بازدید 4459

بازگشت پریا شهریاری به رده‌های مدیریتی فوتبال

کد خبر: ۱۰۹۲۰۵۴
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۴ 08 December 2021

رئیس سازمان لیگ فوتبال در احکام جداگانه ای مدیر جدید فنی و توسعه سازمان لیگ و مدیرآکادمی های فوتبال را منصوب کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، به نقل از سازمان لیگ فوتبال ایران، حیدر بهاروند رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران در احکام جداگانه ای پریا شهریاری را به عنوان مدیر فنی و توسعه سازمان لیگ فوتبال و آقای مهدی کردانی را به عنوان مدیر آکادمی های فوتبال منصوب کرد. البته مشخص نیست در چارت سازمان لیگ که ماموریت برگزاری مسابقات رسمی باشگاهی در فوتبال ایران را در اختیار دارد، چرا مسؤولیتی برای آکادمی‌های تیم‌ها تعریف شده است؟! پس کمیته جوانان و تشکیلات فدراسیون فوتبال چه مسوولیت و اختیاراتی در این رابطه دارند؟

پریا شهریاری به عنوان تنها ناظر بین‌المللی فوتبال ایران در مسابقات المپیک، در بخش زنان و مردان نظارت بازی های مختلفی را برعهده داشت و عضو کمیته اجرایی فیفا در المپیک ۲۰۲۰ المپیک بود.

شهریاری در اسفند ۹۹ در تیم انتخاباتی کیومرث هاشمی، رقیب شهاب‌الدین عزیزی خادم بود و در نهایت به علت شکست خوردن هاشمی، او هم از انتخاب به عنوان نایب رئیس بانوان بازماند ولی توسط منصور قنبرزاده، دبیرکل وقت در سمت معاون اجرایی دبیرکل ابقا شد و در نهایت تجربه کار در پست معاونت چهار دبیرکل را در کارنامه خود ثبت کرد. شهریاری در ادامه توسط عزیزی خادم در سمت ریاست دپارتمان فوتبال ساحلی ابقا شد اما پس از مدتی از این سمت کنار کشید.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل