بازدید 15445
۴
بعداز حمله عزیزی خادم به اقامت خطیر در سوییس فاش شد؛

نایب‌رییس فعلی فوتبال ایران مقیم آلمان است!

کد خبر: ۱۰۹۲۸۳۵
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۲ 12 December 2021

طرفداری در تازه ترین گزارش خود مدعی شد نایب رئیس کنونی فدراسیون فوتبال همچون علی خطیر دو کشور برای اقامت دارد!

به گزارش تابناک ورزشی، طبق نوشته این سایت شهاب عزیزی خادم که تا به امروز هر چه مصاحبه کرده علیه خودش حرف زده، این بار هم به جای آن که جواب علی خطیر را بدهد، حمیدرضا مهرعلی را با خاک یکسان کرد!

 علی خطیر معاون سابق باشگاه استقلال که در انتخابات فدراسیون فوتبال حامی شماره یک شهاب عزیزی خادم بود و نزدیکان رییس فدراسیون او را گزینه دبیرکلی فدراسیون می نامیدند، اوایل این ماه بابت حمایت از عزیزی خادم از مردم و اهالی فوتبال عذرخواهی کرد و حتی در پاسخ به کنایه ای که علی کریمی به او زده بود، گفت حق با شماست! علی خطیر چند روز پیش نیز در گفتگوی تازه ای مدعی شد او برنامه شهاب عزیزی خادم را نوشته بود و تصور نمی کرد رییس فدراسیون با شعار برنامه محوری وارد انتخابات شود و بعد از پیروزی تغییر مسیر بدهد.

سراجی با شریفی، خطیر با شهاب!
مهرداد سراجی عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال هم روز جمعه در برنامه ورزشگاه تقریبا همین حرف ها را تکرار کرد. او هم اعلام کرد قرار ما با عزیزی خادم این بود که فدراسیون فوتبال برنامه محور باشد و مدرن و چابک شود اما رییس فدراسیون به این قرارها پایبند نبود.

عزیزی خادم که حسین شریفی را برای پاسخگویی به مهرداد سراجی به میدان فرستاده بود، برای حمله به علی خطیر خودش به میدان آمد و گفت: علی خطیر حاشیه دارد، مجمع با او مشکل دارد، مقیم سوییس است و چون دو اقامتی است نمی توانم به او پست بدهم!

 

نایب‌رییس فعلی فوتبال ایران مقیم آلمان است!


عزیزی خادم نمی دانست خانواده خطیر کجا زندگی می کنند؟
البته شهاب عزیزی خادم آن روزهای اول که رییس فدراسیون فوتبال شده بود چیز دیگری می گفت و عجیب است این که تازه بعد از انتخابات فهمید خطیر دو اقامتی است و در تمام دو سالی که علی خطیر برای رای آوردن او فعالیت می کرد و خانه اش ستاد انتخاباتی عزیزی خادم شده بود و مهم تر از آن، برنامه او را می نوشت، نمی دانست خانواده علی خطیر در سوییس اقامت دارند؟

فرض را بر این می گیریم که شهاب عزیزی خادم فردای پیروزی در انتخابات فهمیده علی خطیر حاشیه دارد و در سوییس اقامت دارد و تصمیم گرفته با دو اقامتی(!) ها همکاری نکند. با این حساب باید از او پرسید چرا با حمیدرضا مهرعلی همکاری می کند؟

سوییس خارج است، آلمان نیست؟
مگر حمیدرضا مهرعلی در آلمان سکونت ندارد؟ مگر غیر از این است که مهرعلی در آلمان مدیرعامل یک شرکت بوده و به گفته خودش و شهاب عزیزی خادم اغلب اوقات سال در آلمان بوده پس چرا شهاب عزیزی خادم قید همکاری با مهرعلی را نمی زند؟ سوییس خارج است اما آلمان خارج محسوب نمی شود؟

مگر حمیدرضا مهرعلی کم حاشیه دارد؟ داستان های مربوط به فدراسیون اتومبیلرانی، ماجراهای خوبان عالم، قصه شراکت با غلامرضا علیخانی و ... حاشیه نیست و دعوای علی خطیر با یک دو نفر، زمانی که معاون باشگاه استقلال بوده، حاشیه است؟

شهاب عزیزی خادم طوری می گوید اعضای مجمع با خطیر مخالف بودند که هر کس نداند فکر می کند ایشان گوش به فرمان مجمع است! اعضای مجمع در روز انتخابات فدراسیون فوتبال فقط دو رای به مهرعلی دادند. فقط دو رای... چطور رییس فدراسیون فوتبال کسی که در انتخابات هیات رییسه نامزد بوده و تنها دو رای ناقابل از مجمع گرفته و بازنده بزرگ انتخابات محسوب می شده را به عنوان نایب رییس اول معرفی کرده و اینجا نظر مجمع برایش اهمیت نداشته اما در مورد علی خطیر که رییس ستاد انتخاباتی اش بود، نظر مجمع مهم شده است؟

رییس فدراسیون، نایب رییس را برکنار می کند؟
آیا شهاب عزیزی خادم حالا که فهمیده حمیدرضا مهرعلی هم مثل علی خطیر رفت و آمدهای زیادی به اروپا دارد، او را هم از نایب رییس اول فدراسیون فوتبال برکنار می کند؟ یا این حرف هم به صف سایر حرف های بدون سند و مدرک عزیزی خادم می پیوندد؟ این یک ایستگاه راستی آزمایی برای رییسی است که می گوید خطیر را به خاطر دو اقامتی بودن وارد کابینه اش نکرده است و حالا باید دید بقیه دو اقامتی ها هم از فدراسیون خارج می شوند؟

البته بعید است علی خطیر دو اقامتی(!) یا دو تابعیتی باشد چرا که در این صورت به باشگاه استقلال اجازه داده نمی شد از او به عنوان معاون استفاده کند. در وزارت ورزش و جوانان، استفاده از مدیران دو تابعیتی ممنوع است و باشگاه استقلال هم زمان معاونت خطیر زیرمجموعه وزارت ورزش و جوانان بود.

دست و پای بیهوده برای نجات
به نظر می رسد شهاب عزیزی خادم حالا نقش همان غریقی را دارد که به موجی برای غرق نشدن چنگ می زند و با هر تقلای شانس نجات خود را پایین تر می آورد. او که روز گذشته ادعای کشف کیش را مطرح کرد و خودش را زیر سوال برد تا منتقدین بگویند این بنده خدا تا همین یک سال قبل هیچ اطلاعی از اتفاقات فوتبال نداشته که فکر می کند تمام کارهایی که در فدراسیون انجام می دهد ابتکار خودش است، امروز هم با حمله به علی خطیر، اشتباهی همکاری خودش با حمیدرضا مهرعلی را زیر سوال برد چرا که مهرعلی خیلی بیشتر و طولانی تر از خطیر در اروپا اقامت دارد، حواشی اش هم به گواه سرچ گوگل کم نیست و مجمع هم با دو رای ناقابلی که به او داد پیام واضح فرستاده بود که اصلا به او اعتقاد ندارد!

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
دورکاری می کند یحتمل.
کی راست می گوید کی دروغ ، بماند . فقط یک سوال ساده . این هم ثروت را در این چهار دهه یک عده چگونه بدست آورده اند . و باعث ها و بانیان این وضع در پیسگاه خداوند چه جوابی دارند ؟
چه خبره...!
شیر تو شیر که میگن همینه
بابا بس کنید اینقدر همش نزنید ملت خفه شد !
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر