بازدید 5364

امدادرسانی به ۱۵۰ خودرو گرفتار در طوفان

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی گفت: جمعیت هلال احمر استان به ۱۵۰ دستگاه خودرو که در نخستین ساعات بامداد امروز- پنجشنبه- در محور آشخانه-چمن بید به علت طوفان شن گرفتار شده بودند، امدادرسانی کرد.
کد خبر: ۱۰۹۰۸۹۹
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۵ 02 December 2021

به گزارش «تابناک»، جواد نظری روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: وقوع طوفان شن و کاهش دید افقی برای رانندگان سبب شد تا محور آشخانه-چمن بید با تصمیم پلیس راه، برای ساعاتی مسدود شود.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی با بیان اینکه برخی از مسافران به صورت اضطراری اسکان داده شدند خاطرنشان کرد: این محور ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه امروز بازگشایی شد.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان شمالی گفت: تندباد لحظه ای با سرعت ۶۵ کیلومتر بر ساعت نخستین ساعات بامداد روز پنجشنبه مهمانک در محور آشخانه - چمن بید را درنوردید که بیشترین سرعت وزش باد را در استان داشت.

مردم از سفرهای غیرضرور خودداری کنند

نظری در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به پیش بینی بارش برف و کاهش محسوس دمای هوا در استان گفت: از مردم انتظار می رود در روزهای آتی از سفرهای غیرضرور خودداری کنند.

وی افزود: اعضای مدیریت بحران در استان و شهرستان ها برای امدادسانی به مسافران و کاربران جاده ای آمادگی دارند و با توجه به هشدار هواشناسی در حالت آماده باش قرار دارند.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی اظهار داشت: پیش بینی های لازم برای اسکان اضطراری مسافران و درراه ماندگان انجام شده است.

به گزارش ایرنا، سامانه بارشی وارد خراسان شمالی شده و اداره کل هواشناسی استان پیش بینی کرده است که فعالیت این سامانه در روز جمعه به صورت رگبار و احتمال رعد و برق، بتدریج بارش باران و برف و مه و در ارتفاعات با احتمال کولاک برف و افت دما همراه است.

این سامانه بارشی بیشتر در مناطق مختلف استان بویژه مرکز این خطه را تحت تاثیر قرار می دهد و تا روز شنبه در استان فعال است.

بر این اساس مردم استان تا صبح یکشنبه هفته آتی کاهش هشت تا ۱۰ درجه ای دما را تجربه می کنند.

خراسان شمالی در شمال شرق کشور واقع است و سالانه میلیون ها مسافر از آن گذر می کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار