بازدید 7297

عجیب‌ترین بازی لیگ پرتغال؛ برد بنفبکا مقابل حریف ۷نفره!

کد خبر: ۱۰۹۰۱۹۷
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۶ 28 November 2021

دیدار بلننسس و بنفیکا در لیگ پرتغال، در شرایطی که تا دقیقه ۴۹ با برتری ۷-۰ بنفیکا در جریان بود، نیمه تمام ماند.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از رکورد، دیدار بلننسس و بنفیکا در لیگ پرتغال، در شرایطی که تا دقیقه ۴۹ با برتری ۷-۰ بنفیکا در جریان بود، نیمه تمام ماند.

تیم بلننسس این بازی را با ۹ بازیکن شروع کرد چرا که خیلی از بازیکنان این تیم به خاطر کرونا قادر به همراهی تیم شان نبودند. بنفیکا تا دقیقه ۴۹ توانست با ۷ گل برابر حریف خود به برتری برسد و در ادامه مصدومیت یکی از بازیکنان بلننسس باعث شد این تیم درخواست دهد که قادر به ادامه بازی نیست و داور نیز موافقت کرد تا بازی نیمه تمام بماند. نتیجه نهایی این بازی به احتمال زیاد برد ۳-۰ بنفیکا ثبت می‌شود.

بلنسس در حالی که تنها ۹ بازیکن آماده برایش باقی مانده بود و دو نفر آن‌ها هم دروازه‌بان بودند به میدان رفت. از این رو تیم میزبان همزمان از دو دروازه‌بان استفاده کرد که یکی از آن‌ها نقش هافبک را بازی می‌کرد. با وجود شرایط تأسف‌بار تیم میزبان، میهمان پایتخت نشین ذر‌ه‌ای رحم و احترام به میزبانش نشان نداد و در همان نیمه اول دروازه بلنسس را ۷ بار باز کرد که اولین مورد آن یک گل به خودی در دقیقه نخست بود.

پس از پایان نیمه نخست و ۱۵ دقیقه استراحت، دو تیم به میدان برگشتند و این بار بلنسس بیشتر از آغاز بازی، تماشاگران و بینندگان تلویزیونی را غافلگیر کرد، چرا که دو بازیکن دیگر این تیم هم که به دلیل مصدومیت قادر به ادامه بازی نبودند به زمین برنگشتند و به این ترتیب تنها ۷ بازیکن برای ادامه بازی در مستطیل سبز حاضر شدند.

بازی در نیمه دوم سوت خورد، اما تنها پس از گذشت یک دقیقه، ژوائو مونتیرو دروازه‌بان بلنسس (کسی که به عنوان هافبک بازی می‌کرد) به زمین افتاد و نتوانست به بازی ادامه دهد. به این ترتیب تعداد بازیکنان تیم میزبان به ۶ نفر کاهش یافت و از آنجایی که طبق قوانین برای برگزاری یک مسابقه فوتبال هر یک از دو تیم حداقل باید ۷ بازیکن داشته باشند، داور پایان بازی را با همان نتیجه ۷ بر صفر به سود بنفیکا اعلام کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها