بازدید 4860

قاسمی‌نژاد در لیست مازاد نیم فصل استقلال؟

کد خبر: ۱۰۹۱۶۹۱
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۰۷:۰۶ 07 December 2021

در حالی که هفت هفته به پایان نیم فصل اول باقی مانده است، زمزمه‌هایی مبنی بر جدایی چند بازیکن تیم استقلال شنیده می‌شود. برخی از این بازیکنان از نیمکت‌نشینی و شرایط خود در استقلال ناراضی هستند و برخی دیگر نیز با تصمیم فرهاد مجیدی در لیست خروج قرار می گیرند.

 

به گزارش تابناک ورزشی، اگر چه استقلال برای حفظ آرامش خود هر گونه خبری مبنی بر جدایی بازیکنان را رد خواهد کرد اما به نوشته میدان ؛ شنیده می‌شود بازیکنانی مثل امین قاسمی‌نژاد، محمدرضا آزادی، آرمان رمضانی و عارف آقاسی قصد جدایی دارند. یکی دو بازیکن نیز با تصمیم مجیدی جدا خواهند شد که احتمال دارد در میان همان بازیکنانی باشند که خودشان نیز تمایل به ماندن در استقلال ندارند.

 

اینکه چرا چنین بازیکنانی قصد جدایی دارند به وضعیت‌شان بستگی دارد. امین قاسمی‌نژاد با کلی سر و صدا به استقلال آمد به طوری که فرزاد مجیدی پس از جذب قاسمی نژاد گفته بود استقلال دربی نقل و انتقالات را برده است. عملکرد این بازیکن در تمرینات نتوانست رضایت کادر فنی را جلب کند و دقایقی کمی در استقلال به میدان رفت. کادرفنی استقلال اعتقاد دارد که رودی ژستد به نسبت قاسمی‌نژاد بیشتر در خط حمله کارایی داشته است حتی اگر موفق به گلزنی نشده باشد.

 

آرمان رمضانی که نیم فصل سال گذشته از پرسپولیس به استقلال پیوست، حتی یک دقیقه هم در هشت هفته لیگ برتر به میدان نرفته و شرایط بسیار بدی را سپری می کند.

 

محمدرضا آزادی نیز تنها یکی دو بازی برای استقلال بازی کرده و شاید نیاز به زمان داشته باشد. عارف آقاسی که در فولاد خوزستان در ترکیب اصلی بود با حضور محمدحسین مرادمند، سیاوش یزدانی و محمد دانشگر و به احتمال زیاد بازگشت عارف غلامی شرایط او برای بازی کردن سخت خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار