بازدید 4671

۸ کشته و ۱۴ مجروح در ۲ حادثه رانندگی اتباع خارجی

کد خبر: ۱۰۹۳۲۱۷
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۶ 14 December 2021

در دو حادثه جداگانه رانندگی اتباع خارجی غیرمجاز در استان های یزد و کرمان، متاسفانه 8 نفر کشته و 14 نفر مجروح شدند.

به گزارش ایران، ر حادثه اول که بنا بر گفته رئیس اورژانس استان یزد، در کمربندی یزد – خرانق اتفاق افتاد، ۶ نفر کشته و پنج نفر مجروح شدند.

احمد دهقان در گفت وگو با مهر افزود: ساعت ۲۳:۴۱ دوشنبه شب گذشته پس از دریافت خبر تصادف خودروی پژو ۴۰۵ با کامیون، چهار آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند اما ۶ نفر از سرنشینان خودروی سواری به علت شدت جراحات قبل از رسیدن نیروهای امدادی،جان خود را از دست دادند. پنج مصدوم نیز به بیمارستان‌های افشار و شهید رهنمون یزد منتقل شدند.

وی ادامه داد: تصادف از نوع رخ به رخ بوده و در بین فوتی‌ها یک خانم وجود دارد و دیگر فوتی‌ها و مصدومان همه آقا و از اتباع افغانستانی هستند. همچنین به گزارش توکلی خبرنگار خراسان از کرمان، معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمان از واژگونی خودروی حامل اتباع غیرمجاز افغانستانی در محور زاهدان -فهرج با دو کشته و ۹ مجروح خبرداد.

محمد امیرخانی با بیان این که حادثه واژگونی پژو۴۰۵ حامل اتباع افغانستانی غیر مجاز ، حوالی شورگز محور زاهدان - فهرج در ساعت ۵۰ دقیقه بامداد سه شنبه اتفاق افتاد ،افزود : یک نفر در محل واژگونی جان باخت و از ۱۰نفر مجروح ،یک نفر هم در بیمارستان پاستور بم جان خود را از دست داد.

وی ادامه داد:در این عملیات، امدادگران دو مجروح را رهاسازی و به چهار مصدوم امدادرسانی کردند و مجروحان این حادثه در اورژانس بیمارستان پاستور بم تحت مداوا هستند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی