بازدید 19927

طرح صیانت باید مسکوت بماند

یک نماینده مجلس گفته دولت می خواهد در محتوای طرح صیانت اعمال نظر کند و این طرح باید مسکوت بماند.
کد خبر: ۱۰۹۰۳۸۹
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۹ 29 November 2021

به گزارش تابناک، حجت الاسلام محمد باقری بنابی عضو کمیسیون مشترک طرح حمایت از حقوق کاربران و خدمات پایه کاربردی فضای مجازی اضا در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفته است دولت در نامه ای اعلام کرده که قصد اعمال نظر در محتوای طرح مشهور به صیانت از کاربران فضای مجازی را دارد و این طرح باید مسکوت بماند.

این گفته در حالی مطرح شده که کمیسیون مشترک طرح حمایت از حقوق کاربران و خدمات پایه کاربردی فضای مجازی در جریان دستور کار بررسی و رأی گیری برای کلیات طرح قرار داشت.

عضو کمیسیون مشترک طرح حمایت از حقوق کاربران و خدمات پایه کاربردی فضای مجازی گفته که این طرح برای بررسی بیشتر به مرکز پژوهش ها هم باید برود.

باقری بنابی گفت: درباره موضوع حمایت از کاربران فضای مجازی باید از سوی دولت لایحه ارائه شود تا ضمانت اجرایی قوی داشته باشد و بار مالی آن در بودجه تأمین شود.

طرح حمایت از از حقوق کاربران و خدمات پایه کاربردی فضای مجازی تابستان امسال در مجلس در نشست علنی مطرح شد.با وجود مخالفت تعدادی از نمایندگان مجلس و واکنش‌های مثبت و منفی در فضای مجازی، این طرح بر اساس اصل هشتاد و پنجم قانون اساسی کشور به کمیسیون مشترک واگذار شد.

این کمیسیون مشترک متشکل از منتخبان از کمیسیون‌های تخصصی یا ویژه مجلس است.

برخی اعتقاد دارند طرح مشهور به صیانت از حقوق کاربران فضای مجازی فعالیت مردم و صاحبان کسب و کار اینترنتی را با مشکل مواجه می‌کند اما در مقابل، گفته می شود طرح یادشده به کسب و کارهای فضای مجازی را ساماندهی می‌کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۲۱
انتشار یافته: ۱۳
ایشون مهرشون رو عوض بکنند بهتره
طرح صیانت از کاربران ، پیشکش تان ( مردم مخالف مخالف مخالف )
طرح صیانت مردم از مسئولین ناکار آمد ، واجب تره ( مردم خیلی خیلی موافق )
حاج آقا فضای مجازی چیه؟ با چه وسیله ای به این فضا سفر میکنند؟
می شه دستاز سراین زبون بسته ها بردارین مگه ازسفره شما میخورن چطور ادمی از طبیعت وپارک استفاده کنه ولی این حیوون زبون بسته حق نداره مگه توکشتی نوح نبی (ع)همین زبون بسته ها نبودن
نماینده مجلسه این واقعا؟
واقعا جراتش رو دارید که اینترنت جهانی رو قطع کنید؟؟؟؟
پاسخ ها
سید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۸
مگه وصله؟!؟
البته باید گفت طرح خیانت و جنایت و یا اینکه طرح صییانت از سردمداران و مسئولین ...و نه مردم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۸
احسنت
همه چیزتون که مخفیانه هست اینم روش
طرح صیانت از حقوق مردم و مصرف کننده در مقابل گران فروشی گرانی و قیمت دلار رو بذارین اجرت ها چند برابر شده هر روزه همه چیز داره گران میشه برای این موارد طرح صیانت بذارین نه اینترنت که اندک آزادی و تفریح مردم در این اوضاع هست.
بعید میدونم ایشون و بسیاری از افزاد دخیل در این امر طبق معمول ، الفبای فضای مجازی رو هم بدونن. ولی خوب سپردن کار به دست غیرمتخصص که شده یک عادت ، تو این کشور.
طرح صیانت؟ واقعااخنده داره باباملت کللامخالف این طرح خیانت هستن دست بردارین معلومه نطرمردم براتون اهمیتی نداره؟ شماها ازچی ترس دارین؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار