بازدید 11851
۱

نکیسا: عابدزاده استاد من است، دنبال اختلاف ۲۲سال پیش من و او نباشید

نبش قبر کردن یکسری مسائل واهی که مربوط به 22 سال گذشته بوده، کار افکار پوسیده است. من همیشه گفته‌ام که احمدرضا عابدزاده هم رقیب من بوده و هم شاگردش بوده‌ام
کد خبر: ۱۰۹۰۳۳۴
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۲ 29 November 2021

دروازه‌بان سابق فوتبال ایران که پیش از این رقیب احمدرضا عابدزاده در تیم ملی و پرسپولیس بوده است، در مورد استفاده اسکوچیچ از امیر عابدزاده درون دروازه تیم ملی گفت: پدر او هم رقیب و هم استاد من بوده است. نبش قبر کردن یکسری مسائل واهی که مربوط به 22 سال گذشته بوده، کار افکار پوسیده است. من همیشه گفته‌ام که احمدرضا عابدزاده هم رقیب من بوده و هم شاگردش بوده‌ام. هر کسی حق این را دارد که پیشرفت کند. من هیچ وقت نمی‌توانم منکر بزرگی بزرگانی چون ناصر حجازی، احمدرضا عابدزاده، عزیز اصلی، مودت، نادر فریادشیران، هادی طباطبایی، پرویز برومند و... شوم. همه اینها برای تیم ملی ما بزرگی کردند، هر کسی هم در حد توانش سعی کرده است بهترین باشد.

نکیسا: عابدزاده استاد من است، دنبال اختلاف ۲۲سال پیش من و او نباشید

نکیسا افزود: ما در یکی دو سال اخیر بهترین دوستان‌مان را به خاک سپردیم. اینها که می‌گویم کاملاً دلی است. هر چیزی هم بوده، رقابت فوتبالی بوده است. برای بار صدم می‌گویم افتخار من این بود که دوره فوتبالم با دوره بسیاری از بزرگان و تاریخ‌سازان فوتبال کشور همزمان بوده است. من را روبه‌روی این افراد قرار ندهید. ما تعدادی از دوستان‌مان را از دست دادیم، مهرداد میناوند و علی انصاریان و چند نفر دیگر، دیگر کنارمان نیستند. برای من سلامت همه دوستانم در اولویت است. از خدایم است که سیاوش پسر بهزاد غلامپور موفق شده و امیر پسر احمدرضا عابدزاده بهترین دروازه‌بان دنیا شود.

دروازه‌بان سابق تیم ملی که سابقه لژیونر شدن را در کارنامه دارد، راجع به عملکرد فنی امیر عابدزاده گفت: دروازه‌بانی که در اروپا بازی کرده و فیکس است، بسیار آدم لایقی است. من تجربه بازی کردن در خارج از کشور را دارم و می‌دانم این کار برای یک دروازه‌بان چقدر سخت است، خصوصاً در فوتبال اسپانیا، پرتغال و بلژیک. ما نباید سرمایه‌سوزی کنیم. مگر غیر از بیرانوند، عابدزاده، لک، مظاهری و حسینی چند دروازه‌بان دیگر داریم که می‌توانیم برای محافظت از دروازه تیم ملی روی آنها حساب کنیم؟ امیر عابدزاده روی پایش خوب کار می‌کند، جسور است و اگر هر روز یک چیز هم از پدرش یاد گرفته باشد، مشخص است که چقدر راندمان کاری‌اش بالاست. استادی چون احمد عابدزاده کنار او بوده و اگر امیر عابدزاده خوب باشد، افتخارش برای من ایرانی هم هست.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
درود بر تو انسان فرهیخته که اسیر این جو سازی های ژورنالیستی نمیشی.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل