بازدید 5738
۳

کلاهبردار ۱۲ هزار میلیاردی از مسکو به تهران منتقل شد

کد خبر: ۱۰۹۱۳۶۴
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۸ 04 December 2021

یکی از بزرگ ترین کلاهبرداران کشور که سال ۹۹ متواری شده بود، در مسکو دستگیر و از طریق فرودگاه امام خمینی (ره)، به تهران منتقل شد.

به گزارش صدا و سیما، این فرد با تشکیل باندی ۱۶ نفره و تاسیس شرکت‌های صوری اقدام به کلاهبرداری از مردم و تجار و صرافان کرده و با ۱۲ هزار میلیارد تومان (۴۰۰ میلیون دلار) از کشور گریخته بود که با پیگیری‌های پلیس بین الملل و قوه قضاییه عصر پنج شنبه از طریق فرودگاه امام خمینی (ره)، به ایران مسترد شد.

رئیس پلیس بین الملل کشور در این باره گفت: فرد کلاهبردار ۴۰۰ میلیون دلاری که سال ۹۹ با تاسیس شرکت‌های صوری از مردم و تجار کلاهبرداری کرده و به کشور روسیه متواری شده بود، به ایران بازگردانده شد.

سردار شیرزاد افزود: این باند ۱۶ نفره در سال ۹۷ اقدام به کلاهبرداری از مردم و شرکت‌های تجاری می‌کنند و در سال ۹۹ متواری می‌شوند که با پیگیری‌های مسئولان قضایی ایران و همچنین مسئولان قضایی روسیه و پلیس بین الملل روسیه، فرد اصلی دستگیر و به تهران منتقل شد.

وی ادامه داد: تعداد زیادی از اعضای این باند سال قبل شناسایی و دستگیر شده بودند.

رئیس پلیس بین الملل کشور خاطرنشان کرد: مبلغ کلاهبرداری ۴۰۰ میلیون دلار معادل ۱۲ هزار میلیارد تومان است که به مال باختگان بازگردانده خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
اسمشو نگفتی که ابروی موءمن نره،واقعا که
حتما برگردانده مي شود
شك نكنيد
کانادا میرفت میتونست قسر در بره
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها