بازدید 15004
فوتو نیوز

رئیسی: از بانیان وضع موجود نباید در مدیریت‌ها استفاده کرد/مشاهده پشه «آئدس» در بندرعباس/نیروگاه‌ها روزانه ۳۲ میلیون لیتر مازوت می‌سوزانند

رییس جمهور گفت: هر که کارآمدی دارد، باید از او در مدیریت‌ها استفاده شود، دلدادگی به انقلاب و نظام امر مهمی است، اما از بانیان وضع موجود نباید استفاده کرد.
کد خبر: ۱۰۹۲۴۲۵
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۲ 10 December 2021
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۷
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۲۵
آقای رئیسی شب درازه....خواهیم دید شما رو هم
از هر کس که کارآمدی دارد بایستی استفاده کرد همانطور که تا حالا استفاده شده،
خخخخخ پس جای خودت هم اینجانیست چون یکی ازبانی هاخودتی
يكيش همين مخبر، ولي گذاشتيش معاون اول
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۰
با واکسنی که گروه مخبر ساخت تحریم واکسن شکسته شد و امروز ۷۰ درصد شهرهای کشور در وضعیت آبی هستند.
باید مدیران حدید سر کا کذاشت همه جز فرقه اصول کرا مدل جبها پایداری باید باشند همه هم باید از فرماندهان دفاع مقدس و یا. فرزندان بزرگان اصول کرا باشند
رئیسی: از بانیان وضع موجود نباید در مدیریت‌ها استفاده کرد:
باید دید که بانیان شرایط حاکم در تولید از نظر ریاست محترم جمهور در کدام گروه مدیرتی قرار دارند، آنانی که نباید در مدیریت فعلی کشور از آنها استفاده کرد یا ...!!!
از قدیم گفته اند که "مرده را که زیاد بشوید کفنش را خراب میکند". بیشتر تولیدکنندگان داخلی/فعالان اقتصادی/سرمایه داران اکنون همین وضعیت را دارند. هر روز به یک بهانه ای کالاها و اجناس شان را گران میکنند. کارکنان فروشگاه هایی که قیمت براجناسشان دارند، میگویند وقت نمیکنیم که قیمت کالاها را تغییر دهیم. هر جنس و کالای که ملت نسبت به پول توی جیبشان میتوانند بخرند را فوری جمع آوری میکنند، و طرح و اندازه جدید با قیمتی گران تر به ملت قالب میکنند.
شیرین عسل شکلات 1500 تومانی جمع میکند و چند در صد به وزنش اضافه میکند و آن را به قیمت 3000 تومان میفروشد. ظرف دو هفته 500 تومان روی بیشتر اجناسش که بچه ها دوست دارند کشیده است. شکلات را کمتر میکند و آرد را بیشتر در نتیجه وزنش بیشتر میشود و قیمت را افزایش میدهد. کارکنان فروشگاه میگویند ما اطلاع نداریم که این گرانهای همه روز چه دلیل دارد.
بستی وانیلی میهن، یکجا نوشته بستی یک لیتری، یکجا نوشته 425 گرم، یکجا نوشته 470 گرم و... همه تولید کنندگان از این شرایط نابسامانی و هرج و مرج اقتصادی و ضعف دولت در کنترول آنها سو استفاده میکنند.
اجناس ترکیبی مثل کنسرو ها که تقلب در آنها بسیار بسیار آسان است. آب را به قیمت مواد غذای میفروشند. در کنسروهای ترکیبی محصول ارزان تر را بیشتر از محصول گران تر درون قوطی میگذارند، کسی هم که نمیبیند. قبلا مواد درون قوطی کنسروی مثل ماهی پُر بود ولی حال وقتی قوطی را باز میکنی بخشی از قوطی خالی است.
برای کمیت اجناس که تولیدکنندگان چنان حرفه ای عمل میکنند که فقط باید کارشناس باشی تا به ترفندهای این از خدا بی خبران پی ببرید. اینها به صغیر و کبیر رحم نمیکنند.
وقتی نمیتوانید جلوی آنها بگیرید، حداقل آنها را حمایت نکنید و دست مردم را باز بگذارید تا خودش حق شان را بگیرند. بنیان ناتانیاهو، نفتالین بنت، بنی کنی گانس، ایگور لیبرمن، ... اسرائیلی ممکن است رحمشان به این مردم بیاید ولی این نوع تولید کنندگان هزار بار بدتر از آنها هستند.
صدها برابر از آنچه امریکا و اسرئیل میخواهند به ملت ایران ظلم میکنند. دزد که شاخ و دم ندارد. کسانی که در اتاقهای بارزگانی، اتحادیه ها و اصناف و دلالها و واسطه ها و ... از "دزد سر گردنه" بدتر هستند. متاسفانه علاوه بر آگاهی از ضعفهای دولت در جلوگیری از این اعمال به رانت اطلاعاتی هم دسترسی دارند و براحتی با ثروتهای باد آورد در نظام اقتصادی کشور که نه معلوم است اسلامی است، نه معلوم است سرمایه داری، نه معلوم است ایرانی است، نه معلوم است انسانی و نه معلوم است ... .
بخشی از بدهی ها بلوک شده ایران آزاد شده، صادرات افزایش یافته، شعار فساد تیز بلند است و ... ولی اجناس و کالاها روزانه گران گران تر میشوند. پولها کجا میروند و که مقصر این گرانیهاست معلوم نیست
رانت و فساد در دستگاه بهتر نشد بلکه بدتر هم شده. «عدم اعتماد ملت تبدیل شدن به تنفر است». کدام مسئول از کاری که زیر نظر است بعنوان یک شهروند عادی از آن امکاناتی که شهروندان استفاده میکند؟! اگر مسئولین شرایط یک شهروند عادی را خودش تجربه کنند، قطعاً بسیاری از شرایط تغییر پیدا خواهد کرد. مثلاً مسئولین اتوبوس رانی چه موقع بعنوان یک شهروند از اتوبوس استفاده میکنند (شش دستگاه بی ار تی به ایستگاه بیاید و شما حتی نتوانید داخل شوید)؟ مسئولین مترو چه موقع بعنوان یک شهروند از مترو استفاده میکنند (مسئولین مترو میدانند شرایط ملت در واگنها چگونه است) مسئولین قطارهای مسافرتی چه موقع بعنوان یک شهروند از قطارها استفاده میکنند؟ پدام مسئول به بیمارستان یا درمانگاه تحت مسئولیتش بعنوان یک شهروند مراجعه کرده است، و صدها مورد دیگر.
یک مسئول آیا بعنوان یک شهروند با اداره اش تماس تلفنی گرفته که بفهمد، آیا کسی تلفن را جواب میدهد، اگر جواب دهد چگونه پاسخ میگیرد؟ آیا یک شهروند عادی میتواند تلفنی کارش را انجام دهد؟ وقتی حضوری کسی به شما محل نمیگذارد، کسی تلفن جواب میدهد!!! تفکر حاکم بین کارکنان در ادارات و سازمانها این است که اگر کسی آشنا باشد که تلفن همراه مرا دارد و کسی که تلفن همراه مرا ندارد یعنی آشنا نیست و نیازی با پاسخ و توضیح به او وجود ندارد. فاصله ملت با مسئولین بسیار زیاد است. رفتن رئیس جمهور بین ملت چار کار نیست.
باید مسئولین که نیازی به محافظ و بادیگارد ندارند بعنوان یک شهروند بین مردم بروند تا بفهمند مشکل کار در کجاست. ارباب رجوع در ایران نوکر رجوع هم نیست.
کدامیک از زیر ساختهای کشور با رشد جمعیت کشور همخوانی دارد یا میشود آنرا قابل قبول پنداشت؟ وقتی مقامات از نگرانی پیری جمعیت کشور سخن میگوند بمعنی فرزند آوری نیست بلکه منظور این است که مسئول رفا عمومی را تقویت کند تا والدین برای آینده فرزندانشان دغدغهای اجتماعی نداشته باشد. وقتی والدین نمیتوانند براحتی در این شرایط زندگی کنند چگونه بفکر فرزند دیگری باشند که اصلا نمتوان آینده ای برای او متصور باشند. وقتی مسئولین خبر ندارد برای خودشان حرفی میزنند و تقصیر را به گردن هم این سازمان و نهاد میاندازند. ایکاش هم مانند نام خیابانها که به نام شهیدان مزین است، تفکر حاکم بر مسئولین هم به تفکرات این شهیدان نزدیک شود و فقط بفکر پول میز نباشد و فقط به انداز سر سوزنی بفکر مسئولیتشان باشند. مسئولی که بعنوان یک شهروند و ناشناس به شرایط و وضعیت حاکم در حوزه مدیریتش هر از گاهی سرکشی نمیکند جزو کدام گروه مدیریتی است؟
آلودگی و سمی بودن مازوت به حدی بالاست ، که از ۲۰ سال

پیش ، استفاده و سوزاندن ان در کشتی های اقیانوس پیما

هم ممنوع است و با خاطیان بشدت برخورد بین المللی می گردد

ولی ما متاسفانه بدلیل نداستن امکان تجارت و بازار بخاطر

تحریم ها داریم مازوت را در نیرو گاههایمان میسوزانیم !!!
چقدر هم نشد. نالایق ترین افراد تابه حال از انتخابات شما بیرون آمده اند‌. مگر همین ۴دهه خود شما در بالاترین سمت های قضایی نبودید. واقعا صبر مردم حدی دارد
بترسید از عصبانی شدن مردم و انقدر با هم سروکله نزنید.
ولی جای فریدون ها و عراقچی ها خدایی خیلی خالیه!‍!!!
32 میلیون لیتر مازوت سوزی نه تنها ستم عمدی به مردم ایران است بلکه جنایت علیه کره زمین است و در سال های آینده به دلیل آسیب به کره زمین و از طریق پیمان پاریس جریمه های سنگین در انتظار مدیران و مسئول امروز و دیروز و فردا خواهد بود این بی کفایت ها با بی کفایتی و خیانت به حیات بشر در روی کره زمین نیز آسیب می زنند
بانیان وضع فعلی کاسبان تحریم هستند که عمراً کسی بتونه جلوشون قد علم کنه
سران قوا که خیلی تغییر نکرده فقط جا به جا شده
بانیان وضع موجود شما هم هستید . مجلس انقلابیتون هم هست.
بانیان وضع موجود؟!!!! همتون بکشید کنار.
جناب ریسی تند نرو بزودی و خیلی زود شاخصها عملکرد شما را نشان خواهد داد یک عده بیسواد بی تجربه را به به بهانه های کلیشه ای بر سر کارهای مهم قرار داده ای
شروع وضع موجود که با احمدی نژاد و دار و دستش شروع شد که الان همگی در راس کار هستند
یکی از بانیان اصلی وضع موجود،خودتان هستید،از ۱۸ سالگی مدیر بودید و به هیچ کس هم پاسخگو نبوده اید!!!
مثلا کیا
بانیان وضع موجود افرادی هستند که در دولت شما انتصاب شدند یا در دولت قبل؟ چون وضعیت فعلی که بدتر و بدتر از دولت قبل است جناب رئیس جمهور؟
جناب آقای رییسی هنوز 80درصد مدیران دولت قبلی در پست های خود مشغول کار می باشند کجای کاری شما
واقعا گل گفتی آقای رئیسی
اینهای که کنار تو هستند همه انها در قبل هم یک کاره ایی بودند و حالا جایشان عوض شده خود تو هم قبلش کجا بودی
این دولت هیچ برنامه ی مشخصی نداره! فقط شعار میده
جناب آقای رییسی 80 درصد مدیران دولت قبل هنوز در پست های خود مشغول هستند
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان