بازدید 28291

مشکلات دیگر شهرها نباید به سمت اهواز سریز شوند

نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی گفت: برای جلوگیری از سریز مشکلات دیگر شهرهای استان به سمت اهواز، فرمانداری این شهرستان نیازمند اختیارات و استقلال بیشتر در انجام تصمیم گیری های لازم برای رفع چالش ها است.
کد خبر: ۱۰۹۰۸۸۴
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۳ 02 December 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، شبیب جویجری چهارشنبه در آیین معارفه فرماندار اهواز در گیت بوستان سازمان آب و برق خوزستان اظهار داشت: معمولا استقلال انجام وظایف فرمانداری های مراکز استان ها به واسطه قرار داشتن استانداری ها در چنین شهرهایی، تحت تاثیر قرار می گیرد.

وی با تاکید بر انجام وظایف حاکمیتی فرمانداری های مراکز استان ها بخصوص شهرستان اهواز بیان داشت: بر همین اساس، باید زمینه لازم برای اعمال حاکمیت فرمانداری اهواز در زمینه تصمیم گیری های مربوطه بیش از پیش فراهم شود.

نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اهواز بعد از مشهد دومین کلانشهر کشور در برخورداری از جمعیت حاشیه نشین محسوب می شود که این شرایط ناشی از سرزیر مشکلات متعدد دیگر شهرهای استان به سمت اهواز است.

وی ادامه داد: بررسی ها نشان می دهد که متوسط نرخ بیکاری در اینگونه مناطق نسبت به دیگر مناطق اهواز بیشتر است.

جویجری بومی گزینی در استخدام نیروی کار را مستلزم شرایط شفاف تر در شهرستان اهواز عنوان کرد و گفت: بومی گزینی شهری و سپس بومی گزینی استانی باید در تمام صنایع، شرکت ها و دستگاه های اجرایی مورد توجه قرار گیرد تا نرخ بیکاری کاهش یابد.

نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون همچنین نا امنی های اجتماعی را ناشی از علل مختلف دانست و گفت: فرماندار اهواز به عنوان رئیس شورای تامین شهرستان باید با دقت و حساسیت در پیشگیری از بروز این شرایط اقدام کند.

در این آیین جمال عالمی نیسی فرماندار پیشین اهواز تکریم و مسعود فلاحی به عنوان سرپرست فرمانداری این شهرستان معرفی شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها