بازدید 8009

قیمت سکه امامی امروز سه شنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۰

قیمت سکه امامی امروز سه شنبه ۲۳ آذر ماه ۱۴۰۰ به ۱۲ میلیون و ۹۹۰ هزار تومان رسید
کد خبر: ۱۰۹۳۱۱۹
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۷ 14 December 2021
 
به گزارش تابناک، قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز سه‌شنبه ۲۳ آذر ماه در نیمه اول معاملات یک میلیون و ۲۸۱ هزار تومان بود که تفاوتی با آخرین نرخ روز گذشته نداشت. هر قطعه سکه طرح قدیم در شروع معاملات امروز ۱۲ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان بود که نشان از کاهش ۱۰۰ هزار تومانی نسبت به آخرین نرخ روز گذشته دارد. قیمت هر قطعه سکه طرح جدید (امامی) هم در شروع معاملات امروز ۱۲ میلیون و ۹۹۰ هزار تومان بود که نسبت به آخرین روز گذشته ۱۰ هزار تومان افزایش یافته است. هر سکه گرمی با کاهش قیمت ۱۰ هزار تومانی نسبت به روز گذشته به ارزش دو میلیون و ۳۴۰ هزار تومان معامله شد.

قیمت سکه امامی در روز سه شنبه ۱۶ آذر ماه یعنی یک هفته گذشته ۱۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان بود که با توجه به نرخ امروز سکه در شروع معاملات نشان از کاهش ۳۱۰ هزار تومانی قیمت سکه امامی طی هفته گذشته است. ماه گذشته هر قطعه سکه امامی به ارزش ۱۲ میلیون و ۶۸۰ هزار تومان معامله شد که با توجه به نرخ امروز، سکه امامی در طول ماه گذشته ۳۱۰ هزار تومان افزایش قیمت داشته است.

قیمت سکه امامی طی یک هفته اخیر

سه شنبه 16 آذر چهارشنبه 17 آذر 13 میلیون و 230 هزار تومان شنبه 20 آذر یکشنبه 21 آذر دوشنبه 22 آذر امروز 23 آذر
13 میلیون و 300 هزار تومان 13 میلیون و 230 هزار تومان 13 میلیون و 300 هزار تومان 13 میلیون و 100 هزار تومان  میلیون و 100 هزار تومان 12 میلیون و 980 هزار تومان 12 میلیون و 990 هزار تومان
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار