بازدید 7682

بازار رمزارزها مثبت شد

فارس به نقل از کوین مارکت کپ نوشت: در معاملات امروز بازار جهانی ارزهای مجازی، تقریبا کل بازار از جمله ارزهای پرطرفدار نظیر بیت کوین مثبت شد.
کد خبر: ۱۰۹۴۱۵۴
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۵ 19 December 2021

به گزارش تابناک، فارس به نقل از کوین مارکت کپ نوشت: در معاملات امروز بازار جهانی ارزهای مجازی قیمت بیت کوین ۲.۷ درصد بالا رفت و ۴۷ هزار و ۵۱۴ دلار در حال معامله است. علیرغم رشد امروز اما این قیمت نسبت به هفته پیش ۳ درصد افت کرده و ارزش کل بازار بیت کوین امروز به ۹۰۰ میلیارد دلار رسیده است.

در ۲۴ ساعت گذشته ۵۳۳ هزار بیت کوین به ارزش ۲۵ میلیارد دلار در بازار جهانی جابجا شده و تعداد کل بیت‌کوین‌های جهان هم امروز به ۱۸ میلیون و ۹۰۴ هزار دلار رسید. اتریوم هم ۲.۳ درصد رشد قیمت داشت و ۳۹۷۱ دلار در حال دست به دست شدن است.

 

قیمت باینانس کوین هم مثل بیت کوین حدود ۲.۷ درصد بالا رفت و به ۵۳۹ دلار افزایش یافت. سولانا و کاردانو نیز به ترتیب با ۵.۸ و ۳ درصد رشد به ۱۸۷ و ۱.۲۸ دلار رسیدند. قیمت ریپل هم ۲.۱ درصد بالا رفت و به ۸۳ سنت رسید.

دوج کوین هم که زمانی در جمع ۱۰ ارز برتر جهان بود، امروز فقط نیم درصد رشد قیمت داشت و ۱۷ سنت خرید و فروش می‌شود. ارزش کل بازار جهانی ارزهای مجازی هم حالا به ۲.۲۳ تریلیون دلار رسیده که نسبت به دیروز ۲ درصد رشد کرده است. تعداد کل ارزهای مجازی جهان امروز به ۱۵ هزار و ۷۸۵ نوع رسید. ۴۰ درصد کل معاملات امروز بازار جهانی ارزهای مجازی مربوط به بیت کوین بود

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار