بازدید 6318
۲

مازوت‌سوزی در نیروگاه رامین اهواز

مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان در خصوص دلیل صدور مجوز مازوت‌سوزی برای نیروگاه رامین اهواز توضیحی ارائه کرد.
کد خبر: ۱۰۹۱۴۲۸
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۷ 05 December 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، محمدجواد اشرفی در خصوص مازوت‌سوزی در نیروگاه رامین اهواز اظهار کرد: قطعا مازوت سوخت مصوب و پاکی نیست و با توجه به آلودگی آن، در مواقع غیر ضرور استفاده از این سوخت مورد توصیه سازمان حفاظت محیط زیست نیست.

وی افزود: با این حال با توجه به شرایط خاص کشور و آغاز فصل سرما، تامین گاز مورد نیاز مناطق خانگی ضرورت دارد بنابراین در موارد محدود و تحت کنترل، به نیروگاه رامین اجازه استفاده از سوخت مازوت داده شده است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان گفت: متاسفانه مازوت مورد استفاده در صنایع، گوگرد بالایی دارد و می‌تواند در آلودگی هوا و تحت تاثیر قرار دادن جوامع مسکونی اطراف، اثرات منفی و مخرب بر جای بگذارد بنابراین از روی ناچار و صرفا به دلیل شرایط موجود، اجازه محدود استفاده از مازوت را داده‌ایم.

اشرفی که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می‌کرد، افزود: البته نیروگاه‌ها ملزم به نصب فیلترهای لازم در خصوص پایش آلایندگی هوا هستند اما علیرغم تعهد و الزام نیروگاه رامین به نصب فیلترها، این نیروگاه نسبت به این کار اقدام نکرده است. سازمان حفاظت محیط زیست توصیه‌های لازم را به این نیروگاه داده است و امیدواریم در سال آتی در این خصوص اقدام کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۲
سازمان حفاظت محیط زیست!!!!!!!!!!!!!!!!!
یه سازمان عریض و طویل که فقط و فقط بودجه مملکت را حروم میکنه و هیچ کارکردی نداره
نقش اون فقط واسه پر کردن جای خالی توی چارت سازمانی دولت و بس
میزان اهمیت مسائل زیست محیطی و سلامت مردم را از همین جمله مدیر کل محیط زیست باید فهمید که میگه امیدواریم سال آینده؟؟؟ مطالبه گری مسئول حفاظت از محیط زیست باید برای همین امروز باشد، مردم فعلا گاز گوگرد و هوای اسیدی استنشاق کنند تا آقایان امیدوار باشند سال دیگر چه می شود!!!!!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار