختن این رژیم را نشان دهند.

سکوت فدراسیون فوتبال در مورد اقدام مهدوی‌کیا/ در انتظار برخورد

اتفاقات حاشیه‌ای این دیدار در رسانه‌های عرب زبان بازتاب زیادی داشت و بسیاری از کارشناسان فوتبال به تمجید از رفتار بازیکنانی پرداختند که رژیم اشغالگر قدس را به رسمیت نشناخته بودند. با این حال مهدی مهدوی کیا که سرمربی تیم فوتبال امید ایران است در اقدام عجیب و بدون توجه به این مسئله با همان پیراهن به میدان رفت و تاکنون هم واکنشی به این اقدام خود نداشته است.

در این میان فدراسیون فوتبال نیز در مواجهه با این رفتار سرمربی تحت قرارداد خود سکوت کرده است و تاکنون هیچ واکنشی به این حرکت مهدوی کیا نداشته است. 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۸
تا چشم تنظیم کننده اصل این خبر درآد.
ایشون بار اولش نیست متاسفانه ؛ به قول استاد : برو بابا دوغتو تبلیغ کن!
فوتبال با سیاست نباید داخل شوند .
مهدوی کیا اولا کار خاصی نکرده و دوم اینکه شاید اصلا پرچم اسرائیل رو تشخیص نداده
آقا شمارو به مقدساتتون قسم بس کنید این چرت و پرتهارو. لطفا از طرف مردم نظر ندهید. مردم ایران با هیچ کشور و قوم و ملت و دینی سر عناد ندارد. خستمون کردید با این حرفهای تکراری
آفرین بر تابناک که دست از سر این بنده خدا بر نمیدارد، پیشنهاد میکنم تا صبح قیامت هر روز یک خبر تکراری در این رابطه مخابره کنید تا 5 درصد مردم ایران برای شما کف بزنند و 95 درصد دیگر هم دعاگویتان باشند.
چرا،فارس وتسنیم و‌..ازنام مردم استفاده میکنند،بیایید راست میگین به آرا عمومی بسپریدماببینیم مردم کین،ببینیدمیتوانید درپی10میلیون بقیه مردم راهم واداربه مهاجرت کنین،خودتون بمونین وحوضتون ویاازآفریقا وعربستان وپاکستان آدم واردکنید
مهدوی کیانه میرود نه عذراشتباه نکرده رامیخواهد ،آنانکه که دلقی برای پنهان کاری میخواهند پوزش بخواهند درودبرمهدوی کیا
اقدامات سایت تابناک خیلی زشت و ناپسند است که علیه سرمربی و اسطوره فوتبال ایران موضع گرفته رفتارتان را اصلاح کنید ....
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار