بازدید 6028
۱

عبور هواپیمای نخست‌وزیر اسرائیل از حریم هوایی عربستان

منابع خبری یکشنبه شب گزارش دادند، هواپیمای حامل نخست وزیر رژیم صهیونیستی از حریم هوایی عربستان سعودی برای ورود به امارات متحده عربی استفاده کرده است.
کد خبر: ۱۰۹۲۸۶۳
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۰۷:۴۳ 13 December 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از المیادین، رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند پس از هماهنگی میان مقام‌های این رژیم و عربستان سعودی، ‌هواپیمای حامل «نفتالی بنت» در سفر به امارات از حریم هوایی عربستان عبور کرده است.

پیش‌تر منابع خبری گزارش داده بودند، نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای نخستین بار به امارات متحده عربی سفر کرده است.

سفر بنت به امارات را محافل سیاسی منطقه، سفری در بالاترین سطح از زمان عادی سازی روابط میان تل آویو با امارات تلقی کرده‌اند.

در گزارش‌های دریافتی جزییات بیشتری از محور مذاکرات احتمالی دو طرف دیده نمی‌شود.

امارات و رژیم صهیونیستی در ماه سپتامبر سال ۲۰۲۰ با وساطت «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری سابق آمریکا توافقی موسوم به ابراهیم را امضاء و رسما روابط دیپلماتیک خود را عادی‌سازی کردند؛ موضوعی که به شدت با مخالفت فلسطینی‌ها روبه رو شد و آن را محکوم کردند.

وزیر همکاری‌های منطقه‌ای کابینه رژیم صهیونیستی نیز اخیرا ادعا کرد که تل‌آویو با تمام کشورهای عربی خاورمیانه ارتباط دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
مسئله فلسطین یک مسئله عربی - اسلامی است و باید در چهارچوب اجماع کشورهای عربی-اسلامی پیگیری شود تندروی بدون در نظر گرفتن سایر کشورهای عربی- اسلامی در مسئله فلسطین ،کار را به جایی رسانده است که کشورهای عربی با اسرائیل رابطه برقرار کنند و آذربایجان در شمال ایران نیز وارد روابط تنگاتنگ نظامی و سیاسی و اقتصادی با این رژیم شود دور نیست در آینده عراق و ... نیز وارد این چرخه شوند و انزوای بیشتر ایران در منطقه رقم بخورد .تجدید نظر فوری در مسئله فلسطین لازم است حتی وضع کنونی یعنی برقراری رابطه کشورهای عربی با اسرائیل از ترس یا از لج ایران در واقع بدترین فشارها را به فلسطینیان و بیشترین کمک را به اسرائیل خواهد کرد . در واقع اتخاذ سیاستی در چهارچوب اجماع کشورهای عربی - اسلامی و قطع نامه های سازمان ملل در موضوع فلسطین و رفع مشکلات با کشورهای عربی بخصوص در یمن ،لبنان ،سوریه ، عراق و .. بهترین سیاست برای حل مشکلات فعلی خواهد بود
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست