بازدید 13563
۸
چه‌کسی جای علی‌نژاد می‌نشیند؟

هنر خاص پولادگر برای رسیدن به اتاق نفر دوم ورزش ایران!

مدیریت پرانتقاد پولادگر طی دو دوره اخیر ریاستش بر تکواندوی ایران بر کسی پوشیده نیست و کارنامه بیش از کسب مدال و موفقیت، مملو از ناکامی، شکست، مهاجرت و پناهندگی ورزشکاران ملی و اختلافات داخلی بوده
کد خبر: ۱۰۹۲۶۵۶
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۱ 12 December 2021

شواهد نشان می‌دهد که مهدی علی‌نژاد به دلایل مختلف آبش با حمید سجادی وزیر ورزش دولت رئیسی در یک جوی نرفته و حالا تمایلی به ادامه فعالیت در پست معاونت قهرمانی ورزش کشور ندارد و جدایی او از معاونت وزارت ورزش را باید قطعی دانست.

به گزارش تابناک ورزشی، گفته می‌شود علی‌نژاد به وزارت نفت برخواهد گشت. اما بین گزینه‌هایی که برای حضور در پست معاون توسعه ورزش قهرمانی مطرح شده‌اند، نام محمد پولادگر خودنمایی می‌کند.

هنر خاص پولادگر برای رسیدن به اتاق نفر دوم ورزش ایران!

پولادگر که حدود دودهه است که ریاست فدراسیون تکواندو را قبضه کرده و به مخالفان و منتقدان خود فرصت عرض اندام هم نداده است، بیشتر از سایرین شانس دارد و اصلی‌ترین گزینه جانشینی علی‌نژاد است.

مدیریت پرانتقاد و ضعیف پولادگر طی دو دوره اخیر ریاستش بر تکواندوی ایران بر کارشناسان و علاقمندان ورزش ایران پوشیده نیست و کارنامه او در این سال‌های اخیر بیش از کسب مدال و موفقیت، مملو از ناکامی، شکست، مهاجرت و پناهندگی ورزشکاران ملی و اختلافات داخلی بوده است.

همچنین بکارگیری احتمالی پولادگر با شعار دولت ابراهیم رئیسی مبنی بر استفاده از نیروی جوان در رده مدیران میانی هم منافات دارد. پولادگر که در انتخابات اخیر فدراسیون تکواندو شائبه بازنشستگی نیز اطرافش مطرح بود یقینا نمی‌تواند گزینه ای همسو با خواسته رهبری برای تشکیل دولتی جوان باشد.

البته نباید از حق گذشت که پولادگر هرچقدر در داخل میادین رقابت تکواندو از حریفان جهانی عقب مانده، در حوزه لابی برای کسب کرسی قاره‌ای و جهانی موفق و خلاق نشان داده است و پست‌های مهمی را تصاحب کرد.

گویا این هنر پولادگر در داخل ورزش کشور هم خود را نشان داده و حالا او به یکقدمی اتاق نفر دوم ورزش ایران نزدیک شده است، وگرنه مسلما انتصاب احتمالی او به سمت معاونت قهرمانی ورزش ایران نمی‌تواند بخاطر کارنامه مدیریتی وی باشد. 

یکی از خصوصیات مهم برای در اختیار گرفتن این پست کلیدی ورزش ایران، ارتباط نزدیک و دوسویه با اغلب روسای فدراسیون‌های ورزشی است که به نظر نمی‌رسد در حالت طبیعی پولادگر از آن بهره‌مند باشد.

هنر خاص پولادگر برای رسیدن به اتاق نفر دوم ورزش ایران!

در این میان البته هنوز هیچ صحبت مستقیمی از سوی حمید سجادی وزیر ورزش با پولادگر انجام نشده و موضوع به پیام‌های غیرمستقیم خلاصه شده است.

باید منتظر ماند و دید که این مذاکره در نهایت صورت می‌گیرد یا نه و تکلیف مهمترین معاونت وزارت ورزش چه خواهد شد؟ جایگاهی که معلق ماندنش بیش از این به ضرر منافع ملی ورزش کشور خواهد بود.

نویسنده:امید صبوری

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۸
ایشان ظاهر مکتبی دارد.
چون پولادگر خودی است
بعضی ها وصل هستند و بس
همه جا لابي

همه جا فساد و پارتي بازي و ارتشا

خسته شديم به والله
کدوم دارای رابطه قوی تر و خودی تر دارند همان بر صندلی خواهد نشست
چرا تموم نمی‌شید شماها؟ در همه جا و تا لب گور باید پست و مقام داشته باشید؟
پستهای ورثه ای............
ایشنون نیروی ارزشی، ولایی، مکتبی
با روحیه جهادی
لب مطلب
سر خالی و زبان دراز هست
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار