بازدید 10872

آلودگی هوا بازیگر پایتخت را راهی بیمارستان کرد

خسرو امیرصادقی، تهیه‌کننده سینما و بازیگر مجموعه تلویزیونی «پایتخت ۵» اعلام کرد به دلیل آلودگی هوای پایتخت حدود ۵ روز در بیمارستان بستری است.
کد خبر: ۱۰۹۱۲۷۴
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۸ 04 December 2021

 

به گزارش تابناک به نقل از مهر، خسرو امیرصادقی تهیه‌کننده سینما و بازیگر مجموعه تلویزیونی «پایتخت ۵» درباره دلیل بستری خود در بیمارستان توضیح داد: من پیش از این مشکل ریوی داشتم و تحت نظر پزشک قرار داشتم، وضعیت ریه‌هایم نرمال شده بود. اما در آلودگی هوای چند روز اخیر تهران مجدد زمین‌گیر شدم. متأسفانه در حال حاضر در بیمارستان بستری هستم و امیدوارم ختم به خیر شود.

او ادامه داد: عامل اصلی مشکل ریه‌ام که پیش از این درگیر آن بودم، مصرف سیگار بود اما در حال حاضر نزدیک به ۶ سال می‌شود که آن را ترک کرده‌ام. با این حال هنوز عوارض آن باقی مانده است. تحت نظر پزشک، ریه‌ام در حال بازسازی بود اما طی یک ماه اخیر که مجدد هوای تهران آلوده شد که دوباره این مشکل بروز پیدا کرد.

امیرصادقی در پایان با بیان اینکه حدود ۵ روز است که در بیمارستان بستری است، درباره روند درمان خود هم توضیح داد: تا کنون انواع و اقسام آزمایش‌ها و سی‌تی‌اسکن را داشته‌ام و دکتر متخصصی که ۱۰ سال زیر نظر او تحت درمان هستم گمانه‌هایی مانند سرطان را رد کرده است. امیدوارم در همین چند روزی که در بیمارستان هستم وضعیت ریه‌ام رو به بهبودی برود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی