بازدید 12979
۲
جام عرب در اوج حساسیت و زیبایی

قطر همگروه ایران را ۵تایی کرد، برانکو به کی روش نرسید!

در صورت پیروزی عمان، و در برد احتمالی مصر، احتمال تقابل سرمربیان سابق تیم ملی فوتبال ایران در مرحله نیمه نهایی عرب کاپ وجود داشت که این اتفاق رخ نداد.
کد خبر: ۱۰۹۲۴۹۷
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۶ 11 December 2021

تیم ملی امارات یکی از حریفان ایران در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با ۵ گل برابر قطر تن به شکست داد.

به گزارش تابناک ورزشی، در یکی از بازی‌های یک چهارم نهایی جام ملت‌های کشور‌های عربی دو تیم امارات و قطر به مصاف هم رفتند.

قطر میزبان جام جهانی ۲۰۲۲ عملکرد بسیار خوبی در این بازی داشت و توانست با ۵ گل امارات را در هم بکوبد و راهی نیمه نهایی شود. چنین شکست سنگینی می تواند باعث اخراج فن مارویک از تیم ملی امارات شود. امارات باید در بهمن ماه مقابل تیم ملی ایران در ورزشگاه آزادی به میدان برود و شانس سوم شدن در گروه مقدماتی جام جهانی را برای خودش حفظ کند.

قطر همگروه ایران را 5تایی کرد، برانکو به کی روش نرسید!

در دیگر بازی این مرحله تیم ملی تونس با نتیجه دو بر یک شاگردان برانکو در تیم ملی عمان را شکست داد و حذف کرد. در صورت پیروزی عمان، و در برد احتمالی مصر، احتمال تقابل سرمربیان سابق تیم ملی فوتبال ایران در مرحله نیمه نهایی عرب کاپ وجود داشت که این اتفاق رخ نداد.

شاگردان برانکو امیدوار بودند در این بازی به برتری دست یابند و راهی دور بعد شوند، اما این اتفاق رخ نداد و از رسیدن به ۴ تیم پایانی بازماندند. در دیگر دیدار این مرحله مصر با کارلوس کی روش فردا به مصاف اردن می‌رود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
به ما چه؟اونا عرب هستن
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۰
لال بودن خیلی وقتا لطف بزرگی به خود و دیگران است
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها