بازدید 6537
لالیگا در مشت آنچلوتی

صدرنشینی قاطع رئال با شکست اتلتیکو؛ اختلاف با بارسا ۱۸امتیاز!

اختلاف رئال و بارسلونا بعد از گذشت ۱۷ هفته از لالیگا به ۱۸ امتیاز رسیده و گویا بارسلونا از هم اکنون باید بی‌خیال قهرمانی در لالیگا شود.البته بارسلونا یک بازی عقب افتاده دارد
کد خبر: ۱۰۹۲۸۷۴
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۹ 13 December 2021

رئال مادرید و اتلتیکو مادرید بامداد دوشنبه در چارچوب هفته هفدهم لالیگا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف هم رفتند. این دیدار با پیروزی ۲ بر صفر رئال مادرید به پایان رسید.

در این دیدار جذاب و پربرخورد، اتلتیکو مادرید حملات پرتعداد و دامنه‌داری روی دروازه رئال طرح‌ریزی کرد اما هر بار با دفاع منسجم شاگردان آنچلوتی یا سد محکمی به نام کورتوآ برخورد می‌کردند. در این دیدار ابتدا کریم بنزما در دقیقه ۱۶ روی ضدحمله‌ای که رئال مادرید داشت به زیبایی دروازه اوبلاک را باز کرد.

صدرنشینی قاطع رئال با شکست اتلتیکو؛ اختلاف با بارسا ۱۸امتیاز!

پس از گل نخست بازی به خشونت کشیده شد و بازیکنان دو تیم خطاهای پرتعدادی روی یکدیگر انجام دادند و همین مسئله باعث شد که داور بارها از کارت زردش استفاده کند. در بین دو نیمه کریم بنزما، کاپیتان رئال مادرید به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ از زمین بازی بیرون رفت و یوویچ جای او را گرفت. همچنین ژوائو فلیکس و لوییس سوارز که در ابتدا نیمکت نشین بودند، برای اتلتیکو به میدان رفتند.

شاگردان سیمئونه در نیمه دوم حملات پرتعداد و خطرناکی روی دروازه رئال مادرید داشتند و شاید اگر دروازه‌بانی به غیر از کورتوآ درون دروازه رئال بود، دروازه تیم میزبان در همان ابتدای نیمه دوم حداقل یک بار باز می‌شد. در حالی که بازی در اختیار اتلتیکو مادرید بود، رئالی‌ها دوباره ضد حمله تند و تیزی زدند و در یک حرکت هماهنگ وینیسیوس جونیور پاس گل دومش را به آسنسیو داد تا او با ضربه‌ای دقیق، توپ را در دقیقه ۵۷ به گوشه دروازه اتلتیکو بفرستد و بازی را ۲ بر صفر بکند.

پس از این گل اتلتیکو مادرید به حملاتش ادامه داد اما این بار حتی نتوانست از خط دفاعی رئال مادرید عبور کند و در معدود صحنه‌هایی که عبور کرد، مقابل کورتوآ ناکام ماند. به همین دلیل بازی با همان نتیجه ۲ بر صفر به پایان رسید. پس از پایان بازی کورتوآ، دروازه‌بان رئال مادرید به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.

با این نتیجه رئال مادرید با ۴۲ امتیاز و یک بازی بیشتر، اختلاف ۸ امتیازی با سویا، تیم دوم جدول رده‌بندی ایجاد کرد و به اقتدار صدرنشین لالیگا شد. اتلتیکو مادرید هم با ۲۹ امتیاز در رده چهارم جدول رده‌بندی قرار گرفت.

در بازی دیگر این هفته بارسلونا دیروز (یکشنبه) به مصاف اوساسونا رفت که در این دیدار خارج از خانه با تساوی ۲، ۲ متوقف شد. با این نتیجه بارسلونا با ۲۴ و اوساسونا با ۲۲ امتیاز در رده‌های هشتم و دهم جدول رده‌بندی لالیگا قرار گرفتند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها