بازدید 5405
۱

تیراندازی در مراسم‌های عروسی ممنوع است

دادستان خاش گفت: تیراندازی در مراسم های عروسی و جشن و شادی ممنوع بوده و با خاطیان به شدت برخورد می شود.
کد خبر: ۱۰۹۴۴۰۲
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۰ - ۰۷:۴۳ 21 December 2021

به گزارش «تابناک»، فرهاد میر در گفت و گو با ایسنا افزود: حفظ امنیت و برقراری آرامش در جامعه از اولویت های مهم دستگاه قضایی بوده و قطعا با همکاری نیروهای امنیتی، نظامی و انتظامی و مشارکت و همراهی مردم با مخلان نظم و امنیت و بر هم زنندگان آرامش مردم برخورد خواهیم کرد.

وی بیان کرد: در روزها و ماههای گذشته شماری از دامادها و پدران آنها به خاطر تیراندازی نزدیکان شان در مراسم های عروسی به مرجع قضایی احضار و با متخلفان برخورد شده و همچنان با قاطعیت این رویه را دنبال می کنیم.

روابط عمومی فرمانداری خاش هم در اطلاعیه ای اعلام کرد: با توجه به تصمیمات متخذه در جلسه شورای معتمدین و متنفذین شهرستان با حضور اعضای شورای تامین در رابطه با تیراندازی افراد شخصی در مراسمات شادی و عروسی که موجب اعتراض اهالی و نارضایتی آنها از بابت این قضیه شده، مع الوصف نظر به اینکه این موضوع مخل نظم و امنیت عمومی و باعث ایجاد رعب و وحشت شهروندان و مصداق اعمال مجرمانه و خلاف قانون و سلب آسایش مردم تلقی میگردد.

از این پس فرماندهی انتظامی با هماهنگی مرجع قضایی ضمن احضار و بازداشت (داماد و پدر وی) در روز بعد از مراسم عروسی نسبت به برخورد قاطع و اشد مجازات با خاطیان و استفاده کنندگان از سلاح مجاز و غیر مجاز در اینگونه مراسمات اهتمام لازم معمول نمایند.

بنابراین بمنظور تنویر افکار عمومی و پرهیز از هر گونه اقدام مخاطره آفرین و تلخی کام افراد حین و بعد از مجالس شادی میطلبد این امر در خطبه های نماز جمعه مطرح و اطلاع رسانی لازم در این خصوص نیز توسط رسانه های سمعی، بصری و مجازی صورت پذیرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
رسم شان است. بجای ممنوع کردن، اسلحه با فشنگ مشقی در اختیارشان بگذارید(یک شب کرایه دهید). فشنگ مشقی صدایش بلندتر هم هست.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار