بازدید 6772

مرکز نوآوری ایران زمین چگونه از ایده‌های نوین حمایت می‌کند؟

مرکز نوآوری ایران زمین، با اتکا به امکانات سایر شرکت‌های تابعه خدمات متنوعی را در زمینه‌های فین‌تک، بلاک چین، گردشگری، سلامت و انرژی و توانمندسازی طرح‌های پیش شتابدهی، شتابدهی و مشاوره‌های تخصصی برای کسب و کار‌های نوپا و نوآور را ارائه می‌دهد.
کد خبر: ۱۰۹۴۱۵۷
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۶ 19 December 2021

مرکز نوآوری ایران زمین چگونه از ایده‌های نوین حمایت می‌کند؟به گزارش خبرنگار «تابناک» یکی از لازمه‌های رشد و شکوفایی هر اقتصادی کسب دانش و انتقال دانش و فناوری است که مسئولیت این امر مهم برعهده دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی است که همواره تلاش می‌کند تحقیقات و پژوهش‌هایی را برای ارائه خدمات نوین انجام دهند. طی سال‌های اخیر با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری براقتصاد دانش بنیان راه‌اندازی مراکز رشد و پارک‌های علم و فناوری در اکثر سازمان‌ها و بخش‌های دولتی ایجاد می‌شود تا از این طریق سهمی در توسعه اقتصاد کشور اشتغالزایی داشته باشند.
باید به این نکته کلیدی اشاره کرد و گفت؛ امروزه همه بانک‌ها و اکوسیستم‌های اقتصادی بزرگ در جهان، مراکزی را تحت عنوان مراکز رشد و نوآوری تاسیس کرده‌اند و انتظارات خود از سرمایه‌گذاری در این مراکز را به اطلاع دارندگان ایده‌های تجاری اعلام می‌کند. این شیوه نیز با اتکا به توانمندی جوانان کشور عملیاتی شده است به گونه‌ای که تمام بانک‌ها اقدام به راه‌اندازی مراکز نوآوری کردند در این بین بانک ایران زمین از قافله عقب نمانده و برای حمایت از طرح‌های نوآورانه تا خلق کسب‌وکار ارزش آفرین کرده است.
مرکز نوآوری ایران زمین، با اتکا به امکانات سایر شرکت‌های تابعه و با شناخت نیاز‌های ضروری جامعه، به عنوان شتاب دهنده، مرکزی را در زمینه های؛ فین‌تک، بلاک‌چین، گردشگری، سلامت و انرژی، حمل و نقل و شهر هوشمند، خدمات متنوع آموزشی، توانمند سازی، هدایت و حمایتی خود را در قالب طرح‌های پیش شتابدهی، شتابدهی، سرمایه گذاری و ارزشگذاری کسب و کارها، با امکان استفاده از فضای کار اشتراکی و مشاوره‌های تخصصی برای کسب و کار‌های نوپا و نوآور فراهم کرده است.
باید این نکته را متذکر شد که ایران زمین در راستای تحقق اندیشه خود نوآوری، به گستره ایران زمین، حامی کسب و کار‌های نوپا و نوآور است. این مرکز به واسطه تلاش خود توانسته سطح ۲ دانش بنیانی را از سوی کارگروه ارزیابی و تشخیص شرکت‌ها و مؤسسات دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری دریافت کند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان