بازدید 5870

حذف میلان، پورتو و دورتموند از لیگ قهرمانان اروپا

مهدی طارمی با پورتو ضمن پذیرش شکست سنگین خانگی مقابل اتلتیکومادرید، از لیگ قهرمانان اروپا حذف شد و با توجه به شکست آث میلان مقابل لیورپول، این تیم پرتغالی به لیگ اروپا راه یافت
کد خبر: ۱۰۹۱۹۵۴
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۱ 08 December 2021

با برگزاری هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، تکلیف ۴ گروه نخست این رقابت مشخص شد.

به گزارش تابناک ورزشی، هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با برگزاری هشت دیدار آغاز شد.

در گروه A پاری‌سن ژرمن با نتیجه ۴ بر یک کلوب بروژ را شکست داد. در این دیدار امباپه و مسی هر کدام دو بار برای پی‌اس‌جی گل‌زنی کردند. در دیدار دیگر این گروه هم لایپزیگ دست به کار بزرگی زد و منچستر سیتی را با نتیجه ۲ بر یک شکست داد.

با این نتایج منچستر سیتی با ۱۲ و پی‌اس‌جی با ۱۱ امتیاز صعود کردند و لایپزیگ با ۷ امتیاز راهی لیگ اروپا شد. کلوب بروژ هم با ۴ امتیاز در رده‌ چهارم قرار گرفت.

در گروه B اتلتیکو مادرید با نتیجه ۳ بر یک پورتو را شکست داد و منجر به حذف یاران مهدی طارمی شد. لیورپول هم در دیداری حساس با نتیجه ۲ بر یک میلان را شکست داد و منجر به حذف روسونری شد.

با این نتایج لیورپول با ۱۸ و اتلتیکو با ۷ امتیاز صعود کردند. پورتو با ۵ امتیاز راهی لیگ اروپا شد و میلان با ۴ امتیاز حذف شد.

حذف میلان، پورتو و دورتموند از لیگ قهرمانان اروپا

در گروه C آژاکس با نتیجه ۴ بر ۲ اسپورتینگ را شکست داد و دورتموند با ۵ گل بشیکتاش را در هم کوبید اما برد زنبورها منتهی به صعودشان نشد تاآژاکس و اسپورتینگ به مرحله حذفی صعود کنند و دورتموند به لیگ اروپا رفت.

با این نتایج آژاکس با ۱۸، اسپورتینگ با ۹، دورتموند با ۹ و بشیکتاش بدون امتیاز در رده‌های اول تا چهارم جدول رده‌بندی قرار گرفتند.

در گروه D رئال مادرید با دو گل اینتر را شکست داد. در دیگر دیدار این شاختار دونتسک و شریف مولداوی به تساوی یک، یک شد.

با این نتایج رئال با ۱۵ و اینتر با ۱۰ به دور حذفی صعود کردند. شریف با ۷ امتیاز و قرار گرفتن در رده سوم به لیگ اروپا رفت و شاختار با دو امتیاز حذف شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر