بازدید 10975
۲

کشته شدن ریش سفید در درگیری طایفه‌ای در میرجاوه

فرماندهی انتظامی شهرستان میرجاوه از درگیری طایفه‌ای در این شهرستان خبر داد و گفت: در این درگیری ۴ نفر مصدوم و یک نفر جان خود را از دست داد.
کد خبر: ۱۰۹۰۴۹۳
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۲ 30 November 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان،، سرهنگ اسماعیل عزیزی در تشریح این خبر گفت: با توجه به اطلاعات به دست آمده افرادی ناشناس به ۵ نفر از یک طایفه که درحال تردد با دو دستگاه خودرو تویوتا در شهرستان میرجاوه به سمت ریگ ملک بودند حمله مسلحانه کردند.

وي افزود: دراین درگیری هر پنج نفر به شدت مجروح شده و یکی از مصدومان به هویت حاج کریم گمشادزهی که از بزرگان و ریش سفیدان طایفه ای بوده به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.

وی افزود ۴ نفر دیگر نیز به علت وخامت حال جسمانی جهت مداوا و ادامه مراحل درمانی به بیمارستانی در شهر زاهدان منتقل شدند.

سرهنگ عزیزی بيان داشت: هم اکنون تیم های انتظامی و اطلاعاتی در محل حضور داشته و اوضاع تحت کنترل پلیس قرار دارد و عملیات دستگیری قاتل و دیگر عاملان این درگیری آغاز شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان میرجاوه اظهار داشت: از همان دقایق نخست این گزارش به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰، تحقیقات تخصصی پلیس برای شناسایی فرد ویا افراد دخیل در این درگیری آغاز شده است.

وی با بیان اینکه مراحل برخورد قضایی با خاطیان این درگیری با تشکیل پرونده و با هماهنگی مرجع قضایی در حال پیگیری است خاطر نشان کرد: پلیس با هرگونه اخلال در نظم عمومی قاطع و بدون اغماض برخورد خواهد کرد و اطلاعات تکمیلی در این خصوص نیز متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
مردم هنوز در عصر جاهلیت بسر میبرند
تگزاس هم اینطور نیست. تنها جای مشابه روی زمین اهواز در خوزستان ایران است
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار