بازدید 20118

آخرین آمار کرونا در ایران تا ۱۵ آذر/ تزریق ۴۰۸ هزار دوز واکسن در شبانه روز اخیر

در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۰۷ میلیون و ۹۴۰ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از ۳ هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۳۲۳۲ تن از ایشان وخیم است.
کد خبر: ۱۰۹۱۶۴۹
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۱ 06 December 2021
تابناک اجتماعیتاکنون ۵۸ میلیون و ۱۹۳ هزار و ۵۸۶ دوز اول و ۴۸ میلیون و ۳۴۹ هزار و ۵۰۴ دوز دوم واکسن کرونا در کشورمان تزریق شده و همچنین یک میلیون و ۳۹۷ هزار و ۵۴۳ نفر دوز سوم را دریافت کرده‌اند؛ تزریق مجموعا ۱۰۷ میلیون و ۹۴۰ هزار و ۶۳۳ دوز واکسن در ایران که ۴۰۸ هزار و ۸۶۲ دوز از آن‌ها در شبانه روز اخیر تزریق شده است.

به گزارش «تابناک»؛ بر پایه اطلاعیه مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، از ظهر دیروز تا ظهر امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۳ هزار و ۳۵۶ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شده و از این بیماران، ۵۵۹ مورد بستری شدند. با احتساب این افراد، مجموع آمار مبتلایان قطعی در کشورمان به ۶ میلیون و ۱۳۷ هزار و ۸۲۱ تن رسید.

در ۲۴ ساعت اخیر، ۷۷ تن از مبتلایان جانشان را از دست داده‌اند؛ بنابراین، تا ظهر امروز، متاسفانه آمار جان‌باختگان این بیماری در کشورمان به ۱۳۰ هزار و ۲۷۷ تن رسیده است، در حالی که تا به امروز خوشبختانه ۵ میلیون و ۹۳۰ هزار و ۵۰۲ تن از بیماران بهبود یافته‌اند.

همچنین ۳۲۳۲ تن از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند و همچنین تاکنون ۳۹ میلیون و ۴۱۵ هزار و ۴۷۹ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۲ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۹ شهر در وضعیت نارنجی، ۱۵۳ شهر در وضعیت زرد و ۲۸۴ شهر در وضعیت آبی قرار دارند. همچنین بر پایه آمار‌های ۲۴ ساعت اخیر، «نرخ مرگ» در کشورمان ۲.۲ درصد است و به همین تناسب، «نرخ بهبود» ۹۷.۸ درصد؛ وضعیتی دقیقا مشابه میانگین جهانی نرخ مرگ این بیماری.
 
 
 
برای مشاهده آخرین و به روزترین آمار مبتلایان، جان باختگان و بهبود یافتگان ویروس کرونا و همچنین اطلاع از «نرخ مرگ» و «نرخ بهبود» در کشورمان و جهان، اینجا را کلیک کنید.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۳
اگر کسی توی ژاپن پول می‌گرفت برای تولید واکسن بعد تا چهار یا پنج ماه بعد هم نمی‌توانست آن را عملی کند و همین قضیه باعث مشکلات زیادی برای مردم میشد مطمئنا آن نفر خودکشی می‌کرد نه اینکه پست بگیرد!! تفاوت ما و کشوری مثل ژاپن توی همین مسائل کوچک!!!! است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۵
به به
ظاهرا مسئولین ما فکر می‌کنند که هر نفر شانس چند بار زندگی کردن دارد!!اینهمه انسان بیخود وبیجهت مردند تا یک عده ای به خواستهاشان برسند!!!! با یک واکسیناسیون ساده میشد از بروز فاجعه جلوگیری کرد که نکردند
به قول دوستی میگفت مسئولین ما که همه در صف واکسن برکت ایستاده بودند و اتحادیه اروپا هم که واکسن برکت را قبول ندارد پس این آقایان چطور دارند توی اروپا دسته دسته می‌چرخند!! میشه دقیقا به مردم توضیح بدهید آن واکسنی که شما زده اید چه بوده!؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۵
اینکه میگن اونا فلان واکسن رو قبول ندارن دروغه
علی
| United States of America |
۲۱:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۵
دانشمند، اروپایی‌ها چه واکسن برکت رو قبول داشته باشن چه نداشته باشن وضعیت کرونایی خودشون نه فقط بهتر از ایران نیست بلکه بدتره. فقط کافیه یک سر به سایتهای معتبر بهداشت جهانی بزنی مثل Worldometer. Com و حرف‌های مفت تلویزیون‌های ماهواره‌ای و گروه‌های معلوم‌الحال اینستاگرامی رو چند روز بگذاری کنار. در ثانی اونی که رفتن اروپا رفتن که شاخ غرب رو بشکونن که بعدأ صداش در میاد و امثال شما مستفیض میشید. ثالثأ این رو هم آویزه گوشت کن که الان این ایرانه که دستور میده کی تو سالن مذاکرات باشه و کی نباشه. و ارباب امثال شما “آمریکا” مثل بچه آدم یک اطاق دیگه تو همون هتل محل مذاکرات کرایه کردن و اروپایی‌ها براشون پیغوم پسغوم میبرن و میارن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
ناشناس 2110 ارباب شما که روس‌ها هستند حالشان چطور است!؟
بخاطر ویروس کرنای اومیکرون در افریقای جنوبی طی ۲ هفته تعداد بیماران روزانه بیش از ۴۰ برابر شده یعنی افزایشی ۴۰۰۰ درصدی
من از طرف خودم هیچ وقت کسانی را که بابت مرگ عزیزمان شدند نمی بخشم و هم این دنیا و هم اگر دنیای دیگری باشد خواهان عقوبت برایشان هستم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۵
عزیزان خودشان تو اون دنیا باید پیگیر موضوع باشند
آق رضا
| Germany |
۱۶:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۵
خواهان عقوبت؟؟؟؟
عقوبت خالی که معنی نداره. باید همراه با یک صفت به کار بره. مثلا عقوبت سخت
عقوبت یعنی عاقبت.خخخخخخخخ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
ناشناس1613نمیخواهد سودات را به رخ ما بکشی عقوبت یعنی عذاب، یعنی درد عقوبت الهی یعنی عذاب الهی!! متوجه شدی!؟ عقوبت با عاقبت تفاوت دارد!! عذاب همان چیزی است که من برای افرادی میخواهم که ما را به این روز انداختند
خدا همه شماها رو شفا بده.اگه مردین یکی تون سرشو از برف‌ بیاره بیرون و تعداد مبتلاها و فوتی‌ها تو کشور اربابتون آمریکا رو توجیه کنه، با جمعیت تقریبآ چهار برابر ایران مرگ و میرشون بیش از ده برابر ایرانه. اونهم با اونهمه امکانات و سازنده چندین واکسن که نه فقط تحریم نیست بلکه کلی از کشورهای دیگه رو تحریم کرده. واقعآ حیف نون.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل