بازدید 16306
وزیر کشور تاکید کرد:

ادامه مذاکرات ایران با کشور‌ها از موضع قدرت

وزیر کشور گفت: امروز مذاکرات ایران با کشور‌ها با موضع قدرت در حال انجام است و دشمن باید بدانند تسلیم آنان نخواهیم شد و آنان باید تسلیم مطالبات بحق ایران اسلامی شوند.
کد خبر: ۱۰۹۰۴۲۷
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۷ 29 November 2021
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، احمد وحیدی، در مراسم تکریم و معارفه استانداران خراسان جنوبی در بیرجند اظهار کرد: خدمت به مردم را توفیقی دانست که به سادگی فراهم نمی‌شود که امیدواریم آقای قناعت به عنوان استاندار جدید خراسان جنوبی فعالیت‌های انجام شده را با قدرت جلو ببرد.

وی بیان کرد: اکنون جمهوری اسلامی فصل جدیدی از حیات خود را می‌گذراند و سیاست اخلاق مداری با عزت برگرفته از ایمان و بدون تسلیم و وادادگی به قدرت‌های مادی به دنیا اعلام می‌کند.

به گزارش ایسنا، وی افزود: ملت ایران، پایداری عزتمندانه‌ای در برابر دشمنان دارند و امروز در دوره جدید در حالی وارد قرن جدید می‌شویم که دشمنان ما یکی پس از دیگری از صحنه کنار می‌روند، اما جمهوری اسلامی ایران قدرتمند و استوار ایستاده است.

وزیر کشور بیان کرد: آمریکایی‌ها در افغانستان پس از ۲۰ سال ظلم و ستم به ملت مظلوم این کشور با خفت پا به فرار گذاشتند و رفتند؛ اکنون همه متحدان آمریکا با این کشور دچار مشکل هستند و دیگر نمی‌توانند به امریکا اعتماد کنند

وحیدی بیان کرد: امروز مذاکرات جمهوری اسلامی ایران با غرب در موضع قدرت در حال انجام است، این درحالی است که در گذشته افرادی بودند که حل همه مشکلات کشور را می‌خواستند به ارتباط با امریکا گره بزنند.

وزیر کشور ادامه داد: دولت سیزدهم با رویکرد انقلابی و فائق آمدن بر مشکلات بدون وابستگی و وادادگی در مقابل امریکا به کار خود ادامه می‌دهد و در قضیه واکسن مدام تأمین آن را به مذاکرات با غرب منوط می‌‎کردند، اما در دولت سیزدهم بهترین عملکرد را در حوزه واکسیناسیون شاهد هستیم.

وحیدی تصریح کرد: تمسک به شعار‌های انقلاب نیاز به وابستگی ندارد و امروز مذاکرات با موضع قدرت در حال انجام است و دشمن باید بدانند تسلیم آنان نخواهیم شد و بایستی تسلیم مطالبات بحق ایران اسلامی شوند.

وزیر کشور تصریح کرد: دوره زورگویی به ایران بزرگ گذشته و هر زمانی که غربی‌ها تمکین به عقل و منطق کردند و اینکه نباید روحیه استکباری خود را حاکم کنند آن وقت مفهوم این تمکین آنان را باید در عمل نشان دهیم.

وحیدی با بیان اینکه ایران بزرگ و پرافتخار هرگز زیر بار فشار‌های فلج کننده و غیرفلج کننده دشمنان نمی‌روند، خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی تلاش می‌کنند که مطالبات فراوانی که از قبل مانده و در وقت خودش پاسخ نگرفته را به دولت سیزدهم ربط دهند که البته این اشتباه است.

وی با بیان اینکه ملت ایران با قدرت به سینه بیگانگان می‌کوبد، دشمنان متاسفانه هنوز هم ملت ایران را نشناختند، افزود: دولت با تدبیر و انسجام و برنامه ریزی کوتاه مدت و بلندمدت تلاش می‌کنند تا مشکلات را حل کند و اوضاع روز به روز بهتر خواهد شد.

وزیرکشور به بصیرت مردم خراسان جنوبی اشاره کرد و گفت: این استان با همه محدودیت‌های جغرافیای می‌تواند در حوزه کسب و کار الگو باشد، در این راستا در تعاملات مرزی با ملت افغانستان باید بتوانیم مرز‌های را از نظر اقتصادی توسعه دهیم.

وحیدی با بیان اینکه جذب سرمایه گذاری در مناطق مرزی امکان پذیر است و می‌تواند این جذب سرمایه گذاری صادرات محور باشد، تصریح کرد: کار بخش خصوصی کاری مجاهدانه است و باید گرامی داشته شود؛ دست سرمایه گذاران بخش خصوصی در خراسان جنوبی را می‌بوسیم.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان