بازدید 6588
۴

فعال دانشجویی: مردم حق دارند در رفاه باشند

دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با اشاره به مطالبه این اتحادیه دانشجویی از مسئولان در زمینه و فرهنگی و اقتصادی، گفت: مردم الان درگیر مشکلات معیشتی هستند در حالیکه آنها حق دارند در رفاه باشند.
کد خبر: ۱۰۹۱۵۸۷
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۰ 06 December 2021

به گزارش «تابناک»، محمدحسین کاظمی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه کنشگری در فضای سیاسی کشور، رسالت و ماهیت جنبش دانشجویی است، اظهار کرد: به تعبیر رهبری، دانشجویان موتور پیشرانه تحول در جامعه هستند. دانشجو صاحب تریبون بوده و مطالبه گر است و در یک فضای نخبگانی عمل می کند.

وی ادامه داد: میزان تأثیرگذاری جنبش دانشجویی در تحولات سیاسی و اجتماعی کشور به رویکرد حاکمیت و شخصیت فعالان دانشجویی مربوط است، اما به هر حال جنبش دانشجویی همیشه تأثیرگذاری خود را داشته است.

کاظمی با بیان این‌که «تحول در حکمرانی» گفتمان اتحادیه جامعه اسلامی است، گفت: مهمترین خواسته ما ایجاد تحول در حکمرانی است. از سویی ما با سیاه نمایی مخالفیم چون این کار موجب ناامیدی مردم می شود، بنابراین ما مطالبات خود را به مسئولین اعلام کرده و پیگیری می کنیم تا این خواسته ها محقق شود. هدف ما از مطالبه گری هیچگاه راه انداختن شو سیاسی نیست.

دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان افزود: در قالب گفتمان تحول در حکمرانی، مهمترین مطالبه ما در بخش فرهنگی است، زیرا اگر مشکلات این بخش حل شود، حل سایر مشکلات هم ممکن می شود و تحول صورت می گیرد. مطالبه مهم دیگر ما در بخش اقتصادی است. مردم الان درگیر مشکلات معیشتی هستند در حالیکه آنها حق دارند در رفاه باشند. مشکلاتی از قبیل تورم،گرانی، بورس و بیکاری، مردم را به ستوه آورده است. مطالبه دیگر ما این است که مسئولان وعده و شعاری ندهند که امکان تحقق آن نباشد زیرا این کار مردم را مایوس می کند پس مسیولان مراقب حرف های خود باشند.

کاظمی در پایان گفت: از تیم مذاکره کننده هسته ای هم انتظار داریم در مذاکرات اقتدار نظام را حفظ کرده و از موضع قدرت و صحبت کنند تا حق ملت را بگیرند و اقدام عجولانه ای نکنند. اگر امتیازی دادند و امتیازی گرفتند، شفاف به مردم بگویند و جز موارد امنیتی، مردم را محرم بدانند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۸
انتشار یافته: ۴
مردم هیچ حقی ندارند. حق ندارند حتی متفاوت فکرکنند .حق ندارند آرزوهایشان را حتی در خواب ببینند.حق ندارند شخصیت مستقل داشته باشند .مردم باید زاد ولد کنند و جامعه را پر از سیاهی لشکر کنند تا دیگران از آنها بعنوان سنگر استفاده بکنند تا در زجر باشند و امریکا را گناه کار بدانند.
نخیر حق ندارند
مردمی که چند نسل در خوابند حالا حالا ها باید بدوند
حرف های کلیشه ای و بی مصرف ! انگار مردم نمیدونن چه اتفاقاتی می افته ...
جوابیه یک مسئول: خوب ما هم حق داریم نگذاریم مردم در رفاه باشن وااالله
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان