بازدید 24234

هشدار سرلشکر رشید درباره تهدید مراکز هسته‌ای ایران/ تمامی مراکز، پایگاه‌ها، مسیرهای عبور و مبدأ تجاوز را هدف قرار می‌دهیم

سردار سرلشکر غلامعلی رشید، با اشاره به حضور فعال ایران در مذاکرات وین و تعامل جدی با جامعه بین‌المللی افزود: در صورتی که تهدیداتی از این دست جنبه عملی به خود بگیرد، نیروهای مسلح جمهوری اسلامی بدون درنگ، تمامی مراکز، پایگاه‌ها، مسیر و فضای استفاده ‌شده برای عبور و مبدأ تجاوز را بر اساس طرح‌های عملیاتی تمرین شده مورد حمله کوبنده قرار خواهد داد.
کد خبر: ۱۰۹۴۳۰۰
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۵ 20 December 2021

هشدار سرلشکر رشید درباره تهدید مراکز هسته‌ای ایران/ تمامی مراکز، پایگاه‌ها، مسیرهای عبور و مبداء تجاوز را هدف قرار می‌دهیم

فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیاء (ص) در جمع فرماندهان ارشد سپاه در رزمایش پیامبر اعظم۱۷ گفته است: هرگونه تهدید مراکز هسته‌ای و نظامی جمهوری اسلامی از سوی رژیم صهیونیستی، بدون چراغ سبز و حمایت آمریکا امکان‌پذیر نیست.

به گزارش «تابناک»، سردار سرلشکر غلامعلی رشید، با اشاره به حضور فعال ایران در مذاکرات وین و تعامل جدی با جامعه بین‌المللی افزوده است: در صورتی که تهدیداتی از این دست جنبه عملی به خود بگیرد، نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی بدون درنگ، تمامی مراکز، پایگاه‌ها، مسیر و فضای استفاده شده برای عبور و مبدأ تجاوز را بر اساس طرح‌های عملیاتی تمرین شده مورد حمله کوبنده قرار خواهد داد.

گفتنی است، چندی پیش، رسانه‌های رژیم صهیونیستی از قول وزیر جنگ این رژیم اعلام کردند که او به ارتش اسرائیل دستور داده برای انجام عملیات نظامی علیه ایران آماده باشند.

در مقابل گزارش‌ها حاکی است که نیرو‌های نظامی جمهوری اسلامی ایران، با استعداد و تجهیزات لازم، آماده دادن پاسخ دندان شکن به هرگونه تجاوز احتمالی هستند. در این باره، طی روز‌های اخیر، چند تن از مقامات ارشد نظامی کشورمان نیز موضع گیری کرده و بر سخت بودن پاسخ ایران به هرگونه تجاوز تاکید داشته اند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار