بازدید 20712
۷
اسکوچیچ بد نتیجه می‌گرفت هم انتقادی به بهاروند نبود

طالقانی: زن ویلموتس مفتخور است! به اسکوچیج گفتیم دلار بی دلار!

اگرچه همسر ویلموتس یک فرد مفت خور است اما واقعا ویلموتس قصد کار کردن داشت و درست نیست برای این انتخاب تاج را زیر سوال ببرند. بهاروند اشتباه تاج را نکرد . برای عقد قرارداد با اسکوچیچ، به خود او هم گفتیم با شما قرارداد ریالی می بندیم و دلار بی دلار.
کد خبر: ۱۰۹۳۹۰۷
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۰ 18 December 2021

عبدالکاظم طالقانی عضو سابق هیات رئیسه فدراسیون فوتبال با اشاره به انتخاب اسکوچیچ برای هدایت تیم ملی، از انتخاب او دفاع کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، طالقانی گفت: این انتخاب هم توسط ما در دوران مدیریت آقای بهاروند در فدراسیون بود. بهاروند یک فرد فوتبالی است اما برای انتخاب سرمربی تیم ملی دو تیم فنی قرار داد و اشتباه گذشته را در انتخاب ویلموتس نکرد. ما باید بهترین سرمربی را انتخاب می کردیم، ضمن این که نباید ارز هم از کشور خارج می شد. در ابتدا علی دایی مدنظر بود که به دلایلی منتفی شد و بعد نظر روی آقای قلعه نویی بود که روی این گزینه بحث کردیم و به جمع بندی رسیدیم که قلعه نویی هم ابتدا پذیرفت اما یک روز قلعه نویی با آقای بهاروند تماس گرفت و گفت که سپاهان در کوران مسابقات است و نمی توانم این پیشنهاد را قبول کنم و حضور او هم منتفی شد.

وزیر وقت ورزش دنبال گزینه خارجی برای تیم ملی بود

وی افزود: سپس دوستان اسکوچیچ را پیشنهاد دادند که رزومه او بررسی شد اما سرمربیگری تیم ملی را در کارنامه نداشت. البته زمانی که تاج در فدراسیون بود، قرار بود که برانکو هدایت تیم ملی را بپذیرد و کار تمام شده بود که بحث پرسپولیس شد و همه چیز بهم خورد. اما وزیر ورزش وقت دنبال گزینه خارجی بود که ما هم گفتیم اگر مربی خارجی می خواهید پس پولش را بدهید. به هر حال از ابتدا تا آخر مذاکره با اسکوچیچ، وزارت ورزش در ریز مذاکرات بود و در نهایت سر حضور اسکوچیچ به جمع بندی رسیدیم.

به اسکوچیچ گفتیم، دلار بی دلار! 

عضو سابق هیات رئیسه فدراسیون فوتبال بیان کرد: برای عقد قرارداد با اسکوچیچ، به خود او هم گفتیم با شما قرارداد ریالی می بندیم و دلار بی دلار. قرارداد سفت و سختی با اسکوچیچ بسته شد و ۱۰ تا ۱۵ کارشناس قرارداد او را نوشتند؛ بهاروند اشتباه تاج را نکرد و از کارشناسان برای نوشتن قرارداد اسکوچیچ استفاده کرد. حتی به اسکوچیچ گفتیم اگر بخواهی بروی، جریمه ات دلاری خواهی بود و سفت و سخت قراردادش همین است. البته مربیان کرواسی، سخت کوش هستند و عملکرد او در باشگاه های ایرانی خوب بود و اکنون هم در تیم ملی خوب نتیجه گرفته است. البته اگر اسکوچیج نتیجه هم نمی گرفت هیچ کسی نمی توانست از بهاروند ایراد بگیرد زیرا آن زمان داشته او همین بود که انجام داد و البته او در عقد قرارداد با اسکوچیچ از همه روسای قبلی فدراسیون درست تر عمل کرد.

طالقانی: زن ویلموتس مفتخور است! به اسکوچیج گفتیم دلار بی دلار!

ویلموتس، انتخاب وزیر وقت و تاج بود

وی ادامه داد: زمان کفاشیان و تاج خود رییس فدراسیون سرمربی تیم ملی را شناسایی می کرد؛ البته ویلموتس به وزیر وقت معرفی شد و تاج هم در مورد او تحقیق کرد و بعد هم که مشخص شد جزو ۹ سرمربی برتر جهان و حتی از کی روش نیز بالاتر است، با او قرارداد بسته شد اما متاسفانه نتوانست موفق باشد. البته ما در جریان ریز انتخاب ویلموتس نبودیم اما وزیر وقت در جریان بود و انتخاب این مربی توسط هر دو نفر (تاج و وزیر وقت) صورت گرفت و آن زمان حتی کمیته فنی هم ویلموتس را تایید کرده بود. البته من آن زمان تنها به تاج گفتم که کی روش را کنار نگذار.

همسر ویلموتس، مفت خور است

 طالقانی با بیان این که خود تاج بهتر می تواند درباره نحوه قرارداد با ویلموتس صحبت کند و هر آن چه در برنامه های تلویزیونی در خصوص قرارداد او گفته می شود غرض ورزی است، افزود: من در کارها دخالت نمی کردم زبرا در حیطه اختیارات من نبود. آن زمان سه ماه به ویلموتس حقوق داده نشد و او هم از همین طریق از فدراسیون ایران شکایت کرد. البته اگرچه همسر ویلموتس یک فرد مفت خور است اما واقعا ویلموتس قصد کار کردن داشت و درست نیست برای این انتخاب تاج را زیر سوال ببرند، آن هم در صورتی که فدراسیون تاج موفق ترین فدراسیون بود. عزیزی خادم هم جوان است و ان شاءالله در مسیر قرار گرفته موفق باشد.

 

شرایط بهتر بود، انتخابی بهتر از اسکوچیچ داشتیم

وی در پاسخ به این سوال که برخی معتقدند چون اسکوچیچ یک مربی ارزان قیمت نسبت به مربیان قبلی تیم ملی است، چندان موفقیت هایش دیده نمی شود، گفت: آن زمان اگر پول داشتیم یا شرایط بهتر بود، حتما انتخاب بهتری نسبت به انتخاب اسکوچیچ داشتیم اما باتوجه به شرایط خودمان و کشور، بهترین مربی داخلی را انتخاب کردیم. البته اسکوچیچ انتخابی بود که قلبا می دانستیم نتیجه می گیرد و بهاروند هم می گفت که من می‌دانم کار اسکوچیچ درست است.

اسکوچیچ قرارداد دیگری با فدراسیون خواهد بست

رییس هیات فوتبال خوزستان بیان کرد: البته مطمئنا وقتی تیم ملی به جام جهانی برود، قیمت اسکوچیچ بیشتر می شود. در قرارداد این مربی آورده شده  اسن که پس از صعود به جام جهانی هم می توانیم با شما ادامه همکاری داشته باشم و هم قطع همکاری. قطعا در صورت ادامه همکاری، اسکوچیچ قرارداد دیگری با فدراسیون خواهد بست.

منبع:ایسنا

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷
شما چی هستید؟
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۳:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
هنوز لغت مناسبشون ساخته نشده. شما قرارداد درست می بستید که اجازه مفت خوری به کسی نده
مفت خور اعظم شماهایید ....
ديك به ديك ميگه روت سياه.!
خوب اگر مفت خور هست پس باهوش هم هست چون خوب جایی اومده ایران بهشت مفت خورها است
خودت از همه بدتری
اسکوچیچ واقعا مظلوم است با این نتایج درخشان خلاف انصاف است اون رو دست کم بگیریم
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی