بازدید 6318
۳
سوژه

پشت پرده انتخاب ساعی و غیبت دبیرکل کمیته المپیک

کد خبر: ۱۰۹۳۲۳۳
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۱ 15 December 2021

آیا انتخاب هادی ساعی در نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک با حواشی و اختلافاتی همراه بوده است؟

به گزارش تابناک ورزشی، زمزمه‌هایی از بروز شکاف در موضوع انتخاب سرپرست کاروان اعزامی ورزش ایران شنیده می‌شود.

سه ماه مانده به انتخابات کمیته ملی المپیک و پایان کار رئیس و اعضای هیات اجرایی این دوره ، بحث‌هایی در گرفته است. به نوشته گل؛ کیکاووس سعیدی دبیرکل کمیته ملی المپیک حدود ۴۸ ساعت غیبت عجیبی در کمیته المپیک داشت و بعد از آن در سر کار حاضر شده است.

این اتفاق درست بعد از جلسه هیات اجرایی در روز یکشنبه افتاد. جلسه ای که رسانه رسمی کمیته ملی المپیک خبری از آن منتشر نکرد اما سایر رسانه ها از انتخاب هادی ساعی به عنوان سرپرست کاروان بازی های کشورهای اسلامی خبر دادند. این در حالی است تعداد آرا بین دو کاندیدا یعنی هادی ساعی و کیکاووس سعیدی دبیرکل کمیته المپیک عنوان نشد و عجیب تر اینکه خود سعیدی در گفتگویی کاندیدا بودنش را تکذیب کرد !

 

پشت پرده انتخاب ساعی و غیبت دبیرکل کمیته المپیک

سوال این است که چرا کمیته المپیک خبری از این جلسه و تعداد آرا منتشر نکرد؟ همچنین چرا درباره انتخاب سرپرست بازی های جوانان تصمیمی گرفته نشد؟ این پازل ناقص، ذهن ها را به سمت اختلاف نظر و حواشی در بین یازده عضو هیات اجرایی کمیته ملی المپیک می برد.جلسات آینده هیات اجرایی وضعیت را شاید شفاف تر کند !

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
عجیب تر اینکه خود سعیدی در گفتگویی کاندیدا بودنش را تکذیب کرد !) کجاش عجیبه ؟!! ریسی تا دو هفته قبل از ثبت نام ریس جمهوری کاندید بودنش را تکذیب میکرد !!! البته برای اینکه دست صدا و سیما را برای تبلیغات باز بگذاره !!
گند کشور رو گرفته
حالا فهمیدی گند کشور رو گرفته سالهاست
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی